Copa Colsanitas - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jan 28th, 2008, 05:53 PM   #1
country flag VIKA?
Senior Member

VIKA?'s Avatar

VIKA? has a reputation beyond repute VIKA? has a reputation beyond repute VIKA? has a reputation beyond repute VIKA? has a reputation beyond repute VIKA? has a reputation beyond repute VIKA? has a reputation beyond repute VIKA? has a reputation beyond repute VIKA? has a reputation beyond repute VIKA? has a reputation beyond repute VIKA? has a reputation beyond repute VIKA? has a reputation beyond repute
Copa Colsanitas

habra algun Live stream para verlo???
Advertisement

Old Jan 28th, 2008, 10:50 PM   #2
country flag dulkogii
Senior Member

dulkogii's Avatar

dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future
Re: Copa Colsanitas

sisi, si entras en la pagina sale! fijate! es completita la pagina!
Old Feb 1st, 2008, 02:18 AM   #3
country flag Yo _Amo_ A_ Gise
Senior Member

Yo _Amo_ A_ Gise's Avatar

Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light

Perdonen mi ignorancia, pero que es un live stream?????

Visite la pagina pero sigo sin entender lo que es

Last edited by Yo _Amo_ A_ Gise : Feb 1st, 2008 at 02:24 AM.
Yo _Amo_ A_ Gise is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 1st, 2008, 03:52 AM   #4
country flag IanRadi
Winter is coming.

IanRadi's Avatar

IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Yo _Amo_ A_ Gise View Post
Perdonen mi ignorancia, pero que es un live stream?????

Visite la pagina pero sigo sin entender lo que es
Un livestream vendría a ser un programa de televisión en la computadora. Mediante ellos podés ver, por ejemplo, los partidos de tennis en vivo sentado frente a la computadora
Old Feb 1st, 2008, 04:04 AM   #5
country flag Yo _Amo_ A_ Gise
Senior Member

Yo _Amo_ A_ Gise's Avatar

Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light Yo _Amo_ A_ Gise is a glorious beacon of light

Uh que copado gracias Popo
Yo _Amo_ A_ Gise is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 3rd, 2008, 05:48 PM   #6
country flag LucasArg
Senior Member

LucasArg's Avatar

LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute

Si, la verdad que la Copa Colsanitas tiene de los mejores websites!
LucasArg is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 14th, 2008, 04:29 AM   #7
country flag dulkogii
Senior Member

dulkogii's Avatar

dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future

Copa Colsanitas si una de sus maximas figuras!

Gisela Dulko
Old Feb 14th, 2008, 06:44 AM   #8
country flag LucasArg
Senior Member

LucasArg's Avatar

LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute

Alguien sabe si va a jugar Clarisa?
LucasArg is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 14th, 2008, 11:58 AM   #9
country flag FERLKE
Senior Member

FERLKE's Avatar

FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by LucasArg View Post
Alguien sabe si va a jugar Clarisa?
No, Clarisa se borro de toda la gira latina, Bettina, Mery Irigoyen y Agustina no entran con su propio ranking
FERLKE is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 14th, 2008, 02:17 PM   #10
country flag LegionArgentina
Senior Member

LegionArgentina's Avatar

LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute

Flor Molinero entro a la qualy.
Última actualización debido a la otorgacion de wildcards y la futura baja de Dulko: Mary (3out);Bettina (4out),Agustina(7out)
Se dieron a conocer dos de los tres wildcards para el main draw,los dos primeros fueron para las tenistas locales:Catalina Castaño y Mariana Duque Marino
Mientras que los de la qualy fueron para cuatro colombianas tres pertenencientes al equipo de colsanitas(Nuñez;Robles;Mejía) y uno para la juvenil Yuliana Lizarro.

*Peng*Tanasurgarn*SuarezNavarro*Duarte*Martic*Ryba rikova*
*Irigoyen*Botto*Ormaechea*Pella*Lucero*Pereira*Tow nsend*

*Kurata*Gamiz*Perez*SaiSai Zheng*Errani*Ce*ForetzGacon*
.Podoroska.Bonardi.HaddadMaia.PerezRojas.Gonzalez.
*Furlanetto*Goncalves*Pigossi*AlvarezTeran*DuqueMa rino*
LegionArgentina is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 14th, 2008, 05:40 PM   #11
country flag IanRadi
Winter is coming.

IanRadi's Avatar

IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute IanRadi has a reputation beyond repute

Entonces la Pitu no juega acá? Una verdadera lástima que finalmente tenemos una gira latinoamericana de torneos de WTA relativamente decente y no podramos disfrutar de las argentinas jugando allí
Old Feb 14th, 2008, 05:57 PM   #12
country flag Eugenia
Senior Member

Eugenia's Avatar

Eugenia has a brilliant future Eugenia has a brilliant future Eugenia has a brilliant future Eugenia has a brilliant future Eugenia has a brilliant future Eugenia has a brilliant future Eugenia has a brilliant future Eugenia has a brilliant future Eugenia has a brilliant future Eugenia has a brilliant future Eugenia has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by PoPo View Post
Entonces la Pitu no juega acá? Una verdadera lástima que finalmente tenemos una gira latinoamericana de torneos de WTA relativamente decente y no podramos disfrutar de las argentinas jugando allí

Si, la Pitu juega, Martín estaba nombrando a las chicas que participan de la qualy.
Espero que María, Betina y Agus puedan entrar!
¤WTA #1 Doubles Player / 2011 AO Doubles Champion¤

Paola Suárez ♥ María Emilia Salerni ♥ Clarisa Fernandez ♥ Paula Ormaechea ♥ Betina Jozami
Justine Henin ♥ Elena Dementieva ♥ Flavia Pennetta ♥ Daniela Hantuchova
Maria Sharapova ♥ Maria Kirilenko ♥ Nicole Vaidisova ♥ Dominika Cibulkova ♥ Ashley Harkleroad
Eugenia is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 14th, 2008, 06:04 PM   #13
country flag Juarito
Senior Member

Juarito's Avatar

Juarito has much to be proud of Juarito has much to be proud of Juarito has much to be proud of Juarito has much to be proud of Juarito has much to be proud of Juarito has much to be proud of Juarito has much to be proud of Juarito has much to be proud of Juarito has much to be proud of Juarito has much to be proud of Juarito has much to be proud of

Las argentinas que estarán en el torneo son, por ahora:

Main Draw
María Emilia Salerni

Qualy
Jorgelina Cravero
María José Argeri
Florencia Molinero

Next in
María Irigoyen
Betina Jozami
Agustina Lépore
Juarito is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 14th, 2008, 06:57 PM   #14
country flag dulkogii
Senior Member

dulkogii's Avatar

Ojala qe jori pueda hacer un buen papel y acceda a el main draw!
Old Feb 14th, 2008, 07:03 PM   #15
country flag Tripp
Senior Member

Tripp's Avatar

Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute

Seguro que entran a la qualy, a último momento se van a bajar todas como fue en los últimos años.
Tripp is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules