Renee Reinhard - Page 3 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Aug 4th, 2006, 12:26 PM   #31
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of
Quote:
Originally Posted by Whatzup
Stom dat ze in Rebecq heeft afgezegd. Snapt ze dan niet dat ze vooruit moet, heel leuk dat ze dat NJK enzo gaat spelen, maar dat heeft ze vorig jaar al een keer gewonnen en het is ook niet op zodanig niveau dat het belangrijk is dat ze hier weer speelt. Ze moet vooruit en doorgaan met het spelen van challengers en grotere belangrijkere toernooien. Ze is nu echt op het punt van haar carriere dat ze vooruit moet en niet moet gaan stagneren.
Vind ik eigenlijk ook. Waarom wil ze zo graag dat NJK spelen?

Tashkent 2005, Hobart 2006, Rosmalen 2006
Palermo 2006, Budapest 2006, Rosmalen 2008
Gerben is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Aug 4th, 2006, 12:54 PM   #32
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of
Volgens mij speelt ze geen NJK maar wel het NK. Maar ik vind ook dat ze met die zogenaamde gezellige toernooien geen steek verder komt. Geldt trouwens voor meer dames (zie onder). T/m februari volgend jaar mag Renee nog 8 senioren toernooien spelen.

Acceptatie NJK:
Marrit Boonstra ALMERE AAA
Chayenne Ewijk ABBENBROEK AAA
Anne Gehlen ECHT LIM
Kelly Hamm 'SGRAVENHAGE DHG
Annemieke Hoekman LICHTENVOORDE GEL
Kim van der Horst CASTRICUM NHN
Ilse Huiskes ZUIDWOLDE DR DRE
Marlot Meddens VOORHOUT LEI
Myrthe Molenveld HAAKSBERGEN OVE
Florence Na APELDOORN GEL
Alexandra Poorta AMSTELVEEN IJM
Melissa Ravestein HOEK VAN HOLLAND DHG
Evelien Strijker HOLLANDSCHEVELD DRE
Laura van der Stroet WAALRE DRE
Nicole Thijssen NAALDWIJK AAA
Anouk Tigu MOORDRECHT RDM
Dinkie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 4th, 2006, 02:34 PM   #33
country flag hollander
Senior Member

hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice
Volgens mij speelt Renee ook geen NK want ze zou op haar ranking bij de 10 direct toegelaten speelsters zijn. Het zou een beetje raar zijn als de enige te vergeven wildcard naar haar ging, terwijl ze op eigen kracht in het toernooi had kunnen staan. De keuzes die ze momenteel maakt zijn onverklaarbaar. Als je werkelijk ambitie hebt voor het opbouwen van een WTA ranking doe je het anders. Als waar is wat wordt gezegd dat ze kiest voor vrienden en gezelligheid dichtbij huis, zet ik grote vraagtekens bij een toekomstige tennisloopbaan die haar in de top 100 brengt. Voor de top is een ijzeren discipline, wilskracht, mentaliteit en inzet vereist. Al het andere zal opzij gezet moeten worden, of je dat leuk vindt of niet.
hollander is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 4th, 2006, 09:57 PM   #34
country flag Butterfly1961
Junior Member

Butterfly1961 is an unknown quantity at this point
Ik denk ook niet dat renee nog voor het opbouwen van het WTA ranking gaat. In iedergeval .... Ze wilt nog gewoon genieten van tennis en kiest idd voor vrienden en gezelligheid.. Als dit haar keuze is denk ik dat je zo'n meisje moet respecteren om haar keuze.

Ik denk dat dit weer mede ook door de bond is gebeurd hoe die haar hebben behandeld zoals met meerdere meiden
Butterfly1961 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 4th, 2006, 10:26 PM   #35
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of
Als ze liever kiest voor vrienden en gezelligheid, is dat haar keuze. Prima.
Maar dat mag je toch wel jammer vinden? Ze heeft net een ITF toernooi gewonnen, ik zou denken dat dat een mooie stimulans zou zijn om door te gaan.
Maar wat heeft de bond hier nu weer mee te maken? Ik krijg hier soms de indruk dat alle negatieve dingen het gevolg zijn van het beleid van de bond. Ik weet er weinig vanaf, maar dat komt bij mij wat gekleurd over.

Old Aug 4th, 2006, 11:41 PM   #36
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute
I wonder if maybe Renee wants to play the Dutch ITFs, and leave some tourneys for later? As someone said above, she can only play another 8 tournaments until February (I thought her birthday was March?).

She & Him @ Melkweg "The Max", Amsterdam 6th May 2010
DutchieGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 5th, 2006, 09:40 AM   #37
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of
Quote:
Originally Posted by inkymisafan
I wonder if maybe Renee wants to play the Dutch ITFs, and leave some tourneys for later? As someone said above, she can only play another 8 tournaments until February (I thought her birthday was March?).
T/m februari means februari included, so yes her birthday is March 16 so she can play until then.

I can ask her for her plans if you like , I might see her play again today.

I'm aware she's only 16 but I hope she will at least give it a try at the pro tour. Not like Lisanne Balk who tries a little for one year and then quits.
Old Aug 5th, 2006, 04:30 PM   #38
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Heb Renee vanmiddag zien spelen, ze won in twee sets. Veel UE maar er stond ook veel wind en haar tegenstandster was lekker aan het verdedigen in de tweede set.

Ik heb Joany Pondjodikromo nu ook zien spelen. Leuk meisje en pittige tante, had commentaar op de techniek van Linda Sentis; echte puber.
Old Aug 5th, 2006, 11:51 PM   #39
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by Dinkie
T/m februari means februari included, so yes her birthday is March 16 so she can play until then.

I can ask her for her plans if you like , I might see her play again today.

I'm aware she's only 16 but I hope she will at least give it a try at the pro tour. Not like Lisanne Balk who tries a little for one year and then quits.
Yeah, and when I said I thought her birthday was March, that means she can actually only play 8 tourneys until half way through March... so t/m Feb is actually not 100% right!

Well, if you can find out her plans, that'd be great. it would really suck if she does what Lisanne did.

Old Aug 5th, 2006, 11:52 PM   #40
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dinkie
Heb Renee vanmiddag zien spelen, ze won in twee sets. Veel UE maar er stond ook veel wind en haar tegenstandster was lekker aan het verdedigen in de tweede set.

Ik heb Joany Pondjodikromo nu ook zien spelen. Leuk meisje en pittige tante, had commentaar op de techniek van Linda Sentis; echte puber.
Wat over Linda?

Old Aug 6th, 2006, 09:54 AM   #41
country flag Dutch Women
Senior Member

Dutch Women is a glorious beacon of light Dutch Women is a glorious beacon of light Dutch Women is a glorious beacon of light Dutch Women is a glorious beacon of light Dutch Women is a glorious beacon of light Dutch Women is a glorious beacon of light Dutch Women is a glorious beacon of light Dutch Women is a glorious beacon of light Dutch Women is a glorious beacon of light Dutch Women is a glorious beacon of light Dutch Women is a glorious beacon of light
Quote:
Originally Posted by Gerben
Als ze liever kiest voor vrienden en gezelligheid, is dat haar keuze. Prima.
Maar dat mag je toch wel jammer vinden? Ze heeft net een ITF toernooi gewonnen, ik zou denken dat dat een mooie stimulans zou zijn om door te gaan.
Maar wat heeft de bond hier nu weer mee te maken? Ik krijg hier soms de indruk dat alle negatieve dingen het gevolg zijn van het beleid van de bond. Ik weet er weinig vanaf, maar dat komt bij mij wat gekleurd over.
Het is idd jammer dat mensen het altijd meteen op de bond afschuiven zonder dat ze uitleggen wat de bond dan fout doet! Op wat voor manier worden die meiden dan tegengewerkt? Worden ze onderdrukt? uitgescholden? Tot nu toe komt het bij mij alleen maar over dat ze zelf niet de discipline hebben om het gewenste wereldtopniveau te halen... en dat maakt verder niet uit. Gezelligheid van thuis en je vrienden is ook leuk, maar dan moet je het verder niet op de bond afschuiven als je daarvoor kiest! En nee, ik ben niet van de bond (voor sommige "coaches" onder ons.... ...). Gewoon een buitenstaander....
Dutch Women is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 6th, 2006, 03:52 PM   #42
country flag coachcarter
Senior Member

coachcarter has disabled reputation
Als het werkelijk zo zou zijn dat Reinhard niet meer de weg van een professionele carriere wil volgen (wat klaarblijkelijk niet helemaal zeker is), dan is dat uiteraard en zonder twijfel 'mede' het gevolg van het falen van het bondsbeleid rond Reinhard (en Weterings, en Velasco, en Bauer, en Balk, en Schoofs, en Thijssen, en Boonstra). Met name de twee hoofdverantwoordelijken Felius en Mevr. de Jong-Blom kunnen hierop aangesproken worden.

Natuurlijk zijn er meerdere oorzaken voor dusdanige beslissingen die zeer zeker ook in de 'persoonlijke levensfeer' zich zullen voortdoen. Juist daarom speelt dan het gedrag van de bond en de invloed die verantwoordelijken binnen deze organisatie uitoefent een cruciale rol. De geschiedenis heeft uitgewezen dat deze mensen daar gigantisch in tekort zijn geschoten.....

Als je altijd de schuld van en gezeik krijgt na een verliespartij, ruzie maakt en onduidelijkheid schept met privetrainers, resultaten klakkeloos verbind aan financiele hulp, gedwongen word nutteloze 'mickey mouse' toernooien te spelen om het gezicht van de bond meer cachet te geven, negatief benaderd word door uitspraken in de media ('te dik' en 'te zwaar'), dan kan ik me heel goed voorstellen dat dit soort kwalijke praktijken uiteindelijk een grote doorslag geven bij het nemen van beslissingen over de toekomst van de tenniscarriere van een zestienjarige puber.

Zoals ik al eerder meldde; een Nationale tennisbond hoort weinig tot geen inbreng te geven in het begeleiden van 's lands talenten. Financiele ondersteuning is noodzakelijk, het opleiden moet in de handen van vaklui worden gelegd. Vaklui die hun sporen hebben verdiend en niet afhankelijk zijn van een tennisbond.

Felius en de Jong hebben zwaar gefaald. Hun doelstellingen zijn niet bereikt. Het is echt zeer kwalijk en schadelijk dat dergelijke mensen nog steeds op hun plaats zitten. Zij moeten een andere baan zoeken; dat is voor henzelf, de bond, de talenten evenals tennissend Nederland een stuk gezonder.......
coachcarter is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 6th, 2006, 04:10 PM   #43
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Eigenlijk stom van me om toch weer over de bond te beginnen.
Opmerkingen over 'te dik' en 'te zwaar' komen overigens ook van jouw kant.

Renee wil wellicht half-half, maar daarmee zal ze er waarschijnlijk niet komen.

Old Aug 6th, 2006, 04:24 PM   #44
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Quote:
Originally Posted by Gerben
Eigenlijk stom van me om toch weer over de bond te beginnen.

Gerben!! Don't feed the trolls!
Old Aug 6th, 2006, 04:24 PM   #45
country flag hollander
Senior Member

hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice
Uitzonderlijk maar waar; ik ben van het eerste tot het laatste woord eens met het laatste schrijven van Coachcarter.
hollander is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules