Sabine Lisicki Cheering Thread - Page 51 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jan 20th, 2008, 07:49 AM   #751
country flag mr-bean007
Senior Member

mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all
Re: Sabine Lisicki Cheering Thread

Australian Open - Lisicki verpasst Achtelfinale
Eurosport - So 20.Jan. 05:50:00 2008
Sabine Lisicki ist in der dritten Runde der Australian Open gescheitert. Die junge Deutsche musste sich der Dänin Caroline Wozniacki nach hartem Kampf mit 6:4, 4:6, 3:6 geschlagen geben. Damit ist von anfangs acht deutschen Spielerinnen keine mehr im Turnier dabei.

Mail aus Melbourne
Lisicki legte einen Fehlstart hin - schnell lag die 18-Jährige 0:2 zurück. Doch sie bewies Moral und schaffte den 3:3-Ausgleich. Beim Stand von 5:4 nahm sie ihrer Gegnerin erneut den Aufschlag ab und sicherte sich somit den ersten Durchgang mit 6:4. Zu Beginn des zweiten Satzes musste die Berlinerin ihren Service abgeben, aber auch dieses Mal konnte sie sofort kontern. Allerdings blieb das Spiel der Deutschen nicht konstant genug, das nutzte ihre Gegnerin, die trotz 2:4-Rückstand den zweiten Satz für sich entscheiden konnte.

Im entscheidenden Durchgang begann die Dänin hochkonzentriert und entschlossen. Lisicki dagegen konnte nicht mehr an die guten Leistungen aus dem ersten Satz anknüpfen. Letztendlich musste sich die Nummer 194 der Welt nach hartem Kampf in drei Sätzen geschlagen geben.

"Das ist für mich kein Weltuntergang, ich hatte ein super Turnier. Ich habe fünf Matches hier gewonnen, und es werden noch viele weitere Siege kommen. Ich habe gut gspielt und beim nächsten Mal werde ich es noch besser machen und habe vielleicht auch mehr Glück.

Ich merkte am Ende, dass meine Beine etwas schwer wurden und sie hatte ja vorher nur zwei Matches. Ich bin sehr stolz darauf, was ich geschafft habe, jetzt steige ich im Ranking so weit auf, dass ich ohne Quali in die großen Turniere komme",
sagte Lisicki nach dem Match

Armin Schlicht / Eurosport

Alles Gute Sabine.Wir drücken für dich die Daumen
mr-bean007 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jan 20th, 2008, 07:07 PM   #752
country flag Michael!
indescribable

Michael!'s Avatar

Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute

Die Niederlage an sich ist nicht tragisch, sie hat trotzdem ein tolles Turnier gespielt und hat sicherlich mehr Punkte gesammelt, als eingeplant war.
Ich hoffe nur, dass sie ihre Leistungen stabilisieren kann und da anknüpfen kann, wo sie in Australien aufgehört hat... und d.h. ihr Ziel sollte auf jeden Fall sein sich direkt für das MD in Paris/ spätestens Wimbledon qualifizieren zu können und die Top 100 zu erreichen!
Michael! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 20th, 2008, 07:08 PM   #753
country flag shrOOf
YOO-li-ah shroof

shrOOf's Avatar

shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute

Schade, trotzdem gutes Turnier. Ich hoffe die Form hält an
shrOOf is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 21st, 2008, 01:21 PM   #754
country flag DaMatz
Senior Member

DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by GSM-Schruff View Post
Schade, trotzdem gutes Turnier. Ich hoffe die Form hält an

Naja "gut" finde ich jetzt untertrieben . Wer über 100 Punkte holt und eine gesetzte Spielerin aus dem Turnier wirft, hat schon sehr viel erreicht als Qualifikantin.

Weiß zufällig jemand, wo es für Sabine nach dem FedCup weiter geht? Das 50K Turnier von Waikoloa, HI hat sie ja abgesagt. Mit der neuen Platzierung dürfte sie jetzt leichter in WTA-Turniere rein kommen oder?

Ich hoffe natürlich auch, dass es für sie so weiter läuft
Old Jan 28th, 2008, 04:37 AM   #755
country flag mr-bean007
Senior Member

mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all mr-bean007 is a name known to all

new career high ranking 130 !!!

Quote:
Originally Posted by DaMatz View Post
Naja "gut" finde ich jetzt untertrieben . Wer über 100 Punkte holt und eine gesetzte Spielerin aus dem Turnier wirft, hat schon sehr viel erreicht als Qualifikantin.

Weiß zufällig jemand, wo es für Sabine nach dem FedCup weiter geht? Das 50K Turnier von Waikoloa, HI hat sie ja abgesagt. Mit der neuen Platzierung dürfte sie jetzt leichter in WTA-Turniere rein kommen oder?

Ich hoffe natürlich auch, dass es für sie so weiter läuft

Ich glaube sie ist immernoch in dem 75k in Usa drinnen, oder? Das wäre genau nach Fed Cup.
mr-bean007 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 30th, 2008, 08:52 AM   #756
country flag DaMatz
Senior Member

DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future DaMatz has a brilliant future

Ja nach der aktualisierten EntryList von gestern ist sie bei dem 75K noch drin
Old Jan 30th, 2008, 08:29 PM   #757
country flag Phil=)
Senior Member

Phil=)'s Avatar

Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future

Ja hoffen wir mal es geht weiter steil bergauf
Phil=) is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 1st, 2008, 09:26 AM   #758
country flag chaton
Senior Member

chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of chaton has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by DaMatz View Post
Ja nach der aktualisierten EntryList von gestern ist sie bei dem 75K noch drin
Wäre dort mit ihrem jetzigen Ranking sogar gesetzt...
chaton is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 2nd, 2008, 07:27 PM   #759
country flag Natash.
:(

Natash.'s Avatar

Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute

Sabine is playing very well against Davenport. Really big groundstrokes, moving her around, nice dropshots. Really impressed.
Natash. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 2nd, 2008, 07:31 PM   #760
country flag A Magicman
Senior Member

A Magicman's Avatar

A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute

Dropshots are perfect. Jabba doesn't like moving too much.

and a reminiscence to the past:
HELEN KELESI FOREVER
Hater of Ratwanska & Wozniacki
A Magicman is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 2nd, 2008, 07:33 PM   #761
country flag Shoulderpova
Team WTAworld
Senior Member

Shoulderpova's Avatar

Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute

Viel Glück Sabine
Sie liegt gerade mit einem Break vor
Shoulderpova is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 2nd, 2008, 07:34 PM   #762
patch.
.

patch. has a reputation beyond repute patch. has a reputation beyond repute patch. has a reputation beyond repute patch. has a reputation beyond repute patch. has a reputation beyond repute patch. has a reputation beyond repute patch. has a reputation beyond repute patch. has a reputation beyond repute patch. has a reputation beyond repute patch. has a reputation beyond repute patch. has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Natash. View Post
Sabine is playing very well against Davenport. Really big groundstrokes, moving her around, nice dropshots. Really impressed.
Are you watching it?

Link please if your watching it online
patch. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 2nd, 2008, 07:36 PM   #763
country flag Natash.

Natash.'s Avatar

Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Patch View Post
Are you watching it?

Link please if your watching it online
Watching it on TTC on TV. Try googling Tennis Channel livestream.
Old Feb 2nd, 2008, 07:39 PM   #764
country flag Natash.

Natash.'s Avatar

Hits a forehand return winner of Lindsay's serve to get the second break.
Old Feb 2nd, 2008, 07:47 PM   #765
country flag Shoulderpova
Team WTAworld
Senior Member

Shoulderpova's Avatar

Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute Shoulderpova has a reputation beyond repute

she has just handed out a breadstick to Lindsay
Shoulderpova is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules