Audi Nationale Tenniskampioenschappen 2005 in Ede - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Aug 17th, 2005, 05:52 PM   #1
country flag ..ikke..
Senior Member

..ikke..'s Avatar

..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of
Audi Nationale Tenniskampioenschappen 2005 in Ede

Uitslagen eerste ronde enkel:

Linda Sentis (1) - Jolanda Mens 7-6, 6-1
Selma Andrade - Pauline Wong (8) 4--6, 7-5, 6-2
Kelly de Beer (3)- Olga Kalousnaja 6-0, 6-2
Kim Kilsdonk (6) - Danielle Harmsen 6-3, 6-3
Marrit Boonstra - Stephanie Gomperts (7) 7-5, 6-4
Susanne Trik(4) - Eva Pera 6-4, 4-6, 6-2
Renee Reinhard (5) - Marielle Hoogland 6-3, 6-3
Leonie Mekel - Tessy van de Ven (2) 6-3, 6-3

Also good luck to: Jankovic, Henin, Ivanovic and the Dutch players

PSV Eindhoven
..ikke.. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Aug 17th, 2005, 05:59 PM   #2
country flag ..ikke..
Senior Member

..ikke..'s Avatar

..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of ..ikke.. has much to be proud of
Uitslagen eerste ronde dubbel:

Mireille Bink/ Kim Kilsdonk(1) - bye
Monique Groen/ Thea de Weerd - Josanne van Bennekom/ Laura van der Stroet 6-4 6-4
Marielle Hoogland/ Jolanda Mens(3) - bye
Stephanie Gomperts/ Pauline Wong - Karen Evers/ Femke Strijbis 6-2 6-1
Barbara Jaspers/ Nicole Thijssen - Alexa de Bont/ Danielle Harmsen 6-3 6-2
Selma Andrade/ Léonie Mekel(4) - bye
Marrit Boonstra/ Renée Reinhard - Kelly de Beer/ Eva Pera 6-1 6-3
Sanne v.d.Biggelaar/ Tessy v.d. Ven(2) - bye

PSV Eindhoven
Old Aug 17th, 2005, 06:01 PM   #3
country flag ..ikke..
Senior Member

..ikke..'s Avatar

Uitslagen kwartfinales dubbel

Mireille Bink/ Kim Kilsdonk(1) - Monique Groen/ Thea de Weerd 6-0 6-0
Andere uitslagen nog niet bekend

PSV Eindhoven

Last edited by ..ikke.. : Aug 18th, 2005 at 05:51 AM.
Old Aug 17th, 2005, 06:09 PM   #4
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Ik was vanmiddag bij Reinhard tegen Hoogland en ik heb echt een leuke partij gezien. Renée begon een beetje stroefjes aan de eerste set, maar volgens mij was ze een beetje zenuwachtig. Maar na die 0-2 achterstand begon ze beter te spelen. Ik stond er echt van te kijken hoe gigantisch hard ze slaat, ongelooflijk. Forehand en backhand zijn echt ijzersterk en scoorde daar heel veel punten mee. Service vind ik nog een beetje te zwak voor het grotere werk, maar hij is niet slecht. Voetenwerk kan ook nog iets beter en er mogen nog wel wat centimeters bij. Ze is een beetje mollig, maar volgens mij is dat gewoon pubervet en zit het misschien ook wel in de familie. Als ze nog wat groeit trekt dat misschien weg. Maargoed, zo zag Clijsters er ook uit toen ze die leeftijd had. Over Clijsters gesproken, Renée's spel lijkt verdacht veel op die van Kim. Hele sterke backhand, goed constant. En met die forehand kan ze net als Clijsters enorm uitdelen. Maar ook qua techniek lijkt het er wel een beetje op. Ik ben echt enorm positief over Renée. Ik had niet verwacht dat ze zo goed was. Natuurlijk, er zaten vandaag wel een paar onnozele fouten tussen en soms wilde ze iets te veel, maar voor de rest viel het me echt mee. De rest van het damesniveau vond ik een beetje bedroevend. Er zit een groot gat tussen de toppers en subtoppers. Ik heb Marrit ook nog een beetje gezien. Zij is ook goed, maar zij mist toch wat Renée wel heeft; het knoepershard uitdelen van ballen. Het vreemde is dat Renée mij vandaag een betere indruk heeft achtergelaten dan Misa 2 jaar geleden. Nu dat Tessy is uitgeschakeld denk ik dat Renée wel eens de finale kan halen, al zag ze er vandaag wel een beetje vermoeid uit. Maar hopelijk heb ik het verkeerd gezien.

Trouwens, Renée won met 6-3 6-3
grmbl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 17th, 2005, 06:10 PM   #5
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

NOS en Radio 1 waren er vandaag bij. Dus vandaag allemaal het Sportjournaal kijken en Langs de Lijn luisteren..
Old Aug 17th, 2005, 06:20 PM   #6
country flag ..ikke..
Senior Member

..ikke..'s Avatar

Hopelijk krijgen we in het sportjournaal wat te zien van Renee
Ik zal zeker kijken
Weet iemand of de (halve) finales ook nog live uit worden gezonden??

PSV Eindhoven
Old Aug 18th, 2005, 01:41 AM   #7
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute
Susanne! Tessy!

gha k moet een keer naar de NK gaan en dan kan k meest van de Nederlandse speelers zien...

k heb alleen van dat lijst Susanne Trik, Jolanda Mens en Kim Kilsdonk gezien! Ik wil Tessy en Marielle zien (en ook Michelle).

She & Him @ Melkweg "The Max", Amsterdam 6th May 2010
DutchieGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 18th, 2005, 05:50 AM   #8
country flag ..ikke..
Senior Member

..ikke..'s Avatar

Resterende uitslagen kwartfinales dubbel

Marielle Hoogland/ Jolanda Mens(3) - Stephanie Gomperts/ Pauline Wong 6-1 6-2
Barbara Jaspers/ Nicole Thijssen - Selma Andrade/ Léonie Mekel(4) 6-1 6-7 6-4
Marrit Boonstra/ Renée Reinhard - Sanne v.d.Biggelaar/ Tessy v.d. Ven 2-6 6-4 6-2

halve finales dubbel

Mireille Bink/ Kim Kilsdonk(1) - Marielle Hoogland/ Jolanda Mens(3)
Barbara Jaspers/ Nicole Thijssen - Marrit Boonstra/ Renée Reinhard

Succes Marrit en Renee

PSV Eindhoven
Old Aug 18th, 2005, 08:37 AM   #9
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of
Goed gedaan van de jonkies. Het niveau van de NK is helaas niet zo hoog als je bedenkt dat de top-drie van Nederland afwezig is en de rest het vooralsnog niet kan bolwerken tegen een 15- en een 16-jarige. Of ben ik nu te Tjerk Bogstramistisch?
Dinkie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 18th, 2005, 09:14 AM   #10
country flag daanharmsen
Senior Member

daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light
Achja het Nederlands vrouwentennis heeft natuurlijk maar een vrij smalle (sub)top, en de draw op een nk is groter dan de grootte van die subtop. Maargoed ook als die top breder wordt denk ik dat veel speelsters het nk niet zon hoge prioriteit zullen geven.
daanharmsen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 18th, 2005, 02:15 PM   #11
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Robin Haase wint in 4 sets van Paul Logtens!
Old Aug 18th, 2005, 02:50 PM   #12
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Langs de lijn maakte een reportage over Renée:

http://www.nos.nl/nosstudiosport/art...ereinhard.html
Old Aug 18th, 2005, 04:02 PM   #13
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Marrit in de halve finale.. Ze won met 2 en 2 van Trik.
Old Aug 18th, 2005, 04:35 PM   #14
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of
Dat is niet verkeerd van Marrit!

Tashkent 2005, Hobart 2006, Rosmalen 2006
Palermo 2006, Budapest 2006, Rosmalen 2008
Gerben is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 18th, 2005, 04:54 PM   #15
country flag chantie
Senior Member

chantie's Avatar

chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold
Marrit
chantie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules