SOS! mañana selectividad - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jun 12th, 2006, 08:59 PM   #1
country flag eLeNiTa
Senior Member

eLeNiTa's Avatar

eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all
SOS! mañana selectividad

dios mañana examen, por muchoq digais q es facil yo toy cagaita viva, q se apiade d mi santo tomas y me haga estar iluminá pa los examenes
eLeNiTa is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jun 12th, 2006, 09:07 PM   #2
country flag LLAGOS-VIVES_FAN
Senior Member

LLAGOS-VIVES_FAN's Avatar

LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all LLAGOS-VIVES_FAN is a name known to all
Ánimo Helen,te queremos!!!

Recuerda....
LLAGOS-VIVES_FAN is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 12th, 2006, 09:10 PM   #3
country flag Alberto
Senior Member

Alberto's Avatar

Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute Alberto has a reputation beyond repute
ya veras q si has sacado el curso medio bien selectividad no es nada SUERTE!!
Old Jun 12th, 2006, 09:20 PM   #4
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute
Ve tranquila Helen, y a dormir prontito

Seguro que lo sacas bien
spiceboy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 12th, 2006, 09:20 PM   #5
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute
recuerda, improvisa mucho

suerteeeeeeeeeeee!
mi mascota es tan grande que necesita un trailer para desayunar
Sonf@ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 12th, 2006, 09:30 PM   #6
country flag Nacho
Senior Member

Nacho's Avatar

Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute
animo elenita

es un trago por el que pasamos todos (o casi todos ) y ya verás como no es para tanto
Old Jun 12th, 2006, 09:30 PM   #7
country flag Ajrob
Senior Member

Ajrob is a splendid one to behold Ajrob is a splendid one to behold Ajrob is a splendid one to behold Ajrob is a splendid one to behold Ajrob is a splendid one to behold Ajrob is a splendid one to behold Ajrob is a splendid one to behold Ajrob is a splendid one to behold Ajrob is a splendid one to behold Ajrob is a splendid one to behold Ajrob is a splendid one to behold
eso tu lo k no sepas, inventa, pero no dejes nah en blanco
Old Jun 12th, 2006, 09:36 PM   #8
country flag victormaño
Senior Member

victormaño's Avatar

victormaño is a name known to all victormaño is a name known to all victormaño is a name known to all victormaño is a name known to all victormaño is a name known to all victormaño is a name known to all victormaño is a name known to all victormaño is a name known to all victormaño is a name known to all victormaño is a name known to all victormaño is a name known to all
ánimo elenita!!! y tranki q la pintan como el lobo feroz pero es una bobadilla , sobretodo se limpita q eso siempre ayuda
victormaño is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 12th, 2006, 09:47 PM   #9
country flag Alvarillo
Senior Member

Alvarillo's Avatar

Alvarillo has a reputation beyond repute Alvarillo has a reputation beyond repute Alvarillo has a reputation beyond repute Alvarillo has a reputation beyond repute Alvarillo has a reputation beyond repute Alvarillo has a reputation beyond repute Alvarillo has a reputation beyond repute Alvarillo has a reputation beyond repute Alvarillo has a reputation beyond repute Alvarillo has a reputation beyond repute Alvarillo has a reputation beyond repute
don't worry helen que lo dificil es el bachillerato no la selectividad!
intenta estar tranquila, es ibevitable antes del primero, peor cuando te quites la presión del primer examen lo vas aver todo de forma mucho más relajada
se limpia, contesta a todo, LEE BIEN LOS ENUNCIADOS!!!!, llevate una botellita de agua q como t toke en un horno como m tocó a mi te mueres!
descansa yd entro de 3 días fiestuki y a pasar el último veranod e tranquilidad
que luego ya en las carreras a pringar ens eptiembre (al menos yo si )

suerte!!!!
Old Jun 12th, 2006, 10:34 PM   #10
country flag [S@nti]
Senior Member

[S@nti]'s Avatar

[S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of
nada Elena q esto no es nada! yo termine los examenes como a la media hora o tres cuartos de hora y me entrevistó todo dios jaja asi q ya sabes si kiers salir en la tele termina pronto
Ad+ supongo q en todos lados es = q te hace media con el 4 no? entonces todo esta hecho jeje

fijaos si son falsos los medios de comunicacion que estaba yo hablando x telfono despues d eune xamen y me estaban grabando y cuando cuelgo me dice la tia "te importa hacer como que llamas diciendo que te ha salido muy bien??" jaja y yo flipando menos mal q vi a una amiga mia q es asi medio actriz y le digo "yo es que soy muy mal actor pero esa niña de alli..."

_ _ _ _ _ _ _ _ _ - _ _ _ _ _ _. _.
_ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ . . _ _ _ _ . _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . _ _ _ .
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _._ _ _ . _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . _ _ _

[Marta Marrero On-Line]
[S@nti] is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 12th, 2006, 11:07 PM   #11
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute spiceboy has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by [S@nti]
fijaos si son falsos los medios de comunicacion que estaba yo hablando x telfono despues d eune xamen y me estaban grabando y cuando cuelgo me dice la tia "te importa hacer como que llamas diciendo que te ha salido muy bien??" jaja y yo flipando menos mal q vi a una amiga mia q es asi medio actriz y le digo "yo es que soy muy mal actor pero esa niña de alli..."
LOL Andalucia we love u
Old Jun 12th, 2006, 11:12 PM   #12
country flag [S@nti]
Senior Member

[S@nti]'s Avatar

[S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of [S@nti] has much to be proud of
ya ves que triste fue.. era para Sevilla TV creo y le debio sentar mal xq los cabrones no me sacaron ajja aunq Canal Sur y TVE si

_ _ _ _ _ _ _ _ _ - _ _ _ _ _ _. _.
_ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ . . _ _ _ _ . _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . _ _ _ .
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _._ _ _ . _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ . _ _ _

[Marta Marrero On-Line]
[S@nti] is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 13th, 2006, 04:43 AM   #13
country flag eLeNiTa
Senior Member

eLeNiTa's Avatar

eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all eLeNiTa is a name known to all
no puedo dormir, me comen los nervios y tp puedo repasar, q pase ya x dios........
eLeNiTa is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 13th, 2006, 06:12 AM   #14
country flag spiceboy
Senior Member

spiceboy's Avatar

Quote:
Originally Posted by eLeNiTa
no puedo dormir, me comen los nervios y tp puedo repasar, q pase ya x dios........
Vamos Elenita, que no queda nada
Old Jun 13th, 2006, 06:59 AM   #15
country flag New_balls_please
Senior Member

New_balls_please's Avatar

New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute New_balls_please has a reputation beyond repute
Vamos Elenita!!!! ¡bounce!

... ya contarás...

Ánimo!

Thread Tools

Posting Rules