Seniors - Page 33 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Aug 26th, 2007, 12:04 PM   #481
country flag ..ikke..
Senior Member

..ikke..'s Avatar

..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of
Re: Seniors

Ondanks de mindere resultaten in het kwalificatietoernooi van de US Open, toch een goede week van de Nederlandse tenissers en tennisters
6 Nederlandse spelers in de finale van internationale toernooien:

Challenger Geneva 35K+H:

Finale: Jesse Huta Galung vs. (4)Yuri Shukin (Rus, ATP 175)

Future Vlaardingen 15K (heren) / 10K (dames):

Finale: (2)Matwe Middekoop vs. (5)Nick van der Meer

Finale: (WC)Arantxa Rus vs. (1)Anne Schaefer (GER, WTA 314)

Future London-Cumberland 15K (heren) / 10K (dames)::

Finale: (4)Fred Hemmes jr. vs. (1)Thomas Oger (Fra, ATP 312)

Finale: (2)Pauline Wong vs. (8)Martina Babakova (Slw, WTA 587)

Succes allemaal

Also good luck to: Jankovic, Henin, Ivanovic and the Dutch players

PSV Eindhoven
..ikke.. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Aug 26th, 2007, 12:09 PM   #482
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute

Jesse...didn't know that he was in the final.

She & Him @ Melkweg "The Max", Amsterdam 6th May 2010
DutchieGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 9th, 2008, 07:26 AM   #483
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of

Laat ik deze thread weer eens opdiepen......

Het lijkt een kwestie van lange adem want de heren Sijsling, Lucassen, Westerhof, Schoorel en co. komen zo langzaamaan met resultaten in de kleinere toernooien. Igor was geblesseerd dus begrijpelijk. Lucassen had ik eigenlijk al afgeschreven, niet helemaal eerlijk misschien maar was nooit zo'n fan van zijn spel.

Wat zit er nog in het vat? Halen Karaliolios, Spong, Terheijden of Eleveld de top? Het lijkt dat er niet echt supertalenten opstaan in de jeugd maar eerder harde werkers. Is niets mee mee, als het resultaat er maar naar is.

Verkerk weer op de weg terug, Haase als een speer.
Middelkoop? zit hij aan zijn tax of kan hij beter?
Van der Meer, Hemmes jr, Huta Galung, Koning. Ik heb deze heren al lang niet meer zien spelen.
Heeft iemand ze onlangs gezien en een mening over de progressie?
Dinkie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 9th, 2008, 08:27 AM   #484
country flag Brenda fan
Senior Member

Brenda fan's Avatar

Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of Brenda fan has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by Dinkie View Post
Laat ik deze thread weer eens opdiepen......

Het lijkt een kwestie van lange adem want de heren Sijsling, Lucassen, Westerhof, Schoorel en co. komen zo langzaamaan met resultaten in de kleinere toernooien. Igor was geblesseerd dus begrijpelijk. Lucassen had ik eigenlijk al afgeschreven, niet helemaal eerlijk misschien maar was nooit zo'n fan van zijn spel.

Wat zit er nog in het vat? Halen Karaliolios, Spong, Terheijden of Eleveld de top? Het lijkt dat er niet echt supertalenten opstaan in de jeugd maar eerder harde werkers. Is niets mee mee, als het resultaat er maar naar is.

Verkerk weer op de weg terug, Haase als een speer.
Middelkoop? zit hij aan zijn tax of kan hij beter?
Van der Meer, Hemmes jr, Huta Galung, Koning. Ik heb deze heren al lang niet meer zien spelen.
Heeft iemand ze onlangs gezien en een mening over de progressie?
gosh, ik dacht dat het hier ging over vrouwentennis?
Brenda fan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 9th, 2008, 02:23 PM   #485
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of

Hier juist niet.
Ik mis de naam van De Bakker in de hele opsomming. Over het tennis van de diverse heren kan ik niet zoveel melden, de meeste heb ik nooit zien spelen.

Tashkent 2005, Hobart 2006, Rosmalen 2006
Palermo 2006, Budapest 2006, Rosmalen 2008
Gerben is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 15th, 2009, 07:06 PM   #486
country flag hollander
Senior Member

hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice hollander is just really nice

Nicole Thijssen en Chayenne Ewijk weer teruggetrokken deze week uit de toernooien waarvoor ze ingeschreven stonden. Hoe lang duren deze blessures ??? Ze maken helaas een vrije val op een vorig jaar aardig opgebouwde ranking. Kunnen ze al wel voluit en pijnvrij trainen ???
hollander is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 15th, 2009, 09:15 PM   #487
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute

Nicole is volgens mij niet meer geblessured. Ze heeft bijna alle Eredivisie wedstrijden gespeeld. Chayennes elleboog is nog niet goed en daarom heeft ze teruggetrokken.

She & Him @ Melkweg "The Max", Amsterdam 6th May 2010
DutchieGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules