Iveta Benesova Photos Thread - Page 2 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Oct 11th, 2005, 09:20 PM   #16
country flag Yellow Moon
Senior Member

Yellow Moon's Avatar

Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of
Hoi northa. Ik heb zoëven het rusische web doorgelezen van vijf postings terug en ik heb een verzoek voor jou. Ik neem aan dat jij een door-en-door (tot aan het been – vrij vertaald) Iveta fan bent en dat je een foto archief bijhoudt. Op de wtatour.ru is deze foto van Iveta, zonder plaats or datum. Heb jij een idee van waneer en waar het is?

Op andere foto’s kan ik het uitmaken van de achtergrond (van de kamera hoek is dit waarschijnlijk binnen), reklame posters of kleding, maar met deze foto heb ik geen clue.
Heb jij ook gemerkt dat op het russische forum het meer dan tachtig procent foto’s zijn, terwijl op dit engelse forum het merendeel (herhaalde) onderschriften zijn met mischien vijf procent illustraties? Soms vind ik het eenvoudiger om over Iveta in het buitenlands te lezen...

YeMo

Yellow Moon is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Oct 12th, 2005, 07:42 AM   #17
country flag Mathijs
Senior Member

Mathijs's Avatar

Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by Yellow Moon
Hoi northa. Ik heb zoëven het rusische web doorgelezen van vijf postings terug en ik heb een verzoek voor jou. Ik neem aan dat jij een door-en-door (tot aan het been – vrij vertaald) Iveta fan bent en dat je een foto archief bijhoudt. Op de wtatour.ru is deze foto van Iveta, zonder plaats or datum. Heb jij een idee van waneer en waar het is?

Op andere foto’s kan ik het uitmaken van de achtergrond (van de kamera hoek is dit waarschijnlijk binnen), reklame posters of kleding, maar met deze foto heb ik geen clue.
Heb jij ook gemerkt dat op het russische forum het meer dan tachtig procent foto’s zijn, terwijl op dit engelse forum het merendeel (herhaalde) onderschriften zijn met mischien vijf procent illustraties? Soms vind ik het eenvoudiger om over Iveta in het buitenlands te lezen...

YeMo

mmm,

ja ik heb een heel aantal Iveta foto's idd, maar helaas heb ik niet alle fotos, hehe om eerlijk te zijn, ik heb helemaal niet echt een archief, oké ik heb veel Iveta fotos gesaved op mijn harde schijf, maar helaas niet op datum of toernooi, ze staan eigenlijk allemaal een beetje door mekaar in de map waarin ik ze heb .
hehe en zeker weten dat ik een door en door Iveta fan ben maar helaas, ik heb deze foto niet, maar ik herken de ondergrond wel van een paar toernooien, zo te zien aan Iveta's Schaduw, van lampen binnen, zou het kunnen dat de foto is genomen op een van de indoor toernooien, en de foto moet haast dit jaar genomen zijn, want vorig jaar speelde Iveta met een ander racket..
Ik heb eigenlijk ook Iveta nooit in singles deze outfit zien dragen, dus het zou kunnen dat de foto uit een doubles partij van Iveta komt.
Maar nou weet ik niet zo goed van welk toernooi het komt, een toernooi wat een groene ondergrond heeft en er zijn sowieso al wat toernooien die je kunt doorstrepen, ik zal het wel proberen uit te zoeken wanneer ik er tijd voor heb (misschien een blik in mijn eigen fotos brengt me op een idee )

Wat bedoel je met herhaalde onderschriften??, ik weet ongeveer wat je misschien bedoeld maar niet helemaal, Ik heb dat ook wel eens dat ik het makkelijker vind om in het engels of Spaans over Iveta te lezen, maar bijv. met Tsjechische Websites kom ik er helemaal niet uit....
Gelukkig heb ik Vrienden de me daarbij kunnen helpen .

BTW ik wist niet dat je zoveel talen kon spreken?, of heb je dit gewoon vertaald uit het Engels in het Nederlands, ik vind het altijd heel grappig en om buitenlanders te zien die Nederlands proberen te spreken of te schrijven

Once a Lena fan, always a Lena fan!
Chief Officer of the new SS Dementieva
Admirer of the sky and all its stars and constellations at night
FC Groningen, olé olé olé, Groningen olé Groningen olé FC Groningen olé olé olé
Mathijs is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 12th, 2005, 04:16 PM   #18
country flag Yellow Moon
Senior Member

Yellow Moon's Avatar

Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of Yellow Moon has much to be proud of
Et tu, Wiggly, est-ce que tu sais d'où ou de le moment où la photo d’Iveta ci-dessus est pris ? A propos, comment va-t-elle la construction de web-site pour Iveta? Quand est la première ?

virtual language geek YM

Last edited by Yellow Moon : Oct 12th, 2005 at 04:23 PM.
Old Oct 12th, 2005, 05:47 PM   #19
country flag Jeleno Benesovo
Senior Member

Jeleno Benesovo's Avatar

Jeleno Benesovo has disabled reputation
Amazing Pictures! I am gonna add just this: ¡Qué buenas fotos y qué "buena" está Iveta!

Jelena Dokic

Martina Hingis

Jeleno Benesovo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 13th, 2005, 08:13 PM   #20
country flag Yellow Moon
Senior Member

Yellow Moon's Avatar

Quote:
Originally Posted by northernlight
BTW ik wist niet dat je zoveel talen kon spreken?, of heb je dit gewoon vertaald uit het Engels in het Nederlands, ik vind het altijd heel grappig en om buitenlanders te zien die Nederlands proberen te spreken of te schrijven
Als het alleen om de inhoud gaat is het elektronisch vertalen van well-geschreven zinnen een makkie (= stuk taart, vrij vertaald). Moeilijker zijn b.v. afkortingen die niet in het hedendaags Nederlands woordenboek te vinden zijn (een degelijke on-line is de Van Dale http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/). Zo moest ik „idd“ in jouw tekst eerst met alle i-d-d letter kombinaties vergelijken om mogelijke woorden met de drie letters te vinden, en vervolgens de betekenis van dat woord en de zinsvolgorde met de minste variatie vast te stellen. Zo is idd = inderdaad van de 14 mogelijke woorden met éen of meer i-d-d’s. Van zulke afkortingen wordt mijn komputer hsk gek... . Maar laten wij dit Iveta’s garen hier niet ontsporen!
Old Oct 13th, 2005, 09:03 PM   #21
country flag Wiggly
Senior Member

Wiggly has a reputation beyond repute Wiggly has a reputation beyond repute Wiggly has a reputation beyond repute Wiggly has a reputation beyond repute Wiggly has a reputation beyond repute Wiggly has a reputation beyond repute Wiggly has a reputation beyond repute Wiggly has a reputation beyond repute Wiggly has a reputation beyond repute Wiggly has a reputation beyond repute Wiggly has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by Yellow Moon
Et tu, Wiggly, est-ce que tu sais d'où ou de le moment où la photo d’Iveta ci-dessus est pris ? A propos, comment va-t-elle la construction de web-site pour Iveta? Quand est la première ?

virtual language geek YM
I don't know, seems hardcourt season 2004 Maybe US Open...

I don't now for the site, I don't have too much time, maybe in 2-3 months
Wiggly is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 25th, 2005, 09:48 PM   #22
country flag Yellow Moon
Senior Member

Yellow Moon's Avatar

An oldie, from August 2001 Maribor, Slovenia. From "best shot" gallery, courtesy Picard.

Last edited by Yellow Moon : Jul 13th, 2010 at 09:35 PM.
Old Oct 26th, 2005, 12:42 AM   #23
country flag angiee3
Senior Member

angiee3's Avatar

angiee3 has a brilliant future angiee3 has a brilliant future angiee3 has a brilliant future angiee3 has a brilliant future angiee3 has a brilliant future angiee3 has a brilliant future angiee3 has a brilliant future angiee3 has a brilliant future angiee3 has a brilliant future angiee3 has a brilliant future angiee3 has a brilliant future
nice pics....

Riding the 3AM Rollercoaster

Svetlana Kuznetsova

you came when i lay aching for your touch and you cooled my burning heart.

"My misfortune is that my heart cannot be happy, even for an hour, without love."

SAVE WATER! DRINK CORONA!
angiee3 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 28th, 2005, 12:59 PM   #24
country flag bubbliscious
Senior Member

bubbliscious's Avatar

bubbliscious is a name known to all bubbliscious is a name known to all bubbliscious is a name known to all bubbliscious is a name known to all bubbliscious is a name known to all bubbliscious is a name known to all bubbliscious is a name known to all bubbliscious is a name known to all bubbliscious is a name known to all bubbliscious is a name known to all bubbliscious is a name known to all

From Linz ...

bubbliscious is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Oct 28th, 2005, 01:07 PM   #25
country flag nouf
Senior Member

nouf's Avatar

nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute
ivi takes pose for me:-)
rg 2005

Old Jun 1st, 2006, 11:29 AM   #26
country flag Hant11
Senior Member

Hant11's Avatar

Hant11 has a reputation beyond repute Hant11 has a reputation beyond repute Hant11 has a reputation beyond repute Hant11 has a reputation beyond repute Hant11 has a reputation beyond repute Hant11 has a reputation beyond repute Hant11 has a reputation beyond repute Hant11 has a reputation beyond repute Hant11 has a reputation beyond repute Hant11 has a reputation beyond repute Hant11 has a reputation beyond repute
Iveta Benesova Photos Thread

credits palpatine

Hant11 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 1st, 2006, 07:08 PM   #27
country flag Mathijs
Senior Member

Mathijs's Avatar

Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute Mathijs has a reputation beyond repute
Great idea, will post my pics of Iveta which i've made on Rosmalen 2005 in here one of these days (prolly this weekend) but must warn ya, its sth like around 100

Old Jun 4th, 2006, 07:48 PM   #28
country flag Mathijs
Senior Member

Mathijs's Avatar

Quote:
Originally Posted by Altair
Great idea, will post my pics of Iveta which i've made on Rosmalen 2005 in here one of these days (prolly this weekend) but must warn ya, its sth like around 100
soz mates, just feeling a little ill here, therefore not feeling good enough to post all the piccies i promised, but as soon as i feel better, i'll post them no probs....

Old Jun 16th, 2006, 06:42 PM   #29
country flag pascalre
Senior Member

pascalre's Avatar

pascalre has a brilliant future pascalre has a brilliant future pascalre has a brilliant future pascalre has a brilliant future pascalre has a brilliant future pascalre has a brilliant future pascalre has a brilliant future pascalre has a brilliant future pascalre has a brilliant future pascalre has a brilliant future pascalre has a brilliant future
pascalre is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 16th, 2006, 08:23 PM   #30
country flag -sugi-
Senior Member

-sugi-'s Avatar

-sugi- has a reputation beyond repute -sugi- has a reputation beyond repute -sugi- has a reputation beyond repute -sugi- has a reputation beyond repute -sugi- has a reputation beyond repute -sugi- has a reputation beyond repute -sugi- has a reputation beyond repute -sugi- has a reputation beyond repute -sugi- has a reputation beyond repute -sugi- has a reputation beyond repute -sugi- has a reputation beyond repute
pascalre

IshizuMcHaleRiskeCrawford
CornetSchmiedlovaLepchenkoTakaoTatishviliLushkova
TanasugarnMiyamuraGonzalezAoyamaWatson
I miss Ai. Rebecca and Shinobu
-sugi- is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules