Pics der deutschen Truppe hier - Page 2 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 19th, 2008, 09:14 PM   #16
country flag Paule22
Senior Member

Paule22's Avatar

Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute
Re: Pics der deutschen Truppe hier

Howth '08
Sponsored Links
Advertisement

Old May 20th, 2008, 12:40 AM   #17
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Cool Bildchen Leute! Hoffe wir machen das öfters mal.

Und zum Zensieren: lass solche Kommentare einfach Magicman.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2008, 06:30 AM   #18
country flag A Magicman
Senior Member

A Magicman's Avatar

A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Und zum Zensieren: lass solche Kommentare einfach Magicman.
Ich hatte zwischenzeitig rote X. Daher der Kommentar.

Ansonsten kann und werde ich mir jegliche Kommentare zu einem der letzten real existierenden Arbeiter- und Bauernparadiese auch künftig nicht verkneifen.

and a reminiscence to the past:
HELEN KELESI FOREVER
Hater of Ratwanska & Wozniacki
A Magicman is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2008, 07:15 AM   #19
country flag Paule22
Senior Member

Paule22's Avatar

Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute

Sei net so eingeschnappt sascha. Recht hat er ja
Old May 20th, 2008, 10:42 AM   #20
country flag Adrian.
Let's have a kiki!

Adrian.'s Avatar

Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute

adrian12.jpg
Thats me
Ich weiß ned grad schön aber naja...
Ich bin sowieso grad im Stress mit dem ganzen PAW zeugs in Istanbul..bin scho gespannt wieviele Fotos hier noch rein kommen

Adrian. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 20th, 2008, 11:27 AM   #21
country flag matthias
PEASANT

matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute

letzten Juli in London
an dem Tag bin ich extrem viel gelaufen und die Touristen haben nur genervt

vom selben tag, noch besser gelaunt

das ist aktuell
Old May 20th, 2008, 11:36 AM   #22
country flag Shoulderpova
Team WTAworld
Senior Member

Shoulderpova's Avatar

Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute

Geile Bilder
Shoulderpova is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 21st, 2008, 03:59 AM   #23
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Paule22 View Post
Sei net so eingeschnappt sascha. Recht hat er ja
Misch dich nicht ein.

Außerdem lesen sie alles mit (und DAS stimmt wirklich, kenn jemand, der ausgewiesen wurde wegen sowas)... Deshalb muss man sehr vorsichtig sein.

Und Realität und das Bild stimmen auch nicht so ganz überein.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
Old May 21st, 2008, 07:21 AM   #24
country flag Paule22
Senior Member

Paule22's Avatar

Ich misch mich ein, wo ich will Natürlich stimmen Realität und Bild nicht überein, aber du bestätigst ja selber, wie Recht Magicman doch hat.

Ich hoffe hier in Deutschland kann ich noch, wenn ich nicht Heil Hitler schreibe, schreiben was ich will - das lass ich mir auch nicht nehmen.
Old May 22nd, 2008, 02:50 AM   #25
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Paule22 View Post
Ich misch mich ein, wo ich will Natürlich stimmen Realität und Bild nicht überein, aber du bestätigst ja selber, wie Recht Magicman doch hat.

Ich hoffe hier in Deutschland kann ich noch, wenn ich nicht Heil Hitler schreibe, schreiben was ich will - das lass ich mir auch nicht nehmen.
Man sollte die Kirche aber auch im Dorf lassen. Es ging um ein privates BILD! Nicht mehr und weniger... Und da finde ich solche Kommentare nicht angebracht.

lol @ Jogi, du und Bilder im Internet^^

Old May 28th, 2008, 10:14 PM   #26
country flag Kai
Senior Member

Kai's Avatar

Kai has a reputation beyond repute Kai has a reputation beyond repute Kai has a reputation beyond repute Kai has a reputation beyond repute Kai has a reputation beyond repute Kai has a reputation beyond repute Kai has a reputation beyond repute Kai has a reputation beyond repute Kai has a reputation beyond repute Kai has a reputation beyond repute Kai has a reputation beyond repute

mal finde ich mich hässlich dann auf einmal wieder ganz hübsch .... jetzt habe ich eine ganz hübsch phase und deswegen stelle ich das bild lieber jetzt schnell ein bevor meine gute phase um ist und ich mich wieder zum kotzen finde

das bild ist vom letzten freitag .... das war in diesem park der neben der anlage der french open ist
Kai is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 29th, 2008, 06:33 AM   #27
country flag A Magicman
Senior Member

A Magicman's Avatar

A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute

Der Bois de Boulogne, wo sich nachts die Nutten und Transvestiten rumtreiben

...und wo die geile Rennbahn Longchamp liegt.

and a reminiscence to the past:
HELEN KELESI FOREVER
Hater of Ratwanska & Wozniacki
A Magicman is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 29th, 2008, 08:45 AM   #28
country flag Michael!
indescribable

Michael!'s Avatar

Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by A Magicman View Post
Der Bois de Boulogne, wo sich nachts die Nutten und Transvestiten rumtreiben

...und wo die geile Rennbahn Longchamp liegt.
du musst es ja wissen
Michael! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 19th, 2008, 10:41 PM   #29
country flag Oizo
Everything Fades Away

Oizo's Avatar

Oizo has a reputation beyond repute Oizo has a reputation beyond repute Oizo has a reputation beyond repute Oizo has a reputation beyond repute Oizo has a reputation beyond repute Oizo has a reputation beyond repute Oizo has a reputation beyond repute Oizo has a reputation beyond repute Oizo has a reputation beyond repute Oizo has a reputation beyond repute Oizo has a reputation beyond repute

Nett Wusste von diesem Thread noch überhaupt nichts
Oizo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 27th, 2008, 02:12 PM   #30
country flag Adrian.
Let's have a kiki!

Adrian.'s Avatar

Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute Adrian. has a reputation beyond repute

Da bin ich auch1100604_1206369208846l.jpg

Adrian. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules