Si hablas español y quieres decir algo. Solo entra aqui! (parte III) - Page 53 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Sep 14th, 2010, 08:01 PM   #781
country flag oliverbecken
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute
Re: Si hablas español y quieres decir algo. Solo entra aqui! (parte III)

Quote:
Originally Posted by Ross. View Post
That's OK ! i think Wally is 32, I'm only 18

My speaking is OK, I don't have the best accent in the world but I get by.

I cannot do the 'rr' in Spanish
A mi me cuesta bastante el diferenciar W de G, tipo WOOD and GOOD, entre otras cosas

.
MARIAJO/VENUS\CLIJSTERS/SCHIAVONE\WOZNIACKI/BARTOLI\CARLA
oliverbecken is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Sep 14th, 2010, 08:03 PM   #782
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

En USA hice COU, no curré. En Londres las entrevistas eran en inglés, no me pedían ningún tipo de certificación de mi nivelbvioladobleintencióndetupregunta:
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 14th, 2010, 08:03 PM   #783
country flag Mina Vagante
Senior Member

Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by oliverbecken View Post
A mi me cuesta bastante el diferenciar W de G, tipo WOOD and GOOD, entre otras cosas
Aja de verdad ? Mis amigos de Salamanca me han dicho que tienen problemas con palabras como ' Thought ' or ' Thorough '
Old Sep 14th, 2010, 08:04 PM   #784
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

yo me intenté preparar el CAE hace 1 par de años y desistí bastante por vaguería, aunque tiene partes chungas. Los exámenes tipo se repiten mucho, eso sí nada comparable al First, q es 1 mamarrachada de examen.
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 14th, 2010, 08:05 PM   #785
country flag oliverbecken
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by jjlove View Post
En USA hice COU, no curré. En Londres las entrevistas eran en inglés, no me pedían ningún tipo de certificación de mi nivelbvioladobleintencióndetupregunta:
WOW!!!

Ya veo que eres mejor partido si cabe

Con cariño, eh

.
MARIAJO/VENUS\CLIJSTERS/SCHIAVONE\WOZNIACKI/BARTOLI\CARLA
oliverbecken is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 14th, 2010, 08:14 PM   #786
country flag IVI
Senior Member

IVI's Avatar

IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of IVI has much to be proud of

Me encanta que Ross vea Salvame jajajajajajaja

Ross, practicas frases como estas??

Cual te gusta mas Ross?
IVI is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 14th, 2010, 08:19 PM   #787
Senior Member

Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute Mina Vagante has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by IVI View Post
Me encanta que Ross vea Salvame jajajajajajaja

Ross, practicas frases como estas??

Cual te gusta mas Ross?
No puedo comprender lo que dice en los videos

Que dice ? ' Ma to ' ? Es Espanol ?
Old Sep 14th, 2010, 08:19 PM   #788
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by Ross. View Post
Aja de verdad ? Mis amigos de Salamanca me han dicho que tienen problemas con palabras como ' Thought ' or ' Thorough '
de verdad? Pues deberían sonar bastante diferente, no? Thorough el sonido final es como rough? (nunca había oído esa palabra)
Old Sep 14th, 2010, 08:22 PM   #789
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

viva salamanca

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 14th, 2010, 08:22 PM   #790
country flag jjlove
Senior Member

Sí Ross, dice mato (would mean I kill)
Old Sep 14th, 2010, 08:22 PM   #791
Senior Member

Quote:
Originally Posted by jjlove View Post
de verdad? Pues deberían sonar bastante diferente, no? Thorough el sonido final es como rough? (nunca había oído esa palabra)
No, es una palabra muy rara.

No puedo escribir lo que sona .
Old Sep 14th, 2010, 09:20 PM   #792
propi
Senior Member

propi's Avatar

propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by MrJekyll View Post
yo me intenté preparar el CAE hace 1 par de años y desistí bastante por vaguería, aunque tiene partes chungas. Los exámenes tipo se repiten mucho, eso sí nada comparable al First, q es 1 mamarrachada de examen.
Ains Javi pues en el pecado tienes la penitencia, el CAE no es complicado una vez que sabes cómo son los exámenes, otra cosa ya es que quieras sacartelo con A.
Oli, con la W y la G no tienes que tener problemas, al fin y al cabo haces la W como si fuese una U y da el pego, lo de hacerla como una G es muy Spanish y entre eso y que no hacemos las S líquidas y decimos ESpanish y nuestras R y nuestras H que parecen Js se nos reconoce enseguida
Pero vamos para mi siempre cantan más los franceses con su I is fery appy
Du temps
"

propi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 16th, 2010, 10:31 PM   #793
propi
Senior Member

propi's Avatar

propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute

Este fin de semana se anuncian lluvias en todo el valle del Ebro, pero el domingo en teoría ya está todo despejado, ¿alguien se anima a un partidillo?? Que las derechas ya me entran
Du temps
"

propi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 17th, 2010, 06:56 AM   #794
country flag jjlove
Senior Member

Propix pues este finde voy al pueblo que el lunes empiezan las fiestas y supongo que habrá jarana así que yo no voy a estar para partidos, sorry.
Old Sep 17th, 2010, 08:35 AM   #795
country flag Juan
Senior Member

Juan's Avatar

Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute Juan has a reputation beyond repute

Yo lo siento pero el sabado tengo bautizo y el domingo carrera, asi que este finde imposible

Vika · Caro · Domi · Ana · Petko · Lucie · Slava · Sori · Hev · Jarka · Puti · Arina · Ala
Juan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules