Kristina Mladenovic !!!!! - Page 38 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jul 3rd, 2009, 01:58 PM   #556
country flag Kutuzova
Senior Member

Kutuzova has much to be proud of Kutuzova has much to be proud of Kutuzova has much to be proud of Kutuzova has much to be proud of Kutuzova has much to be proud of Kutuzova has much to be proud of Kutuzova has much to be proud of Kutuzova has much to be proud of Kutuzova has much to be proud of Kutuzova has much to be proud of Kutuzova has much to be proud of
Re: Kristina Mladenovic !!!!!

Beat Inoue 6-1 6-2...great job...take the title!
Kutuzova is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jul 3rd, 2009, 02:02 PM   #557
country flag Iceland
From island to island

Iceland's Avatar

Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute

Great result. Hope she takes the title now!!!

Supporting Marion Bartoli - Aga Radwańska - Aravane Rezaï - Laura Robson - Caroline Garcia !!!

http://kristinamladenovic.blogspot.com/
Iceland is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 3rd, 2009, 02:29 PM   #558
country flag améliemomo
Senior Member

améliemomo's Avatar

améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute

yes kristina!

allez in the finale!

Actual Gourou of the "New French Armada"

my blog about french tennis future with the young french guns cominghttp://sheenatennis.canalblog.com/
améliemomo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 3rd, 2009, 06:52 PM   #559
country flag Dorien.
Proud Momosapien ♥

Dorien.'s Avatar

Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute

Good luck in the final!

Andrea Petkovic - Sara Errani - Jarka Gajdosova - Alizé Cornet
Dorien. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 4th, 2009, 07:57 AM   #560
country flag Bероника
creo en la diosa ♥ Sveta ♥

Bероника's Avatar

Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute

Mladenovic : «Que du bonheur»

En course pour le doublé Roland-Garros/Wimbledon en juniors, Kristina Mladenovic disputera samedi la finale contre la Thaïlandaise Noppawan Lertcheewakarn, qu'elle a battu (7-5, 6-3) la semaine dernière. Si elle ne peut pas encore se lancer pleinement sur le circuit WTA, elle prend son mal en patience et savoure sa place de n°1 mondiale.

« Kristina Mladenovic, que représente Wimbledon pour vous ?
Wimbledon, c'est fantastique. C'est un lieu magique. Quand je suis sur le court, j'ai cette sensation d'Histoire. Quand j'ai joué la première fois ici l'an passé, j'avais froid dans le dos. C'était de l'émotion.

Vous pouvez succéder à Amélie Mauresmo si vous réalisez le doublé en juniors.
C'est un honneur. Amélie est un exemple pour la façon dont elle a géré sa carrière et ses résultats. C'est l'un des plus beaux exemples du sport français que toutes les jeunes filles ont envie de copier.

Aimez-vous le jeu sur gazon ?
J'adore (rires). Je me sens très à l'aise, mes appuis sont bons. J'adore le service et le retour. La terre battue et le gazon sont mes surfaces préférées.

Pensez-vous au titre mondial juniors ?
Bien sûr, cela m'intéresse. C'est une grande page sur la ligne du palmarès d'une junior comme moi. C'est une bonne étape. Maintenant qu'on est en haut pourquoi céder sa place. Pourquoi pas finir n°1 ?

Est-ce que cela fait encore rêver les juniors ?
C'est toujours quelque chose de fantastique d'aller au bout des Grands Chelems. Je n'ai que seize ans. Il y a deux ans, je me disais que c'était un rêve d'être en finale de deux Grands Chelems différents. Ce n'est que du bonheur en ce moment pour moi.

Les règles de la WTA vous empêchent de jouer beaucoup de tournois seniors (12 par an), est-ce frustrant ?
Un peu car j'ai connu quelques expériences chez les seniors et j'en ai tiré la conclusion que j'étais proche d'elles, mais il me faut beaucoup d'expérience. L'expérience s'acquiert avec beaucoup de matches, de tournois et la routine de jouer avec les seniors. La règle nous empêche un peu. Je pense que la WTA a bien compris le message et les coaches de chaque joueuse commencent un peu à se plaindre. On espère que cela va bouger un peu.

Est-ce que Georges Goven vous fait profiter de son expérience ?
Totalement. On parle beaucoup. J'ai énormément progressé grâce à lui. Son expérience m'apporte beaucoup dans tous les secteurs de mon jeu. Il m'apporte tellement son expérience que j'ai l'impression d'avoir déjà vécu tout ça. Par exemple, quand j'ai joué sur un grand court à Roland-Garros, cela m'a permis de m'en sortir et de gagner. A chaque fois que j'ai un match important, je me sens bien. je touche du bois, mais je ne suis jamais passée à côté d'un gros match pour le moment. Je lui dois tout ça. »

Recueilli par Sophie DORGAN, à Wimbledon

http://www.lequipe.fr/Tennis/breves2...u-bonheur.html
Old Jul 4th, 2009, 03:14 PM   #561
country flag améliemomo
Senior Member

améliemomo's Avatar

améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute

kristina lost unfortunetly 6-3 3-6 1-6 the wimbly finale

well not a good day for her,it seemed like her knee was bothering her once again and noppawan was playing very good.
Kristina couldnt do much in that match but still a great run here.
She still has a lot of work to do,get some more experience and tactics to win even if she feels pain.

She can be proud of her

my blog about french tennis future with the young french guns cominghttp://sheenatennis.canalblog.com/
Old Jul 4th, 2009, 10:41 PM   #562
country flag leviathane
Senior Member

leviathane's Avatar

leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of leviathane has much to be proud of

I think she was injured
She was leading 6-3 2-1

for your week

Chanda Rubin ,Monica Niculescu, Kritina Mladenovic, Svetlana Kuznetsova, Vera Zvonareva, Kimiko, Martina Hingis , Stephanie Foretz, Laura Thorpe, Caroline Garcia, Patty Schnyder, Dinara Safina, Aravane Rezai, Ahsha Rolle, Arena Rodionova, Tatiana Golovin
leviathane is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 5th, 2009, 12:32 AM   #563
country flag ZAK
Senior Member

ZAK's Avatar

ZAK has a brilliant future ZAK has a brilliant future ZAK has a brilliant future ZAK has a brilliant future ZAK has a brilliant future ZAK has a brilliant future ZAK has a brilliant future ZAK has a brilliant future ZAK has a brilliant future ZAK has a brilliant future ZAK has a brilliant future

Disappointed she didn't win but still a pretty great tournament.

Hopefully she'll get into and be healthy for Prague
Old Jul 5th, 2009, 02:24 AM   #564
country flag Alizé Molik
Championne de Wimbledon 2013

Alizé Molik's Avatar

Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute

Kiki

forget juniour now and move on to wta I think she should play hardcourt rather than clay though if she starts to move up well, surely her game is better suited to a quicker surface?
Old Jul 5th, 2009, 11:14 AM   #565
country flag améliemomo
Senior Member

améliemomo's Avatar

No regrets for kiki,she admited that her opponent was simply better in that match. She also add that she'plan to play wimbledon in the senior tour next year by her own ranking. I like her positive and ambitious mentality.

Lets hope she can do it!

Good luck kiki

Old Jul 5th, 2009, 12:50 PM   #566
country flag Dorien.
Proud Momosapien ♥

Dorien.'s Avatar

Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute Dorien. has a reputation beyond repute

Sad she couldn't win but what a great tournament Good luck in the next weeks Kiki!

Old Jul 11th, 2009, 06:47 PM   #567
country flag améliemomo
Senior Member

améliemomo's Avatar

kristina is playing Prague tournament, very tough first round qualies since she'll play sandra zalahvova of Czech Republic. Her opponent has just won Zaghreb 75K ITF, so much of confidence.

Here's the OOP:

ECM Centre Court (11AM)

1. Tatishvili Ana (GEO) vs. Krejsová Petra (CZE)
2. Mladenovic Kristina (FRA) vs. Zahlavova Sandra (CZE)

Allez Kristina, all the way for the win!good luck!

Old Jul 11th, 2009, 06:50 PM   #568
country flag Dorien.
Proud Momosapien ♥

Dorien.'s Avatar

Good luck Kiki!

Old Jul 12th, 2009, 11:36 AM   #569
country flag Iceland
From island to island

Iceland's Avatar

Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute Iceland has a reputation beyond repute

Kristina failed to serve for the match, hope she breaks Sandra now. 63 54, allez allez!

Supporting Marion Bartoli - Aga Radwańska - Aravane Rezaï - Laura Robson - Caroline Garcia !!!

http://kristinamladenovic.blogspot.com/
Iceland is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 12th, 2009, 12:13 PM   #570
country flag Dorien.
Proud Momosapien ♥

Dorien.'s Avatar

Yes, she won 63 64 Good luck later today in your second match

Reply

Thread Tools

Posting Rules