Die Zukunft des Porsche Tennis Grand Prix. - Page 2 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Apr 25th, 2008, 08:02 PM   #16
country flag Nervenbuendel
Senior Member

Nervenbuendel's Avatar

Nervenbuendel has a brilliant future Nervenbuendel has a brilliant future Nervenbuendel has a brilliant future Nervenbuendel has a brilliant future Nervenbuendel has a brilliant future Nervenbuendel has a brilliant future Nervenbuendel has a brilliant future Nervenbuendel has a brilliant future Nervenbuendel has a brilliant future Nervenbuendel has a brilliant future Nervenbuendel has a brilliant future
Re: Die Zukunft des Porsche Tennis Grand Prix.

Quote:
Originally Posted by Carsten View Post
Das musst du mir jetz aber mal erklären.. ich mein, es bleibt ja auch Tier 2..
Ab 2009 gibt es - nach meiner Interpretation und wie es auch in "GM" dargelegt wird - sog. "Restriktionen", wie die von mir genannten Obergrenzen.

Last edited by Nervenbuendel : Apr 30th, 2008 at 06:18 PM.
Nervenbuendel is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Apr 26th, 2008, 03:03 PM   #17
country flag Steff_forever
GIMME SHELTER

Steff_forever's Avatar

Steff_forever has a reputation beyond repute Steff_forever has a reputation beyond repute Steff_forever has a reputation beyond repute Steff_forever has a reputation beyond repute Steff_forever has a reputation beyond repute Steff_forever has a reputation beyond repute Steff_forever has a reputation beyond repute Steff_forever has a reputation beyond repute Steff_forever has a reputation beyond repute Steff_forever has a reputation beyond repute Steff_forever has a reputation beyond repute
Re: Die Zukunft des Porsche Tennis Grand Prix.

Ich hab das Gefühl, es geht immer mehr den Bach runter.

Wir hatten mal Hamburg und Leipzig und Filderstadt, ja sogar die Championships in München oder das Frankfurter Showturnier mit Anke und Hingis. Keine Begeisterung, nix mehr.

Und in zwei Jahren ? Berlin als übriggebliebenes Turnier in der Halle auf Sand als Kat.III vor 5 Zuschauern mit Flavia Pennetta als höchstgesetzten und alle GER raus in der Quali r1?

Irgendwie find ich die ganze Situation schon echt beschissen. Und scheinbar gibts mit Tennis nicht mehr genug Geld in Deutschland zu verdienen, auch wenn die Eintrittskarten in 3 Jahren dann über 100.- kosten.

Hoffentlich stürzen die Aasgeier bald ab...

Angelique Kerber | Ana Ivanovic | Annika Beck

forgive, you will never reach the level of my loyalty for the best that has ever played:
__Steffi forever__

Last edited by Steff_forever : Apr 26th, 2008 at 03:08 PM.
Steff_forever is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules