Der Laberthread - Page 145 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Closed Thread

Old Jan 25th, 2013, 10:40 PM   #2161
country flag Ziva
Senior Member

Ziva's Avatar

Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future
Re: Der Laberthread

Quote:
Originally Posted by Michael! View Post
man kann ja schwärmen so viel man will, wer Lust hat auch über Ferrer, eww, aber man sollte nicht vergessen, dass der Sport einfach das wichtigste ist und nicht Muskeln, Ärsche oder Busen...
jaja Anke upskirt im Avatar

2013 Good Girl: Petra Kvitova
GG Race: Jankovic(+), Pironkova(F), Pennetta, Pavlyuchenkova(+), Halep(F), Ivanovic(MPbonus),Torro-Flor
Ziva is offline View My Blog!  
Sponsored Links
Advertisement

Old Jan 25th, 2013, 10:42 PM   #2162
country flag Michael!
indescribable

Michael!'s Avatar

Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Ziva View Post
jaja Anke upskirt im Avatar
sag ich doch, gegen solche Avies hab ich ja auch nichts, ich hab öfter so lustiges Zeug oder ähnliches, aber allgemein sollte es doch in erster Linie um das Tennisspiel gehen, da stimmst du ja auch zu
Michael! is offline View My Blog!  
Old Jan 25th, 2013, 10:45 PM   #2163
country flag Bino
Senior Member

Bino's Avatar

Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold

Klar gehts um Tennis, aber wer behauptet, die Ausstrahlung spiele keine Rolle, macht doch sich und anderen etwas vor.
Bino is offline View My Blog!  
Old Jan 25th, 2013, 10:47 PM   #2164
country flag Michael!
indescribable

Michael!'s Avatar

Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute

klar, aber wenn ich mir meine Favs zB anhand vom Aussehen (und nur vom Aussehen) aussuche , dann ist das für mich oberflächlich. Ich mag zB Venus, die ja nicht schlecht aussieht, bin aber zB auch ein großer Kuznetsova Fan, die ja jetzt sicherlich nicht überragend aussieht...
Michael! is offline View My Blog!  
Old Jan 25th, 2013, 10:51 PM   #2165
country flag Bino
Senior Member

Bino's Avatar

Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold Bino is a splendid one to behold

Wobei Aussehen auch wieder relativ ist. Ich fand zum Beispiel die Ausstrahlung einer Marie Pierce überragend, obwohl sie jetzt vielleicht nicht die klassische Schönheit war. Aber bei ihr stimmte halt das Gesamtpaket von Spiel, Erfolg, Präsenz und Aura.
Bino is offline View My Blog!  
Old Jan 25th, 2013, 11:14 PM   #2166
country flag Ziva
Senior Member

Ziva's Avatar

Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future Ziva has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by Michael! View Post
sag ich doch, gegen solche Avies hab ich ja auch nichts, ich hab öfter so lustiges Zeug oder ähnliches, aber allgemein sollte es doch in erster Linie um das Tennisspiel gehen, da stimmst du ja auch zu
natürlich

2013 Good Girl: Petra Kvitova
GG Race: Jankovic(+), Pironkova(F), Pennetta, Pavlyuchenkova(+), Halep(F), Ivanovic(MPbonus),Torro-Flor
Ziva is offline View My Blog!  
Old Jan 26th, 2013, 12:47 AM   #2167
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Ohne Saraya zu nah treten zu wollen, aber wahrscheinlich ist die Selektion der Favoriten da "Wer ist gutaussehend? --> 2. Schritt: Spielt sie auch attraktives Tennis?"
Bei uns ist es vielleicht anders herum und am Ende dann eher eine Zugabe.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is offline View My Blog!  
Old Jan 26th, 2013, 08:38 AM   #2168
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Ohne Saraya zu nah treten zu wollen, aber wahrscheinlich ist die Selektion der Favoriten da "Wer ist gutaussehend? --> 2. Schritt: Spielt sie auch attraktives Tennis?"

Ich finde auch eine Monica Niculescu ganz grossartig und die sieht nun alles andere als gut aus.
Saraya! is online now View My Blog!  
Old Jan 26th, 2013, 09:26 AM   #2169
country flag joy division
Senior Member

joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future joy division has a brilliant future

Mal nüchtern betrachtet -

Im Prinzip geht`s doch in aller erster Linie bei fast allen darum, Kohle zu machen, egal ob mit Bizeps, Busen, Tennis oder sonst was.
Für den Bizeps gibt`s Doping, für den Busen die Schönheits-OP.
Die das nicht wollen, schauen dem Treiben tatenlos zu, oder kriegen das Maul gestopft.
Natürlich kann man da nach den hungernden Kindern in Afrika fragen.
Für die wird aber auch gesorgt, unter anderem auf Promi-Veranstaltungen mit Kaviarschnittchen und Schampus.
Herrlich !
joy division is offline View My Blog!  
Old Jan 26th, 2013, 09:33 AM   #2170
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future Saraya! has a brilliant future

Gutes Posting, Joy!!!
Old Jan 26th, 2013, 11:23 AM   #2171
country flag Fury
Senior Member

Fury is a splendid one to behold Fury is a splendid one to behold Fury is a splendid one to behold Fury is a splendid one to behold Fury is a splendid one to behold Fury is a splendid one to behold Fury is a splendid one to behold Fury is a splendid one to behold Fury is a splendid one to behold Fury is a splendid one to behold Fury is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Heißt das, ihr seid alle Sharapova-Fans?
Old Jan 26th, 2013, 02:45 PM   #2172
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Fury View Post
Heißt das, ihr seid alle Sharapova-Fans?
Früher fand ich sie ganz furchtbar, eiskalt einfach. Aber mittlerweile finde ich, dass sie den Sport professionell und gut nach außen vertritt.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is offline View My Blog!  
Old Jan 26th, 2013, 03:00 PM   #2173
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Ich mag auch ihren Humor..wie sie in Cincinnatti sagte bei der Siegerehrung zu JJ " Schön, Dich mal wieder in einem Finale gesehen zu haben" oder zur Schiedsrichterin bei einer weiteren Fake Auszeit von Azarenka " Is her last name Jankovic"
Old Jan 28th, 2013, 09:23 AM   #2174
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Gestern bei Günther Jauch ging es um das Thema Sexismus

http://www.sueddeutsche.de/medien/tv...hrei-1.1584777
Old Jan 28th, 2013, 10:56 AM   #2175
country flag Chaosm21
Senior Member

Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of

Ich habe einmal hingesehen und nur mitbekommen, wie Karasek einen endlosen Monolog gehalten hat. Dann wusste ich wieder, wieso ich Talkshows langweilig finde und habe sofort ausgemacht

Quote:
Originally Posted by phantomplayer89 View Post
She's been a top 10 player for 2 years now. We're way past the "beginning". She's never going to be inside the top 5. Getting to #5 was as close as she'll ever get.
Chaosm21 is offline View My Blog!  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules