Kristina Barrois - Page 54 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Sep 8th, 2008, 06:15 AM   #796
country flag A Magicman
Senior Member

A Magicman's Avatar

A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute A Magicman has a reputation beyond repute
Re: Kristina Barrois

Glückwunsch. Und das auch noch auf Sand....

and a reminiscence to the past:
HELEN KELESI FOREVER
Hater of Ratwanska & Wozniacki
A Magicman is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Sep 8th, 2008, 08:51 AM   #797
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias has disabled reputation

wow - Turniersieg auf Sand bei einem 75K und das ohne Satzverlust
Respekt!
weiss jemand ob das ein Feed-Up für ein WTA-Tour Turnier war?
Old Sep 8th, 2008, 11:59 AM   #798
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

#109 in der Rangliste
ich glaub das ist nahe an ihrer Bestplatzierung!
Old Sep 9th, 2008, 09:43 AM   #799
country flag zveeen
Senior Member

zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future

Ich vermiss hier immernoch nen Kommentar, des größten Kristina Kritikers...
zveeen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 9th, 2008, 01:13 PM   #800
country flag Michael!
indescribable

Michael!'s Avatar

Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute Michael! has a reputation beyond repute

Kristina verliert 4/6 3/6 gegen Cirstea
Je ein Break in beiden Sätzen für Cirstea!
Old Sep 9th, 2008, 03:44 PM   #801
country flag Paule22
Senior Member

Paule22's Avatar

Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute

Mir gehts am Arsch vorbei! Respekt das sie nen 75er gewinnt, aber was bringt das ihr auf lange Sicht? Gar nichts. Und schaut euch doch mal die Gegnerinnen an.

Jaja, immer Meckern die Deutschen. Ich weiss. Sie kann mich gern vom Gegenteil überzeugen.
Old Sep 10th, 2008, 09:45 AM   #802
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

Quote:
Originally Posted by Paule22 View Post
Mir gehts am Arsch vorbei! Respekt das sie nen 75er gewinnt, aber was bringt das ihr auf lange Sicht? Gar nichts. Und schaut euch doch mal die Gegnerinnen an.

Jaja, immer Meckern die Deutschen. Ich weiss. Sie kann mich gern vom Gegenteil überzeugen.
Ich verstehe was du meinst.
Für Deutschland als Tennis-Nation ist es völlig unwichtig ob Krisitna ein 75k gewinnt, oder ob sie mal die top100 für ein paar wochen knackt.
Aber Kristina spielt ja in erster linie für sich, und für sie ist es ein schöner Erfolg. Und sollte sie in den nächsten Wochen die top100 knacken dann werd ich mich für sie freuen, weil das trotzdem etwas ist was nicht jeder schafft.
Auch wenn es Tennis-Deutschland nicht wirklich nach vorne bringt.
Old Sep 10th, 2008, 03:26 PM   #803
country flag Paule22
Senior Member

Paule22's Avatar

Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute Paule22 has a reputation beyond repute

Ach, Tennis Deutschland ist eh verloren. Natürlich ist es schön für Kristina, ich hoffe mal für sie, dass sie nach dem Tennis gut den Anschluss in die andere Arbeitswelt wieder schafft, sonst wäre das jetzt brutal verschenkte Zeit. Aber man soll ja das Leben auch geniessen.
Old Sep 13th, 2008, 11:24 AM   #804
country flag Phil=)
Senior Member

Phil=)'s Avatar

Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future Phil=) has a brilliant future

Wengistens im Doppel im Finale
Phil=) is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 25th, 2008, 01:48 PM   #805
country flag zveeen
Senior Member

zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future zveeen has a brilliant future

Shrewsbury 2nd round:

Barrois def O´Brien 7:5 6:4
Old Sep 26th, 2008, 08:50 AM   #806
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

QF erreicht
mal schauen, vielleicht knackt sie ja die top100 diese woche!
Old Sep 26th, 2008, 04:18 PM   #807
country flag pan
Senior Member

pan has much to be proud of pan has much to be proud of pan has much to be proud of pan has much to be proud of pan has much to be proud of pan has much to be proud of pan has much to be proud of pan has much to be proud of pan has much to be proud of pan has much to be proud of pan has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by matthias View Post
QF erreicht
mal schauen, vielleicht knackt sie ja die top100 diese woche!
könnte passieren.

BARROIS def VOEGELE 64 62
Old Sep 26th, 2008, 04:24 PM   #808
country flag Ballbasher
Senior Member

Ballbasher's Avatar

Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute

Kris

Mir ist es egal, ob sie morgen verliert oder gewinnt, weil wenn sie verliert kann sie nach Stuttgart kommen!
Old Sep 26th, 2008, 05:13 PM   #809
country flag zveeen
Senior Member

Kris
Old Sep 26th, 2008, 05:26 PM   #810
country flag Ballbasher
Senior Member

Ballbasher's Avatar

Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute Ballbasher has a reputation beyond repute

Ok sie ist schon raus aus Stuttgart Also auf geht's in Shrewsbury!

Thread Tools

Posting Rules