WTA Turniere Stuttgart und Nürnberg, Wildcard Diskussion - Page 5 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Closed Thread

Old May 3rd, 2007, 12:41 PM   #61
country flag Ballbasher
Senior Member

Ballbasher's Avatar

Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute
Re: WTA Turnier Berlin, Wildcard Diskussion

Also wow wenn man jetzt noch Czink und O'Brien streicht und Malek,Petkovic,Barrois dann sind auch Klaschka,Yan,Goerges,Gehhrlein im Q-Draw.Dann noch 4QWCs und an Ostertag,Roesch,Matic und Ozga.Lisicki im Hauptfeld ob Rubin spielt bin ich nicht sicher und Krstajic kommt dann auch noch rein
Advertisement

Old May 3rd, 2007, 12:45 PM   #62
country flag A Magicman
Senior Member

A Magicman's Avatar

A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute

Seit heute dürfte klar sein, wer sich die ausstehende Wildcard verdient hat:

Die einzige deutsche Spielerin, die neben ALG überhaupt Matches auf der WTA-Tour gewinnen kann.

Frollein Arn.

Die wird vielleicht die Quali verpassen, da wäre es nur fair, sie mit einer WC zu bedenken. Auch mir zuliebe, dann kann ich immer noch hoffen, sie am Mittwoch live zu sehen.

and a reminiscence to the past:
HELEN KELESI FOREVER
Hater of Ratwanska & Wozniacki
A Magicman is online now View My Blog!  
Old May 3rd, 2007, 12:51 PM   #63
country flag shrOOf
YOO-li-ah shroof

shrOOf's Avatar

shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute

also gibt es jetzt noch ne freie MD WC??
shrOOf is offline View My Blog!  
Old May 3rd, 2007, 12:54 PM   #64
country flag jarkko
Senior Member

jarkko's Avatar

jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all

Ist die Moglichkeit, WC Ula Radwańska zu verleihen?

SWEDISH OPEN CHAMPION 2007
jarkko is offline View My Blog!  
Old May 3rd, 2007, 01:39 PM   #65
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Wieso sollte man sie Radwanska geben??
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!  
Old May 3rd, 2007, 02:26 PM   #66
country flag jarkko
Senior Member

jarkko's Avatar

jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all

ich weiss nicht, aber ich habe irgendwo gelesen, dass es eine Chance fur das ist hmmm vielleicht war das nur eine Gerucht

SWEDISH OPEN CHAMPION 2007
jarkko is offline View My Blog!  
Old May 3rd, 2007, 04:16 PM   #67
country flag Highlandman
Senior Member

Highlandman's Avatar

Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute Highlandman has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by jarkko View Post
ich weiss nicht, aber ich habe irgendwo gelesen, dass es eine Chance fur das ist hmmm vielleicht war das nur eine Gerucht
Wenn dann nur für die Quali.

Denke dass, falls es nicht direkt reicht, dass Lisicki & Roesch definitiv eine bekommen....
Venus Williams - My #1 forever.
Angelika Roesch & Andrea Petkovic & Mona Barthel
Victoria Azarenka & Anastasia Pavlyuchenkova
Anna Tatishvili & Jelena Dokic
Highlandman is offline View My Blog!  
Old May 3rd, 2007, 05:07 PM   #68
country flag Carsten
Andy!

Carsten's Avatar

Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by $Tati=Hot$ View Post
Also wow wenn man jetzt noch Czink und O'Brien streicht und Malek,Petkovic,Barrois dann sind auch Klaschka,Yan,Goerges,Gehhrlein im Q-Draw.Dann noch 4QWCs und an Ostertag,Roesch,Matic und Ozga.Lisicki im Hauptfeld ob Rubin spielt bin ich nicht sicher und Krstajic kommt dann auch noch rein
wie Lisicki im Hauptfeld?
Carsten is offline View My Blog!  
Old May 3rd, 2007, 05:10 PM   #69
country flag Ballbasher
Senior Member

Ballbasher's Avatar

Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Carsten View Post
wie Lisicki im Hauptfeld?
Ich hoffe die letzte
WC geht an sie
Old May 3rd, 2007, 05:16 PM   #70
country flag shrOOf
YOO-li-ah shroof

shrOOf's Avatar

shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute

ich hoffe die geht an Kerber
Old May 3rd, 2007, 05:28 PM   #71
country flag Carsten
Andy!

Carsten's Avatar

Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by $Tati=Hot$ View Post
Ich hoffe die letzte
WC geht an sie
ach so es gibt also 4? auch gut
Old May 3rd, 2007, 05:32 PM   #72
country flag A Magicman
Senior Member

A Magicman's Avatar

A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute

Kerber spielt in Monzon. Da ist sie nämlich an 1 gesetzt.

Ich bleib dabei: Greta hat sie sich verdient. Ob ich nun Fan bin oder nicht.

and a reminiscence to the past:
HELEN KELESI FOREVER
Hater of Ratwanska & Wozniacki
A Magicman is online now View My Blog!  
Old May 3rd, 2007, 05:36 PM   #73
country flag Carsten
Andy!

Carsten's Avatar

Quote:
Originally Posted by A Magicman View Post
Kerber spielt in Monzon. Da ist sie nämlich an 1 gesetzt.

Ich bleib dabei: Greta hat sie sich verdient. Ob ich nun Fan bin oder nicht.
naja Quali sollte reichen für Greta, da kann sie auch wieder gut Punkte gewinnen... gegen die meisten im Hauptfeld hat sie es schwer...

aber könnte mir gut vorstellen dass sie Kerber bekommt jetzt wo sie dieses 25k spielt....

edit: wobei, so wie Greta grad drauf is wirds knapp mit der Quali
Old May 3rd, 2007, 05:42 PM   #74
country flag shrOOf
YOO-li-ah shroof

shrOOf's Avatar

Also ich denke schon, dass es auf Kerber hinauslaufen wird...

wobei ich nicht weiß wer grad besser spielt. Greta oder Kerber
Old May 3rd, 2007, 05:47 PM   #75
country flag Paule22
Senior Member

Paule22's Avatar

Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute

Um es mal realistisch zu sehen. Die 3 MD-WC sind weg an Malek, Petkovic und Barrois. Die 4.te bekommt Lisicki. Der Rest der Dt. kann sich um die 4 für die Quali kloppen. Am ehesten Rösch, Ozga, Ostertag und C. Klaschka.

Aber gespannt bin ich auch.
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules