Stephanie Herz - Page 3 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Aug 12th, 2005, 09:37 PM   #31
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of
Laten we de discussie inderdaad maar stoppen, het leidt toch nergens toe. Misschien kunnen we elkaar toch vinden in de hoop dat de komende jaren weer diverse Nederlandse dames de top van de ranglijst gaan bevolken, want daar hebben we al veel te lang op moeten wachten.

Tashkent 2005, Hobart 2006, Rosmalen 2006
Palermo 2006, Budapest 2006, Rosmalen 2008
Gerben is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Aug 12th, 2005, 10:07 PM   #32
country flag daanharmsen
Senior Member

daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light
Coachcarter, kun je de situatie van Dokic iets uitgebreider uitleggen, dat is mij nog niet helemaal duidelijk? Ben wel benieuwd eigenlijk, je bent de eerste die wat vertelt over dit soort praktijken, zou er graag meer over willen weten.

Trouwens volgens mij zit je echt in het toptennis en heb je er een goede kijk op!
daanharmsen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 12th, 2005, 10:51 PM   #33
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of Gerben has much to be proud of
Quote:
Originally Posted by Dinkie
En Gerben, laat maar waaien, deze man wil je niet begrijpen. Er zijn toch al teveel posts aan Herz besteed. Ze hoort thuis in de Juniors thread.
Ja, laat ik het maar bij Misa houden. Die heeft in elk geval potentie en prestaties, wat we bij de junioren nog maar moeten afwachten.

Old Aug 12th, 2005, 11:06 PM   #34
country flag coachcarter
Senior Member

coachcarter has disabled reputation
Quote:
Originally Posted by Gerben
Laten we de discussie inderdaad maar stoppen, het leidt toch nergens toe. Misschien kunnen we elkaar toch vinden in de hoop dat de komende jaren weer diverse Nederlandse dames de top van de ranglijst gaan bevolken, want daar hebben we al veel te lang op moeten wachten.
Helemaal me eens. Daar kan ik me zeker in vinden. Heb ook alle vertrouwen dat er Nederlanders succes zullen hebben op de verschillende prof touren in de toekomst. Hoe sneller, hoe beter!
coachcarter is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 12th, 2005, 11:13 PM   #35
country flag coachcarter
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Gerben
Ja, laat ik het maar bij Misa houden. Die heeft in elk geval potentie en prestaties, wat we bij de junioren nog maar moeten afwachten.
Heel goed. Houd je maar bij Misa. We zien wel over een jaar of drie hoe het allemaal gegaan is. Hopelijk is het dan met alle spelers succesvol verlopen.
Old Aug 12th, 2005, 11:16 PM   #36
country flag coachcarter
Senior Member

Quote:
Originally Posted by daanharmsen
Coachcarter, kun je de situatie van Dokic iets uitgebreider uitleggen, dat is mij nog niet helemaal duidelijk? Ben wel benieuwd eigenlijk, je bent de eerste die wat vertelt over dit soort praktijken, zou er graag meer over willen weten.

Trouwens volgens mij zit je echt in het toptennis en heb je er een goede kijk op!
Bedankt voor het compliment. Zit inderdaad dagelijks in toptennis. Helaas kan ik verder niet ingaan op bedoelde 'praktijken'. Ze zijn er, dat is alles. Nogmaals, uiteindelijk is het niet zo belangrijk dat het gebeurt, het geeft slechts tijdelijk een vertekend beeld. Uiteindelijk moeten alle spelers gewoon hun wedstrijden winnen.
Old Aug 12th, 2005, 11:57 PM   #37
country flag coachcarter
Senior Member

Quote:
Oh ja, die man die vele relaties voor miljoenen heeft opgelicht.

Coach Carter: veel geblaat en weinig wol. Je posts worden steeds meer een promotieplaatje voor Stephanie Herz, ben je toevallig familie? De vader van Alexis Jones laat ook regelmatig van zich horen op deze site om zijn dochter te promoten.

En Gerben, laat maar waaien, deze man wil je niet begrijpen. Er zijn toch al teveel posts aan Herz besteed. Ze hoort thuis in de Juniors thread.
Nee Dinkie ik ben niet zoals Rene van den Berg....Ik kan je tevens verzekeren dat ik geen familie van Herz ben. Ik ken wel mensen die op Saddlebrook wonen en erg close met de Herz familie zijn. Heb die familie zelf ook regelmatig ontmoet en gesproken en ben mede daardoor een enorme fan van Stephanie geworden.

Ik ben wel iemand die 'm graag van 'katoen' geeft. Het enige wat ik wil bereiken is dat er wat meer duidelijkheid komt over Stephanie Herz. Er word zoveel onzin over haar gezegd en geschreven (oa door jou), dat ze dat wel verdiend.

Hoe ik jou moet plaatsen weet ik nog niet precies. Je hebt wel erg veel (en snel) info over alle Nederlandse spelers. Volgens mij ben je gewoon een eenvoudige tennis trainer, mogelijk werkzaam voor de KNLTB. Ik heb wel mijn vermoedens wie, omdat ik ook nog regelmatig in NL ben voor tennis activiteiten.

Er zou een regel moeten zijn dat KNLTB coaches niet op dit soort forums mogen verschijnen. Vind je niet dat jijzelf diverse threads gebruikt om spelers te promote? Mogelijk heb je belang bij een of twee van die spelers, omdat je er zelf mee werkt? Kijk, een mogelijk familielid van een speler en buitenstaanders begrijp ik nog dat die evt. wat schrijven hier, maar trainers die hun spelers etaleren om er zelf beter van te worden vind ik niet zo fris. Daar lopen er al te veel van rond. Mogelijk werk je met bijv. Reinhard. Vandaar ook je 'prestaties' obsessie waarschijnlijk.

Joh, blijf gewoon je werk doen op de baan om die spelers beter te maken, zoals het hoort. Alle tijd die je hier verspeelt kun je misschien dan nog beter gebruiken om weer iets langer en beter les aan ze te geven.

En Herz? Die komt er toch wel. Die heeft jou aandacht zeker niet nodig. Waarschijnlijk zal de interesse rondom haar in de toekomst alleen maar groter worden, dat houd jij echt niet tegen.......
Old Aug 13th, 2005, 08:46 AM   #38
country flag Dinkie
Senior Member

Dinkie's Avatar

Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of Dinkie has much to be proud of
Je zit er erg, erg ver naast.

En welke onzin schrijf ik over Stephanie? Noem eens voorbeelden. Dit is een informatie en discussiesite. Dus dat is wat ik doe: informeren, informatie geven en discussies voeren.

Op deze site kun je tegengas verwachten. Ik begrijp dat je een enorme fan bent van Stephanie, prima, houden zo. Maar je bent wel een beetje rancuneus. Laat andere spelers in hun waarde en stop met vergelijken.

Last edited by Dinkie : Aug 13th, 2005 at 08:58 AM.
Dinkie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 13th, 2005, 05:08 PM   #39
country flag coachcarter
Senior Member

Quote:
Je zit er erg, erg ver naast.

En welke onzin schrijf ik over Stephanie? Noem eens voorbeelden. Dit is een informatie en discussiesite. Dus dat is wat ik doe: informeren, informatie geven en discussies voeren.

Op deze site kun je tegengas verwachten. Ik begrijp dat je een enorme fan bent van Stephanie, prima, houden zo. Maar je bent wel een beetje rancuneus. Laat andere spelers in hun waarde en stop met vergelijken.
Volgens mij ben je nu in de spiegel aan het kijken en praat je over jezelf. Tegengas geven is precies wat ik doe en dat zou niet zoveel nodig moeten zijn. Ik weet dat Stephanie Herz heel wat verschillende emoties losmaakt bij mensen en dat is best begrijpelijk.

Als jij wat gas geeft op deze site en dan vervolgens wat 'tegengas' krijgt van mij, dan ben ik meteen 'een beetje rancuneus?' Volgens mij kan je niet zo goed tegen kritiek...

Ik ben fan van Stephanie en van vele andere spelers, juist omdat ik ze in hun waarde laat. Iets wat vele anderen op deze site vaak niet doen.

Met opmerkingen als; 'er worden al teveel posts aan Herz besteed' , 'Herz verbleekt bij andere aantrekkelijke speelsters' en 'deze man (ben ik een man?)wil je niet begrijpen', kom je wat arrogant over op mij. Misschien bedoel je het niet zo, dat weet ik echter niet.

Als je dan zegt 'stop met vergelijken' dan is dat juist mijn boodschap vanaf het begin. hopelijk begrijp je wel dat deze site, binnen bepaalde grenzen uiteraard, voor het overgrote deel uit vrijheid van meningsuiting bestaat; 'stop met vergelijken' komt dan wat streng over....Ik moet stoppen met vergelijken, anders gebeurt er wat.....?

Volgens mij moet je niet alleen spelers, maar ook de mensen op deze site in hun waarde laten.

Was vandaag nog even op de NK. Leuke ervaring, erg veel opgaves door de week heen. En Zamboni: ben het helemaal met je eens; praten over 9-jarigen is erg prematuur, laat die kinderen lekker tennissen, zonder ze te noemen....
Old Aug 13th, 2005, 05:55 PM   #40
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Quote:
Originally Posted by coachcarter
...En Zamboni: ben het helemaal met je eens; praten over 9-jarigen is erg prematuur, laat die kinderen lekker tennissen, zonder ze te noemen....
Ik vermoed dat ik daarmee bedoeld word. Ik begrijp niet wat er zo erg aan is. Ik bekeek gewoon een ranglijst en zag tussen voornamelijk 1993 en een paar 1994 opeens een 1996 redelijk hoog staan. Dat trekt mijn aandacht, zo raar is dat toch niet? Stephanie en Michaella trokken ook de aandacht omdat zij destijds ver uitstaken boven de anderen van hun leeftijdscategorie. Het is niet dat ik meteen alle aandacht op haar wil vestigen, ik was gewoon benieuwd.
Trouwens, hoe oud was Stephanie toen RTL de eerste documentaire over haar maakte? Toch niet veel ouder dacht ik.

Old Aug 13th, 2005, 06:08 PM   #41
country flag coachcarter
Senior Member

Zo erg is het nou ook weer niet en het is heel goed dat je benieuwd bent. Dat hoeft alleen nog niet meteen op een website te staan. Dat Herz destijds aandacht kreeg van RTL op ook zo'n vroege leeftijd, wil nog niet betekenen dat het normaal is.

Trouwens die docu van Herz was wel leuk vanwege het feit dat je ook een beetje inside info kreeg over Nick Bollettieri en zijn Academy.
Old Aug 13th, 2005, 06:44 PM   #42
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Quote:
Originally Posted by coachcarter
Zo erg is het nou ook weer niet en het is heel goed dat je benieuwd bent. Dat hoeft alleen nog niet meteen op een website te staan. Dat Herz destijds aandacht kreeg van RTL op ook zo'n vroege leeftijd, wil nog niet betekenen dat het normaal is.

Trouwens die docu van Herz was wel leuk vanwege het feit dat je ook een beetje inside info kreeg over Nick Bollettieri en zijn Academy.
Kom op zeg, het ging om welgeteld 1 post in de juniorenthread. Als dat al niet meer kan...

Het is mij nooit helemaal duidelijk geworden wat voor problemen er nu precies tussen Herz en Bolletieri zijn geweest. Maar ik neem aan dat alles nu weer in orde is?

Old Aug 13th, 2005, 06:53 PM   #43
Whatzup
Senior Member

Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold
Ik volg het tennis de laatste tijd niet echt meer, maar ik ben het wel met Gerben eens.. het is duidelijk dat Stephanie Herz en duidelijke achterstand heeft op de rest van haar leeftijdsgenoten die het ver kunnen gaan schoppen in het proftennis. Stephanie kan best een hele goede speelster zijn met een goede techniek.. maar dan mag er nog best gezegd worden dat het niet zo gaat als van te voren werd verwacht. Ik weet nog dat Bolletieri dacht dat ze snel in de top 5 van de WTA zou komen. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.. maar het gaat minder snel dan verwacht. Ik had ook ergens gelezen dat de familie Herz ruzie met Bollitieri had omdat het voor Stephanie te zwaar was en nu is haar vader volgens mij haar coach.. niet echt slimme zet.. maar ik weet verder ook niet of dat klopt. Ik hoop natuurlijk wel dat Stephanie het nog ver gaat schoppen! Het is zeker een leuk meisje!

Sexy Girl AnnA KournikovA

Whatzup is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 13th, 2005, 07:18 PM   #44
country flag coachcarter
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Whatzup
Ik volg het tennis de laatste tijd niet echt meer, maar ik ben het wel met Gerben eens.. het is duidelijk dat Stephanie Herz en duidelijke achterstand heeft op de rest van haar leeftijdsgenoten die het ver kunnen gaan schoppen in het proftennis. Stephanie kan best een hele goede speelster zijn met een goede techniek.. maar dan mag er nog best gezegd worden dat het niet zo gaat als van te voren werd verwacht. Ik weet nog dat Bolletieri dacht dat ze snel in de top 5 van de WTA zou komen. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.. maar het gaat minder snel dan verwacht. Ik had ook ergens gelezen dat de familie Herz ruzie met Bollitieri had omdat het voor Stephanie te zwaar was en nu is haar vader volgens mij haar coach.. niet echt slimme zet.. maar ik weet verder ook niet of dat klopt. Ik hoop natuurlijk wel dat Stephanie het nog ver gaat schoppen! Het is zeker een leuk meisje!
Weer iemand die gaat vergelijken! Dat is nou precies waarom deze thread is gemaakt; om duidelijkheid te geven. Wat als Herz bijna geen toernooien had gespeeld net als de William sisters. Dan had je ook geen info over haar resultaten. Dat meisje speelt in ieder geval gewoon. Die resultaten zeggen nu niets. Junior tennis is een leerschool en niet een garantie voor later succes. Bovendien zijn Herz's resultaten niet eens zo slecht. Waarschijnlijk speelt ze dit jaar al haar eerste Junior Grand Slam. Ook vergeet je outside factoren zoals bijv. een blessure of ziektes, school, hoe voelt iemand zich, zelfvertrouwen, etc....

En waarom is het hebben van een familielid als coach niet zo'n slimme zet? Vrijwel alle topspelers hebben hun positie te danken aan de hulp van een of beide ouders. Bovendien staat die vader waarschijnlijk al jaren met zijn dochter en met topcoaches op de baan. Dan weet je inmiddels echt wel waar het om draait in toptennis. Ik vind dat echt een hele ondoordachte opmerking die je nu maakt.......

Bollettieri heeft ook nooit gezegd dat Stephanie de top 5 van de WTA zou halen. Hans Felius heeft dat ooit beweerd (dat B. dat gezegd zou hebben), maar Bollettieri heeft dat nooit gezegd. En de familie is ook niet vertrokken omdat het 'te zwaar' was voor haar. Allemaal pure onzin.
Old Aug 13th, 2005, 07:35 PM   #45
country flag Gerben
Senior Member

Gerben's Avatar

Welke duidelijkheid wil je met deze thread nu eigenlijk geven? Dat de huidige resultaten niets zeggen over iemands progressie of ontwikkeling? Hoe moet het dan voor ons, relatieve buitenstaanders, duidelijk worden hoe haar ontwikkeling verloopt?

Reply

Thread Tools

Posting Rules