Kristina Mladenovic !!!!! - Page 53 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jan 16th, 2010, 11:39 AM   #781
country flag Iceland
From island to island

Iceland's Avatar

Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute
Re: Kristina Mladenovic !!!!!

No, she shouldn't.
I really wonder where she will play next, it could be Paris with a MD WC.
It was unexpected that she lost today, it comes as a big shock to me I must say. With these stupid age restriction rules, we won't much of her till Roland-Garros.

Supporting Marion Bartoli - Aga Radwańska - Aravane Rezaï - Laura Robson - Caroline Garcia !!!

http://kristinamladenovic.blogspot.com/
Iceland is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jan 16th, 2010, 08:06 PM   #782
country flag Dorien.
Proud Momosapien ♥

Dorien.'s Avatar

Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute

Ugh Kiki
Old Feb 3rd, 2010, 08:09 PM   #783
country flag Juanes
facebook.com/RCTabak

Juanes's Avatar

Juanes has a reputation beyond repute Juanes has a reputation beyond repute Juanes has a reputation beyond repute Juanes has a reputation beyond repute Juanes has a reputation beyond repute Juanes has a reputation beyond repute Juanes has a reputation beyond repute Juanes has a reputation beyond repute Juanes has a reputation beyond repute Juanes has a reputation beyond repute Juanes has a reputation beyond repute

Kika at Melbourne 2010

feel free to follow: www.instagram.com/tennisbln
Juanes is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 11th, 2010, 07:14 PM   #784
country flag Bероника
creo en la diosa ♥ Sveta ♥

Bероника's Avatar

Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute

Kristina Mladenovic rejoint Lagardère Unlimited

http://www.edubourse.com/finance/act...php?actu=60094
Old Feb 11th, 2010, 08:24 PM   #785
country flag améliemomo
Senior Member

améliemomo's Avatar

améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute

Congrats kiki
améliemomo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 12th, 2010, 06:51 PM   #786
Mistress of Evil
mean-spirited, vicious bitch witch

Mistress of Evil's Avatar

Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute

Not quite sure but thought that I saw Kiki watching Lena's match
Mistress of Evil is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 12th, 2010, 08:51 PM   #787
country flag Dorien.
Proud Momosapien ♥

Dorien.'s Avatar

Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute

I thought i saw her also but with a brace at her wrist
Old Feb 13th, 2010, 10:08 AM   #788
country flag Bероника
creo en la diosa ♥ Sveta ♥

Bероника's Avatar

Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute

Mladenovic : « J'aurais aimé jouer »

Saturday, 13th February, 2010

Annoncée comme la future championne française, Kristina Mladenovic numéro un mondiale chez les Juniors, n'a pas pu participer à l'Open GDF SUEZ à cause d'une blessure. Nous l'avons rencontrée à la sortie du match Dementieva/Petkovic.
Kristina, de quoi souffrez-vous exactement ?
Sur le premier tour des qualifications l'Open d'Australie, je me suis décollée le tendon du poignet. Je n'ai donc pas joué depuis. Je vais voir le docteur la semaine prochaine pour savoir quand je vais pouvoir rejouer.

Pas trop facile de s'arrêter brutalement en tout début de saison ?
Ca va. J'ai poursuivi un entraînement de fond pendant ces quatre semaines donc je suis en pleine forme. Il ne reste plus qu'à prendre la raquette.

Pourquoi avez-vous tenu à voir ce match en particulier ?
C'est mon amie Andrea Petkovic qui jouait ce soir face à Elena Dementieva. Malheureusement, ça n'est pas passé pour elle. Je suis déçue mais elle a vraiment très bien joué et elle n'est pas passée loin de l'exploit.

Avez-vous déjà participé à cet Open GDF SUEZ ?
Il y a deux ans, j'avais eu une wild card pour les qualifications mais j'étais vraiment très jeune (Ndlr: elle avait seulement 15 ans). J'espère vraiment être apte pour jouer ici l'année prochaine.

Ce tournoi vous tient-il à coeur comme beaucoup de Françaises ?
J'aurais bien aimé joué. Je m'étais préparée pour ce tournoi mais cet arrêt forcé ne m'a pas trop laissé le choix. Je pense que l'ambiance est géniale, le public très présent. J'habite à Paris donc c'est super de pouvoir participer à un tournoi à la maison. On va attendre un an !

Quel est le programme pour la suite ?
Je vais m'entraîner au mois de mars et le retour se fera directement sur terre battue, à Marbella j'espère.

Par Olivia Grobon

http://www.tennis-open.net/news.php?nid=213&lang=fr
Old Feb 13th, 2010, 11:26 AM   #789
country flag améliemomo
Senior Member

améliemomo's Avatar

améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute

ouch kristina has a tough injury!till marbella!

so no miami qualies whereas she earned a wc last year

well hope she ll cure well and be back on top on clay!
Old Feb 13th, 2010, 11:32 AM   #790
country flag améliemomo
Senior Member

améliemomo's Avatar

a pic of kristina during the match petkovic/dementieva(gdf suez off website)

Old Feb 13th, 2010, 01:07 PM   #791
Mistress of Evil
mean-spirited, vicious bitch witch

Mistress of Evil's Avatar

Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute Mistress of Evil has a reputation beyond repute

Oh nooo Get well soon Kiki As far as I know, LenaD is Kiki's favourite tennis player so I guess she was rooting for her lat night.
Mistress of Evil is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 13th, 2010, 02:24 PM   #792
country flag leviathane
Senior Member

leviathane's Avatar

leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by s_v_e_t_l_i_o_ View Post
Oh nooo Get well soon Kiki As far as I know, LenaD is Kiki's favourite tennis player so I guess she was rooting for her lat night.

She is friend with Petkovic. Her fathers are serbian and very closed.

Chanda Rubin ,Monica Niculescu, Kritina Mladenovic, Svetlana Kuznetsova, Vera Zvonareva, Kimiko, Martina Hingis , Stephanie Foretz, Laura Thorpe, Caroline Garcia, Patty Schnyder, Dinara Safina, Aravane Rezai, Ahsha Rolle, Arena Rodionova, Tatiana Golovin
leviathane is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Mar 18th, 2010, 07:27 PM   #793
country flag willrock
Senior Member

willrock's Avatar

willrock has a brilliant future willrock has a brilliant future willrock has a brilliant future willrock has a brilliant future willrock has a brilliant future willrock has a brilliant future willrock has a brilliant future willrock has a brilliant future willrock has a brilliant future willrock has a brilliant future willrock has a brilliant future

I saw Kristina training with Georges Goven today in Roland Garros.
I guess she's getting ready for Marbella
Kristina Mladenovic aka. Double Trouble
Caro Garcia willrock
Genie Bouchard my new fav in the top10
willrock is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Mar 18th, 2010, 08:04 PM   #794
country flag Dorien.
Proud Momosapien ♥

Dorien.'s Avatar

Thanks for the update
Old Apr 2nd, 2010, 06:20 PM   #795
country flag Dorien.
Proud Momosapien ♥

Dorien.'s Avatar

She is back on court, Qualy draw in Marbelle

(3) RUS, Arantxa NED vs DANIILIDOU, Eleni GRE
JURAK, Darija CRO vs SFAR, Selima TUN
PIVOVAROVA, Anastasia RUS vs WC TORRO-FLOR, Maria-Teresa ESP
MLADENOVIC, Kristina FRA vs (6) DOMACHOWSKA, Marta POL

Thread Tools

Posting Rules