Der Laberthread - Page 195 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Closed Thread

Old Feb 18th, 2013, 05:24 PM   #2911
country flag Graf~Dokic
Senior Member

Graf~Dokic's Avatar

Graf~Dokic has a brilliant future Graf~Dokic has a brilliant future Graf~Dokic has a brilliant future Graf~Dokic has a brilliant future Graf~Dokic has a brilliant future Graf~Dokic has a brilliant future Graf~Dokic has a brilliant future Graf~Dokic has a brilliant future Graf~Dokic has a brilliant future Graf~Dokic has a brilliant future Graf~Dokic has a brilliant future
Re: Der Laberthread

Quote:
Originally Posted by KatjaS View Post
Putintseva schon wieder mit einem bislang enttäuschendem Auftritt.
Putintseva kann einfach nicht mehr. Die ist doch arg limitiert in ihrem Spiel.

Mona Barthel - Karolina Šprem
Daniela Hantuchová - Yaroslava Shvedova
Petra Cetkovská - Mirjana Lučić - Ivana Lisjak
Graf~Dokic is offline View My Blog!  
Sponsored Links
Advertisement

Old Feb 18th, 2013, 05:32 PM   #2912
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Graf~Dokic View Post
Putintseva kann einfach nicht mehr. Die ist doch arg limitiert in ihrem Spiel.
Wer redet von ihrem Spiel? Ich will sie ausrasten sehen.
KatjaS is offline View My Blog!  
Old Feb 18th, 2013, 05:48 PM   #2913
country flag supermod
Senior Member

supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of

Ich denke ich mag Putintseva.

Das ist so eine die bis zum Umfallen kämpft und etwas mehr Hirn als der Durchschnitt der WTA-Spielerinnen besitzt. + die Ausraster ab und an.

Eine unterhaltsame Kombination.
supermod is offline View My Blog!  
Old Feb 18th, 2013, 05:53 PM   #2914
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute

Ja, so blöd spielt die nicht, aber die Ausraster sind weg. Hat gerade eine völlig falsche Kader Nouni-Entscheidung fast gleichmütig hingenommen. Buuuh.
Old Feb 18th, 2013, 06:10 PM   #2915
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute

Letzte Woche schrie die noch wie am Spiess auf dem Platz..habe vergessen gegen wen die in Doha spielte..
Saraya! is online now View My Blog!  
Old Feb 18th, 2013, 06:12 PM   #2916
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

Mona.

Puti schlägt bei 5-2 zum Match auf und verliert die nächsten 8 Punkte in Folge.
Old Feb 18th, 2013, 06:16 PM   #2917
popinjay
Senior Member

popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by KatjaS View Post
Mona.
Das war IRONIE von saraya, sie hasst Mona.
popinjay is offline View My Blog!  
Old Feb 18th, 2013, 06:18 PM   #2918
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

5-5

Beides mal DF bei BP.
Old Feb 18th, 2013, 06:42 PM   #2919
country flag Chaosm21
Senior Member

Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by Jimmie48 View Post
Ausserdem ist es ja wohl ein Witz das es hier ein Sport geworden ist mk ans Bein zu pissen und du gleichzeitig Soraya in Schutz nimmst.
Dieser Hass auf bestimmte Einzelpersonen( lies dir mal seine Beiträge zu ALG durch) ist wesentlich schlimmer für das Forum als ein etwas nerviger Troll. Außerdem wird einem durch diesen "Meinungsabsolutismus"(kam glaube ich von Crazillo) jegliche Freude daran genommen, hier vernünftig zu diskutieren. Leute die letzteres tun, bringen Substanz in dieses Forum, nicht irgendwelche Pessimisten, die ein paar Statistiken führen.

Wenn ihn Kritik stören würde, hätte er sein Verhalten-vor allem in Bezug auf ander Poster- sicherlich geändert.

Quote:
Originally Posted by phantomplayer89 View Post
She's been a top 10 player for 2 years now. We're way past the "beginning". She's never going to be inside the top 5. Getting to #5 was as close as she'll ever get.
Chaosm21 is offline View My Blog!  
Old Feb 18th, 2013, 06:54 PM   #2920
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Chaosm21 View Post
( lies dir mal seine Beiträge zu ALG durch)
Ach? Steht es mir nicht zu, dass ich der Meinung bin Grönefeld habe nichts im Fed Cup verloren?
Ja, mich stört hier einseitige Kritik!

Außerdem wenn du schon einen Beitrag von mir in deiner Signatur benutzt, solltest du auch den ganzen Satz nehmen. Ansonsten ist das nämlich komplett aus dem Zusamenhang gerissen!
mk27 is offline View My Blog!  
Old Feb 18th, 2013, 07:04 PM   #2921
country flag Chaosm21
Senior Member

Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by mk27 View Post
Ach? Steht es mir nicht zu, dass ich der Meinung bin Grönefeld habe nichts im Fed Cup verloren?

Außerdem wenn du schon einen Beitrag von mir in deiner Signatur benutzt, solltest du auch den ganzen Satz nehmen. Ansonsten ist das nämlich komplett aus dem Zusamenhang gerissen!
Die einseitige Kritik kommt eher von dir

Quote:
Originally Posted by phantomplayer89 View Post
She's been a top 10 player for 2 years now. We're way past the "beginning". She's never going to be inside the top 5. Getting to #5 was as close as she'll ever get.
Chaosm21 is offline View My Blog!  
Old Feb 18th, 2013, 07:09 PM   #2922
country flag Ziva
Senior Member

Ziva's Avatar

Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by mk27 View Post

schau dir mal dein gequote an, das machst du grundsätzlich so das du einen Satz nimmst und den Rest ignorierst

2013 Good Girl: Petra Kvitova
GG Race: Jankovic(+), Pironkova(F), Pennetta, Pavlyuchenkova(+), Halep(F), Ivanovic(MPbonus),Torro-Flor, Serena, CSN, Garcia, Cetkovska, Pliskova, Discount Sharapova(OD), Keys(F),Discount Sharapova, Serena, Venus, Wozniacki, Bencic(3ROD), Ivanovic, Svitolina, Kuznetsova
Ziva is offline View My Blog!  
Old Feb 18th, 2013, 07:11 PM   #2923
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Wenn ich hier auf jeden kompletten Beitrag eingehen würde, wäre ich 24h beschäftigt.
mk27 is offline View My Blog!  
Old Feb 18th, 2013, 07:19 PM   #2924
country flag Bodensee
Senior Member

Bodensee's Avatar

Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of

Warum man eine Spielerin hassen sollte, ist mir schleierhaft. Ich finde das Spiel der einen oder anderen Spielerin schrecklich und kritisiere das dann auch. Aber ich bin da weit davon entfernt Hass zu empfinden.
Im deutschen Bereich dieses Forums ist die Kritik meiner Ansicht fast ausschließlich oberhalb der Gürtellinie. Ganz im Gegensatz zu dem was man im GM Forum teilweise zu lesen bekommt.
Bodensee is offline View My Blog!  
Old Feb 18th, 2013, 07:22 PM   #2925
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

Wenigstens ein kleines bisschen Entschädigung am Ende.
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules