Franesca's 2007 Cheering Thread! - Page 6 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Aug 16th, 2007, 09:42 AM   #76
country flag jarkko
Senior Member

jarkko's Avatar

jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all jarkko is a name known to all
Re: Franesca's 2007 Cheering Thread!

COME ON FRANCESCA !! GOOD LUCK AGAINST TATIANA

SWEDISH OPEN CHAMPION 2007
jarkko is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Aug 24th, 2007, 06:00 PM   #77
country flag Darop.
Senior Member

Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute

Fran retired against Kuznetsova, 2-6 ret.

But she had a great week getting to the QF in New Haven I just hope her injury isn't bad... Any news?

Darop. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 29th, 2007, 10:28 AM   #78
FORZA SARITA
Senior Member

FORZA SARITA has a reputation beyond repute FORZA SARITA has a reputation beyond repute FORZA SARITA has a reputation beyond repute FORZA SARITA has a reputation beyond repute FORZA SARITA has a reputation beyond repute FORZA SARITA has a reputation beyond repute FORZA SARITA has a reputation beyond repute FORZA SARITA has a reputation beyond repute FORZA SARITA has a reputation beyond repute FORZA SARITA has a reputation beyond repute FORZA SARITA has a reputation beyond repute

Fran won her match 63 61 vs Dechy....next is Paszek

PARLA FRANCESCA SCHIAVONE
"Mi sono divertita e ho stretto la mano a Lendl"

Solo quattro games concessi alla francese Nathalie Dechy: come inizio agli US Open niente male. Francesca Schiavone (nella foto) è soddisfatta e non lo nasconde: “Quando avevo visto il sorteggio mi ero un po’ preoccupata - ammette la ventisettenne milanese - sono testa di serie e Dechy al primo turno non era il massimo”. In campo però non le ha lasciato scampo: “Ho preparato bene il match - dice - e sono riuscita a fare tutto quello che avevo in mente. Ho tenuto sempre in mano il gioco e non le ho concesso chance. Mi sono divertita…”. Dal successo in Fed Cup con la Francia con le vittorie su Mauresmo e Golovin e il terzo punto in doppio, Francesca è tornata a giocare ai suoi livelli, quelli che l’avevano portata ad un passo dalle top ten, numero 11 nel gennaio 2006. “Sono più forte di allora - dice sempre Francesca - ho imparate tante cose in questo periodo di difficoltà”. Intanto è di nuovo la numero uno italiana (25 della classifica mondiale) e dopo l'exploit che ci ha regalato la seconda finale consecutiva in Fed Cup la Schiavone ha vinto il suo primo torneo nel circuito maggiore a Bad Gastein (in precedenza aveva perso otto finali), quindi ha battuto nelle scorse settimane sul cemento americano giocatrici molto avanti in classifica come la russa Dementieva e la svizzera Schnyder. “Frutto del lavoro svolto in questi mesi anche quando le cose non giravano per il verso giusto”, precisa. A proposito di lavoro e costanza, Francesca racconta di aver incontrato nella palestra dell'impianto di Flushing Meadows uno personaggio che sulla tenacia ha costruito una carriera di grandi successi, un certo Ivan Lendl. “Me lo hanno presentato dicendogli che ero la vincitrice della Fed Cup e gli ho stretto la mano - dice - l’ho sempre ammirato molto ed ho visto tanti suoi match, quando il suo grande rivale era McEnroe. Lendl si è costruito giorno dopo giorno…”. Al secondo turno trova la sedicenne austriaca Tamira Paszek: “E’ giovanissima ma gioca molto bene - conclude Francesca - l’ho battuta in tre set a Toronto qualche settimana fa ed è stata una partita dura”.
FORZA SARITA is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 16th, 2007, 03:48 PM   #79
Effy
God gave us Rock'n'Roll

Effy's Avatar

Effy has a reputation beyond repute Effy has a reputation beyond repute Effy has a reputation beyond repute Effy has a reputation beyond repute Effy has a reputation beyond repute Effy has a reputation beyond repute Effy has a reputation beyond repute Effy has a reputation beyond repute Effy has a reputation beyond repute Effy has a reputation beyond repute Effy has a reputation beyond repute

Franci

great and dramatic match today, she should have won but a great comeback from Sveta.

I started to like Francesa even more amazing person, amazing fighter
Old Sep 20th, 2007, 08:21 AM   #80
country flag Sujane
Junior Member

Sujane's Avatar

Sujane is an unknown quantity at this point

O God! It is a little success and this match would be for Franci. I cry.
Sujane is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 2nd, 2007, 03:53 PM   #81
country flag dulkogii
Senior Member

dulkogii's Avatar

dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future

Francesca lost again Peer 1-6 6-7
Old Oct 23rd, 2007, 09:12 PM   #82
country flag dulkogii
Senior Member

dulkogii's Avatar

dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future dulkogii has a brilliant future

Generali Ladies Linz

Tuesday, October 23, 2007

Singles - First Round
Francesca Schiavone (ITA) d. Katarina Srebotnik (SLO) 76(6) 63
Old Oct 24th, 2007, 02:24 AM   #83
country flag dulkogii
Senior Member

dulkogii's Avatar

Wednesday, October 24, 2007

Centre Court (from 14.00hrs)
1. Vaidisova vs. Pennetta
2. Paszek vs. Medina Garrigues (NB 16.00hrs)
3. Golovin vs. Daniilidou
4. Knapp vs. Safina
5. Chakvetadze vs. Schiavone (NB 20.15hrs)

Thread Tools

Posting Rules