Si hablas español y quieres decir algo. Solo entra aqui! (parte III) - Page 9 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 19th, 2008, 08:57 AM   #121
country flag Juan
Senior Member

Juan's Avatar

Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute
Re: Si hablas español y quieres decir algo. Solo entra aqui! (parte III)

Real Zaragoza

Vika · Caro · Domi · Ana · Petko · Lucie · Slava · Sori · Hev · Jarka · Puti · Arina · Ala
Juan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old May 22nd, 2008, 11:01 PM   #122
country flag New_balls_please
Senior Member

New_balls_please's Avatar

New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute

Me parto cada la abuela cañera

http://www.youtube.com/watch?v=eEr2U5A6CaQ
Old Jun 27th, 2008, 06:49 AM   #123
country flag oliverbecken
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute

Bueno foreros me despido que hoy mismo me voy para Madrid y por la madrugada me espera un largo vuelo hacia Lima!

Me parece que ya lo dije, pero me voy a hacer prácticas a un zootécnico (como lo llaman allí) de Lima: EL PARQUE DE LAS LEYENDAS y también iré a un centro de recuperación de primates en pleno Amazonas (y con la fobia que tengo yo a las serpientes , espero no ver ninguna anaconda sino me da algo )

Bueno pues ya me meteré en Agosto a mi regreso, porque al piso donde voy nose si tiene internet y el poco tiempo libre que tenga creo que lo utilizaré para ver el Machu Pichu, Cuzco, el lago Titicaca, las Líneas de Nazca, etc. (espero que los ocho días que nos dan libre al menos vea algo de eso)

PD: Ahora voy a Media Markt a comprarme una digital, a si que alguna foto colgaré!

Adeu

Por último, ANIMO PEPA y ANIMO ESPAÑA!!!! OS ANIMARÉ DESDE LA LEJANÍA!

.
MARIAJO/VENUS\CLIJSTERS/SCHIAVONE\WOZNIACKI/BARTOLI\CARLA
oliverbecken is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 27th, 2008, 07:33 AM   #124
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Suerte Oli
spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 27th, 2008, 08:29 AM   #125
country flag Juan
Senior Member

Juan's Avatar

Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute

Que buena pinta de viaje! Espero que la experiencia con los animales sea buena (lo de los primates suena en plan Gorilas en la niebla ) y que esos 8 dias puedas ver lo maximo posible, siempre he querido ir a Machu Pichu, no se cuando me podré sacar esa espina.

Vika · Caro · Domi · Ana · Petko · Lucie · Slava · Sori · Hev · Jarka · Puti · Arina · Ala
Juan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 27th, 2008, 09:06 AM   #126
country flag adrovi
Senior Member

adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future adrovi has a brilliant future

Suerte y pasatelo bien Oliver
adrovi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 27th, 2008, 10:29 AM   #127
country flag Uge
Senior Member

Uge's Avatar

Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of Uge has much to be proud of

Disfruta Oli!!

CONCHITA

Dementieva - Henin - Vivi - Amelie
Uge is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 29th, 2008, 11:17 PM   #128
country flag New_balls_please
Senior Member

New_balls_please's Avatar

New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute

Pásalo bien Oli

Os acordais del video que puse en Navidades de 2 girls 1 cup (2 tías que les gusta la coprofagia), lol pues mirad esta reacción de 2 gays al ver el vídeo

http://www.youtube.com/watch?v=UISZTxKJjkg
Old Jul 6th, 2008, 12:41 PM   #129
country flag LegionArgentina
Senior Member

LegionArgentina's Avatar

LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute

Chicos puede ser que Tauziat escriba en el foro?Hay un username con su nombre y habla en primera persona de ella? sera or not

*Peng*Tanasurgarn*Vaisemberg*Duarte*Auroux*Martic* Rybarikova*
*Irigoyen*Botto*Ormaechea*Pella*Lucero*Pereira*

*Kurata*Gamiz*Perez*SaiSai Zheng*Errani*Ce*ForetzGacon*
*Furlanetto*CostaMelgar*Forte*AlvarezTeran*DuqueMa rino*
LegionArgentina is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 7th, 2008, 05:34 PM   #130
country flag cheyk
Senior Member

cheyk's Avatar

cheyk has a reputation beyond repute cheyk has a reputation beyond repute cheyk has a reputation beyond repute cheyk has a reputation beyond repute cheyk has a reputation beyond repute cheyk has a reputation beyond repute cheyk has a reputation beyond repute cheyk has a reputation beyond repute cheyk has a reputation beyond repute cheyk has a reputation beyond repute cheyk has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Jah Rastafari View Post
Chicos puede ser que Tauziat escriba en el foro?Hay un username con su nombre y habla en primera persona de ella? sera or not
No sé qé decir en otro foro donde yo entro hay una tal Carmen de Mayrena, una tal Fiona Apple... qe tb hablan de si mismas en primera pesona y tal, pero vamos, solo por hacer la gracia
Old Jul 7th, 2008, 06:57 PM   #131
country flag Vamos Mary!!!
Senior Member

Vamos Mary!!!'s Avatar

Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light Vamos Mary!!! is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by Jah Rastafari View Post

creo que voy a vomitar...

SeAmOs ReAlIsTaS, pIdAmOs Lo ImPoSiBlE...

MiRzA rEzAi PeTrOvA pAsZeK StOsUr DaNiiLiDoU ZvOnArEvA pEEr DoMiNgUeZ-LiNo
Vamos Mary!!! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 7th, 2008, 10:47 PM   #132
country flag IVI
Senior Member

IVI's Avatar

IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of

OMG estoy en estado de shock despues de ver esto
http://es.youtube.com/watch?v=5nvgW9...eature=related
IVI is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 7th, 2008, 10:54 PM   #133
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute

Esto si que es fuerte, es fortiiiiiiiiiisimo

spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 12th, 2008, 01:06 PM   #134
country flag _poo_
Senior Member

_poo_'s Avatar

_poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of

oeee
_poo_ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 12th, 2008, 01:06 PM   #135
country flag _poo_
Senior Member

_poo_'s Avatar

_poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of

yo a 600 en unos dias jajaja
_poo_ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules