Mona Barthel - Page 225 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Closed Thread

Old Jun 11th, 2012, 05:02 PM   #3361
country flag davidmario
Senior Member

davidmario's Avatar

davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute
Re: Mona Barthel

Quote:
Originally Posted by mk27 View Post
But Mona's club won the championships in the Bundesliga despite her loss against Arn

die drei weizen hat die alg danach alle weggezogen...
Advertisement

Old Jun 11th, 2012, 05:10 PM   #3362
country flag elba
Senior Member

elba's Avatar

elba has much to be proud of elba has much to be proud of elba has much to be proud of elba has much to be proud of elba has much to be proud of elba has much to be proud of elba has much to be proud of elba has much to be proud of elba has much to be proud of elba has much to be proud of elba has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by mk27 View Post
But Mona's club won the championships in the Bundesliga
Meister ist Meister.
elba is online now View My Blog!  
Old Jun 11th, 2012, 05:11 PM   #3363
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Mona's mum was there too.

mk27 is offline View My Blog!  
Old Jun 11th, 2012, 05:14 PM   #3364
country flag Ziva
Senior Member

Ziva's Avatar

Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future

why shouldn't she be there, she still coaches her
Ziva is offline View My Blog!  
Old Jun 11th, 2012, 06:37 PM   #3365
country flag Michael!
indescribable

Michael!'s Avatar

Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute

well, I guess it was more about the fact that Mona´s mother had(s) cancer and we and journalists weren´t sure if it got worse again as of Mona´s bad results lately. So it was at least a good sign that Mona´s mother was able to join the celebration yesterday.
Michael! is offline View My Blog!  
Old Jun 11th, 2012, 10:38 PM   #3366
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Is it confirmed her mum has cancer?

BTW, healthys food for ALG.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!  
Old Jun 11th, 2012, 10:55 PM   #3367
country flag Ziva
Senior Member

Ziva's Avatar

Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future

I don't think it is.

What is it with you guys always trashing ALG because of her weight, stick to her results, otherwise its a bit childish, don't you think ?
Ziva is offline View My Blog!  
Old Jun 11th, 2012, 11:12 PM   #3368
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Is it confirmed her mum has cancer?
Only her sister talked about this here in the forum.

http://www.tennisforum.com/showpost....3&postcount=60
mk27 is offline View My Blog!  
Old Jun 12th, 2012, 07:04 AM   #3369
country flag joy division
Senior Member

joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future

Die Familie legt wohl Wert darauf, das diese Sache unbedingt privat bleibt.
Dennoch, danke für den link.
Wusste bis jetzt nichts von Mona`s Schwester, ausser das es sie gibt.
Wirklich nett von ihr, wie sie sich hier für ihre kleine Schwester in`s Zeug gelegt hat.

Last edited by joy division : Jun 12th, 2012 at 08:01 AM.
joy division is offline View My Blog!  
Old Jun 12th, 2012, 07:35 AM   #3370
Senior Member

joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future

Ein paar aktuelle Fotos von Ihrer Homepage

Old Jun 12th, 2012, 07:50 AM   #3371
Senior Member

Auf tennisnet.com

Quote:
60 Sekunden
mit Mona Barthel
Die Deutsche stellte sich einem schnellen Frage- und Antwortspiel.

Schauspielerin, die in einem Film über mein Leben mich spielen sollte? Taylor Swift.

Wenn ich keine Tennisspielerin geworden wäre, wäre ich? Ich hätte es geliebt, eine Studentin an einer bekannten Universität wie Oxford, Harvard oder Yale zu sein.

Ich reise nie ohne... meinen Computer.

Meine Lieblingsstadt auf der Tour? New York (Manhattan).

Der letzte Ort, in dem ich Urlaub gemacht habe? Meine Heimatstadt Neumünster. Ich bin immer sehr glücklich, etwas Zeit zu Hause zu verbringen.

Mein Lieblingsrestaurant? Ich bevorzuge es, selbst zu kochen. Andererseits gehe ich gerne in einen Käsekuchenladen.

Mein Lieblingsshop auf der Tour? Shops in Manhattan.

Das letzte Buch, das ich gelesen habe? „Warior of the Light“.

Den letzten Film, den ich geguckt habe? „Intouchables“, im Kino mit einer Freundin.

Das letzte Album, das ich gehört habe? Rihanna – Talk That Talk.

Das letzte Essen, das ich gekocht habe? Pfannkuchen mit Äpfeln.

Das letzte Mal, dass ich in der Öffentlichkeit wahrgenommen wurde? Neulich im Supermarkt.

Das letzte Mal, dass ich einen Schläger zerbrochen habe? Als ich 13 Jahre alt war, habe ich meinen Schläger verloren, als ich aufschlug. Er schlug auf den Boden auf und zerbrach.

Rasen, Hartplatz oder Sand? Ich liebe es, Tennis auf jedem Belag zu spielen.

Heiß oder kalt? Heiß.

Sand oder Schnee? Sand.

Unsichtbar oder fliegen? Fliegen.

Wenn ich in der Lotterie gewinne, würde ich? Ich würde mir selbst ein Haus in Schweden oder ein Apartment in London kaufen. Den Rest würde ich der alternativen Krebsforschung geben.
Old Jun 12th, 2012, 09:55 AM   #3372
Setsuna.
.

Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute

Thank you joy for posting the interview.
Old Jun 12th, 2012, 09:57 AM   #3373
Setsuna.
.

Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute Setsuna. has a reputation beyond repute

This is the same interview in english.

60 seconds with Mona Barthel, the world No 32 from Germany.

Actress I would like to play me in a film about my life: Taylor Swift.
If I wasn¹t a tennis player, I would have: Loved be a student at a famous university like Oxford, Harvard or Yale.
I never travel to a tournament without: My computer.
Favourite city on the tour: New York (Manhattan).
The last place I visited on holiday: My hometown Neumünster, I am always happy to spend some time at home.
Favourite restaurant on the tour: I prefer to cook for myself otherwise I like to go into the Cheesecake Factory.
Favourite shop on the tour: Shops in Manhattan.
The last book I read: Warrior of the Light.
The last film I watched: Intouchables in a cinema with a friend.
The last album I listened to: Rihanna, Talk That Talk.
The last meal I cooked: Pancakes with apples.
The last time I was recognised by a member of the public: Just the other day in a supermarket.
The last time I broke a racket: When I was 13 years old, I lost my racket while serving, it bounced on the ground and broke.
Grass, hard or clay? I love playing tennis on every surface.
Hot or cold? Hot.
Sand or snow? Sand.
Be invisible or fly? Fly.
If I won the lottery: I would buy myself a house in Sweden or an apartment in London. The rest I would give to alternative cancer research.

Mona Barthel is in the field for next week’s Aegon Classic at the Edgbaston Priory Club.

Last edited by Setsuna. : Jun 12th, 2012 at 12:49 PM.
Setsuna. is offline View My Blog!  
Old Jun 12th, 2012, 10:01 AM   #3374
Setsuna.
.

Quote:
Originally Posted by Kanda. View Post
Grass, hard court or sand? I love to play tennis on any surface.
So she doesn't hate playing on any surface. Good for her.
But I think her fav surface will always be hardcourts.
Old Jun 12th, 2012, 10:12 AM   #3375
country flag maturedgirl
Senior Member

maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold

Players Party in B'ham
maturedgirl is offline View My Blog!  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules