laura Thorpe - Page 4 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 16th, 2006, 06:18 PM   #46
country flag sévfan
Senior Member

sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice
Quote:
Originally Posted by elinaline
Ecoute vu ton comportement et ton insistance je comprend qu'elle ai pas envie de repondre !!!

On dirait un fan hystértique qui veut a tout prix tout savoir pour la harceler !!!
EXACTEMENT !

Sinon ya la soeur de laura qui a repondu
sévfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old May 16th, 2006, 08:39 PM   #47
country flag rik du chesnay
Senior Member

rik du chesnay's Avatar

rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all
Quote:
Originally Posted by elinaline
Ecoute vu ton comportement et ton insistance je comprend qu'elle ai pas envie de repondre !!!

On dirait un fan hystértique qui veut a tout prix tout savoir pour la harceler !!!
Je ne suis pas un fan!!!!!Ou as tu vu sa?Moi c'est Tati ma joueuse préfereree
rik du chesnay is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 17th, 2006, 03:23 PM   #48
country flag juanito7
Senior Member

juanito7's Avatar

juanito7 is just really nice juanito7 is just really nice juanito7 is just really nice juanito7 is just really nice juanito7 is just really nice juanito7 is just really nice juanito7 is just really nice juanito7 is just really nice juanito7 is just really nice juanito7 is just really nice juanito7 is just really nice
Quote:
Originally Posted by rik du chesnay
Je ne suis pas un fan!!!!!Ou as tu vu sa?Moi c'est Tati ma joueuse préfereree
Toi deja t'es pas relou pour deux sous... Bon ben écoute c super simple si c'est Tati ta joueuse préférée et ben va polluer son forum mais reviens pas ici, si t'as rien d'un peu sensé à dire!!!

~♠ Gasquetaires ♠~

tous pour un, un pour tous
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
juanito7 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 18th, 2006, 05:03 PM   #49
Senior Member

rik du chesnay's Avatar

rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all rik du chesnay is a name known to all
Quote:
Originally Posted by juanito7
Toi deja t'es pas relou pour deux sous... Bon ben écoute c super simple si c'est Tati ta joueuse préférée et ben va polluer son forum mais reviens pas ici, si t'as rien d'un peu sensé à dire!!!
Et apres c moi qui m enerve.Rappel moi le principe d un forum stp???C'est peut etre de rien dire pour toi.Je me suis tromper cela arrive.on ma raconter des truc faux comment tu voulais que je le sache.Et stp respecte moi sinon je fais un copier coller ok?Et escuse moi mais ton dernier message ne pollue pas peut etre?
Old May 18th, 2006, 05:36 PM   #50
country flag vince du chesnay
Senior Member

vince du chesnay's Avatar

vince du chesnay is a splendid one to behold vince du chesnay is a splendid one to behold vince du chesnay is a splendid one to behold vince du chesnay is a splendid one to behold vince du chesnay is a splendid one to behold vince du chesnay is a splendid one to behold vince du chesnay is a splendid one to behold vince du chesnay is a splendid one to behold vince du chesnay is a splendid one to behold vince du chesnay is a splendid one to behold vince du chesnay is a splendid one to behold
veuiller-nous excuser....d'avoir polluer ce thread. ALLER LAURA !!!!

http://tatiworld.roxorgamers.com

Go TATI and Maria Kirilenko

Vive les françaises !!
vince du chesnay is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 21st, 2006, 05:25 PM   #51
country flag sévfan
Senior Member

sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice sévfan is just really nice
Laura vient souvent sur son livre d'or...Quelques news...
Old May 24th, 2006, 02:37 PM   #52
country flag sévfan
Senior Member

(Q)Laura Thorpe (FRA) d. (7)Carla Suarez Navarro (ESP) 64 62
Superbe perf puisqu'elle est 288éme...
Bon anniversaire à laura qui aujourd'hui féte ses 19 ans
Old Jun 1st, 2006, 05:18 PM   #53
Senior Member

rik du chesnay's Avatar

Quelques nouvelles de Laura ?
Old Jun 1st, 2006, 10:56 PM   #54
country flag sévfan
Senior Member

passe le premier tour ds un 10 000 avant de sincliner contre une lucky
elle est trés fatiguée , retour en france
Old Jun 12th, 2006, 05:56 PM   #55
country flag sévfan
Senior Member

superbe progression de laura qui passe cette semaine de 737 à 549
Old Jun 12th, 2006, 06:03 PM   #56
country flag FrenchY52
Senior Member

FrenchY52's Avatar

FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute
OUla oui ! Elle a fait quoi comme resultat pour progresser comme ca ?
Old Jun 13th, 2006, 04:48 PM   #57
country flag Bероника
creo en la diosa ♥ Sveta ♥

Bероника's Avatar

Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute
Et oui,c'est une belle progression.Bravo!
Old Jun 26th, 2006, 06:55 PM   #58
country flag sévfan
Senior Member

En construction
Old Jul 5th, 2006, 04:30 PM   #59
country flag FrenchY52
Senior Member

FrenchY52's Avatar

FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute FrenchY52 has a reputation beyond repute
Laura THORPE s'est qualifiée pour le tableau principal du 25,000 de Mont-de-Marsan
1er tour : (LL)Nadege Vergos (FRA) v (Q)Laura Thorpe (FRA)
Old Jul 6th, 2006, 12:08 PM   #60
country flag sévfan
Senior Member

elle joue contre alize cornet au second tour
Reply

Thread Tools

Posting Rules