Esto son mujeres wapas - Page 63 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Dec 17th, 2009, 09:02 PM   #931
country flag New_balls_please
Senior Member

New_balls_please's Avatar

New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute
Re: Esto son mujeres wapas

Ayer fui preguntado:

According to you who's the most hottest girl on earth?
And I said, Charo Baeza (no! just kidding), I said it's a difficult question to answer, I mean I need time to think about it...

Y creo que ya he encontrado la respuesta. A dia de hoy, si tuviese que elegir a esa persona, seria la siguiente:

Advertisement

Old Dec 17th, 2009, 09:15 PM   #932
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by New_balls_please View Post
Ayer fui preguntado:

According to you who's the most hottest girl on earth?
And I said, Charo Baeza
spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 20th, 2009, 02:31 PM   #933
country flag _poo_
Senior Member

_poo_'s Avatar

_poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of

Las deportistas más sexys de la década

Katarina Witt
Una de las mejores patinadoras de todos los tiempos, creo una gran polémica al posar desnuda para revista Playboy.

Ashley Harkleroad ( Tenista . ... no??)

La piloto Danica Patrick

Ana Ivanovic ( nos suena no????)

Amanda Bear (Nadadora)

Bia y Branca Feres ( natación sincronizada)

Allison Stokke

http://cdn.faniq.com/images/blog/838...6473f81180.jpg

Leryn Franco era una lanzadora de jabalina

Kristi Leskinen es una de las estrellas del circuito de esquí acrobático.

Natalie Gulbis, una de las golfistas más populares del mundo.

Jennie Finch ( jugadora de Softball)

Kournikova ( EX TENISTA)

SHARAPOVA ES LA GANADORA!!!

_poo_ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 20th, 2009, 02:57 PM   #934
country flag luistf
Senior Member

luistf's Avatar

luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold

Menudo Ránking

No estoy de acuerdo con ese nº 1 de Sharapova, a mi no me pone nada la siberiana. En cambio Ana, lástima que se haya quedado fuera del top 10, yo la sigo manteniendo en mi top personal...

Por cierto, vaya par de gemelas
luistf is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 20th, 2009, 03:47 PM   #935
country flag Juan
Senior Member

Juan's Avatar

Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute

Poooooo!!!
Ya hace tiempo se echaban en falta estos post tuyos, debía ser por la novia

Vika · Caro · Domi · Ana · Petko · Lucie · Slava · Sori · Hev · Jarka · Puti · Arina · Ala
Juan is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 20th, 2009, 03:57 PM   #936
country flag _poo_
Senior Member

_poo_'s Avatar

_poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of

no es por la novia esk no tengo mesura el moderador no creo que me dejara poner una foto donde se vea teta ...
Old Dec 20th, 2009, 04:04 PM   #937
country flag adrovi
Senior Member

adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future

Las gemelas, aunque solo sea por el morbo que desprenden esas fotos
adrovi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 21st, 2009, 06:49 AM   #938
country flag SIN DIOS NI LEY
Senior Member

SIN DIOS NI LEY's Avatar

SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute SIN DIOS NI LEY has a reputation beyond repute

Muchas gringas sin gracia en el ranking (Harkleroad , Patrick y Gulbis)

Me gustó mucho la esquiadora acróbata o algo asi
SIN DIOS NI LEY is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 21st, 2009, 08:31 AM   #939
country flag Nacho
Senior Member

Nacho's Avatar

Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute

venga poo como es navidad te dejo, pero solo por esta vez
Old Dec 21st, 2009, 12:44 PM   #940
country flag adrovi
Senior Member

adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future

Eh, que si se pueden poner tetas lleno esto de fotos de Rosie Jones en cuestión de minutos
Old Dec 21st, 2009, 01:46 PM   #941
country flag _poo_
Senior Member

_poo_'s Avatar

yo apuesto que si ...q es correcto ponerlas ....x caridad..
Old Dec 21st, 2009, 03:53 PM   #942
country flag luistf
Senior Member

luistf's Avatar

luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold

Entre tanto pito y tanta flauta como pa que nos diga algo por poner un pecho!
luistf is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 21st, 2009, 04:29 PM   #943
country flag adrovi
Senior Member

Quote:
Originally Posted by luistf View Post
Entre tanto pito y tanta flauta como pa que nos diga algo por poner un pecho!
Nacho no, que es un buenazo, pero de vez en cuando revolotean un par de buitres censores a los que no les gusta el cuerpo humano (el femenino, xq del thread de tios buenos nunca se quejan )
Old Dec 21st, 2009, 05:04 PM   #944
country flag Juan
Senior Member

Juan's Avatar

Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by adrovi View Post
Nacho no, que es un buenazo, pero de vez en cuando revolotean un par de buitres censores a los que no les gusta el cuerpo humano (el femenino, xq del thread de tios buenos nunca se quejan )
Bueno, creo que del de tios buenos tambien se quejaron, porque tuvieron que cambiarlo de nombre y todo

Vika · Caro · Domi · Ana · Petko · Lucie · Slava · Sori · Hev · Jarka · Puti · Arina · Ala
Juan is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 21st, 2009, 08:20 PM   #945
country flag Nacho
Senior Member

Nacho's Avatar

Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute

vaya que si se quejaron... como que toco revisar una a una las chorrocientas paginas del thread

a mi como comprendereis los desnudos me la traen floja, total no viene mal alegrarse la vista de vez en cuando, pero bueno si los de arriba me dicen q no se pueden postear pues habrá q acatar las normas

Thread Tools

Posting Rules