Der Laberthread - Page 175 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Closed Thread

Old Feb 13th, 2013, 06:46 AM   #2611
country flag Dispeker
Senior Member

Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of
Re: Der Laberthread

Quote:
Originally Posted by Poldo View Post
Wie sieht das eigentlich bei euch aus, welche deutsche Spielerin mögt ihr am meisten?
Mögen tu ich sie alle, Fan bin ich nur von Julia.
Dispeker is offline View My Blog!  
Sponsored Links
Advertisement

Old Feb 13th, 2013, 06:48 AM   #2612
country flag matthias
Gaspa's Hubby

matthias's Avatar

matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute
1.petko
2.mona
3.goerges
4.kerber

Das ist lisicki nicht ausstehen kann
ist ja bekannt

Sent from Verticalsports.com Free App
Old Feb 13th, 2013, 07:22 AM   #2613
country flag Fury
Senior Member

Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of

Petko

Görges
Pfizenmaier
Beck
Kerber und Lisicki
Fury is offline View My Blog!  
Old Feb 13th, 2013, 07:25 AM   #2614
country flag supermod
Senior Member

supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of supermod has much to be proud of

Ich mag alle gleich gerne.

Bis auf Lisicki. Die ist irgendwo ganz unten auf meiner Beliebtheitsskala.
supermod is online now View My Blog!  
Old Feb 13th, 2013, 07:30 AM   #2615
country flag Svante
Junior Member

Svante is just really nice Svante is just really nice Svante is just really nice Svante is just really nice Svante is just really nice Svante is just really nice Svante is just really nice Svante is just really nice Svante is just really nice Svante is just really nice Svante is just really nice

Mona->Petko->Kerber/Bine->Beck-------->Görges (finde ich einfach unsympathisch)

Aber das ist ja das tolle am Damentennis zZ, Auswahl ohne Ende!
Svante is offline View My Blog!  
Old Feb 13th, 2013, 08:13 AM   #2616
country flag kallinator
Senior Member

kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light

Platz 1 teilen sich Bine und Mona, obwohl sie auf den ersten Blick nicht unterschiedlicher seien könnten
Danach kommt Petko, die sich langsam entwickelt und erwachsener wird.
Kerber ist mir oft zu mürrisch und Julia zu arrogant. Also diese Handbewegungen von Julia puuh
Im Grunde sind aber alle in Ordnung und ich freue mich, dass man mit so vielen mitfiebern kann.

Den Nachwuchs habe ich jetzt mal außen vor gelassen. Da kommt ja noch eine Witthöft.
Die wird eh der Kracher überhaupt!
kallinator is offline View My Blog!  
Old Feb 13th, 2013, 08:53 AM   #2617
country flag Dispeker
Senior Member

Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by kallinator View Post
Platz 1 teilen sich Bine und Mona, obwohl sie auf den ersten Blick nicht unterschiedlicher seien könnten
Danach kommt Petko, die sich langsam entwickelt und erwachsener wird.
Kerber ist mir oft zu mürrisch und Julia zu arrogant. Also diese Handbewegungen von Julia puuh
Im Grunde sind aber alle in Ordnung und ich freue mich, dass man mit so vielen mitfiebern kann.

Den Nachwuchs habe ich jetzt mal außen vor gelassen. Da kommt ja noch eine Witthöft.
Die wird eh der Kracher überhaupt!
Quote:
Originally Posted by Skoo View Post
..
Dispeker is offline View My Blog!  
Old Feb 13th, 2013, 09:01 AM   #2618
country flag kallinator
Senior Member

kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light kallinator is a glorious beacon of light

Genial, sehr passender Ausschnitt
kallinator is offline View My Blog!  
Old Feb 13th, 2013, 09:16 AM   #2619
country flag tennisfreak13
Senior Member

tennisfreak13's Avatar

tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of

Also die Handbewegung da auf dem Bild find ich eher unterhaltsam. Bei mir bin ich vor allem vom extrem often Handtuchgewische und Ballsortieren genervt. Andere Spielerrinnen lassen sich auch mal das Handtuch reichen, aber wenns bei Julia mal nicht läuft ist die nach jedem Ball am rumwischen. Asonsten würde ich die auch mehr mögen.
tennisfreak13 is offline View My Blog!  
Old Feb 13th, 2013, 09:20 AM   #2620
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Julia ist bei mir durch ihre French Open-Aktion einfach in der Beliebtheitsskala gesunken, ich fand das einen klaren Fall von taktischer MTO und mangelnden Fair Play, auch der Handshake war grenzwertig. Außerdem seh ich sie eben als die am wenigsten talentierte Deutsche an. Aber ich mag auch sie.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!  
Old Feb 13th, 2013, 09:35 AM   #2621
country flag Fury
Senior Member

Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Julia ist bei mir durch ihre French Open-Aktion einfach in der Beliebtheitsskala gesunken, ich fand das einen klaren Fall von taktischer MTO und mangelnden Fair Play, auch der Handshake war grenzwertig. Außerdem seh ich sie eben als die am wenigsten talentierte Deutsche an. Aber ich mag auch sie.
War das das Maulwurfdrama? Das kann ja jetzt nicht mehr passieren.
Old Feb 13th, 2013, 09:38 AM   #2622
country flag KatjaS
Senior Member

KatjaS's Avatar

KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute KatjaS has a reputation beyond repute

Also was Gestik auf dem Platz angeht kann Julia aber Angie nicht das Wasser reichen. Aber ich mag Sarcastikerber.

KatjaS is offline View My Blog!  
Old Feb 13th, 2013, 09:50 AM   #2623
country flag Fury
Senior Member

Ehrlich gesagt mag ich Kerber erst, seit ich sie auch offcourt erlebt habe. Dieses theatralische Leiden nervt. Gestern im Verbund mit der verbissenen Barthel besonders.
Old Feb 13th, 2013, 09:57 AM   #2624
country flag Jimmie48
Live at the Rainbow!

Jimmie48's Avatar

Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute

Meine Reihenfolge ist eigentlich so: Dinah, Sabine/Julia, Mona, Witthöft, Lottner

Petkovic ist mir komplett egal und zu Kerber sag ich besser nix.

My Tennis Photo Database

Twitter
Jimmie48 is offline View My Blog!  
Old Feb 13th, 2013, 10:15 AM   #2625
country flag Fury
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Jimmie48 View Post

Petkovic ist mir komplett egal und zu Kerber sag ich besser nix.
Machst du sonst so gern
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules