Kristina Barrois - Page 129 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 16th, 2011, 02:43 PM   #1921
country flag LightsOut!
Senior Member

LightsOut!'s Avatar

LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute
Re: Kristina Barrois

JaJa / TaTo

LaraM / Cucumber / B
acs / Kennel

formerly known as Mr. Joyful, MUFFIN MONSTER, S.T.A.R. and Cucumber_Conny.
LightsOut! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old May 23rd, 2011, 04:26 PM   #1922
country flag 19Christian87
Senior Member

19Christian87's Avatar

19Christian87 is a name known to all 19Christian87 is a name known to all 19Christian87 is a name known to all 19Christian87 is a name known to all 19Christian87 is a name known to all 19Christian87 is a name known to all 19Christian87 is a name known to all 19Christian87 is a name known to all 19Christian87 is a name known to all 19Christian87 is a name known to all 19Christian87 is a name known to all

Mirza vs. Barrois 6-3 6-3
Schade, das hat mich heute wirklich überrascht. Die Form von Stuttgart oder Estoril hat wohl nicht gehalten.
19Christian87 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 23rd, 2011, 05:41 PM   #1923
country flag matthias
-LIFETIME MEMBER-

matthias's Avatar

matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute matthias has a reputation beyond repute

täusch ich mich oder haben deutsche mädels einen sehr schlechten H2H gegen Mirza?
Old May 24th, 2011, 04:57 PM   #1924
country flag Tuckii
Senior Member

Tuckii's Avatar

Tuckii has much to be proud of Tuckii has much to be proud of Tuckii has much to be proud of Tuckii has much to be proud of Tuckii has much to be proud of Tuckii has much to be proud of Tuckii has much to be proud of Tuckii has much to be proud of Tuckii has much to be proud of Tuckii has much to be proud of Tuckii has much to be proud of

Kris just won her doubles match with Johanna Larsson

Barrois/Larsson def. Kops-Jones/Spears 61 36 61

Quite a nice win IMO

Next up Vesnina/Mirza
Old May 24th, 2011, 07:12 PM   #1925
country flag LightsOut!
Senior Member

LightsOut!'s Avatar

LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute LightsOut! has a reputation beyond repute

Good win in doubles
JaJa / TaTo

LaraM / Cucumber / B
acs / Kennel

Old May 25th, 2011, 11:45 PM   #1926
country flag davidmario
Senior Member

davidmario's Avatar

davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute

das war ne peinliche vorstellung. genau so scheiße wie gegen kirilenko. habe einen kleinen matchreport in meinem thread in gm geschrieben
davidmario is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 31st, 2011, 07:15 PM   #1927
country flag davidmario
Senior Member

davidmario's Avatar

davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute davidmario has a reputation beyond repute

Da saß ich direkt hinter ALG und Rittner, die bei jedem zweiten Schlag von Barrois nur den Kopf schüttelte.
davidmario is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 2nd, 2011, 04:51 PM   #1928
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Quote:
...Und dies obwohl sie heute auf die Spitzenspielerin Kristina Barrois verzichten mussten, die aufgrund eines Todesfalls in der engen Familie verständlicherweise nicht antreten konnte...
http://www.tennisnet.com/deutschland...ersieg/2097555

mk27 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 2nd, 2011, 10:17 PM   #1929
country flag tiptop
Senior Member

tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of tiptop has much to be proud of

Das ist wirklich sehr traurig. Mein Beileid.

Tolles Jahr bisher fuer Kristina, hoffe sie kann an ihre Leistungen anknuepfen, wenn sie die Trauer uebwewunden hat.
Old Jun 3rd, 2011, 08:23 AM   #1930
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Quote:
Hallo zusammen!
Tut mir leid, dass ich hier an dieser Stelle, in den letzten Tagen nichts Neues geschrieben hab. Aber ich hatte keinen Kopf dafür, weil ich den Tod meiner Mutter verkraften muss. Sie war eine sehr starke Frau und hat lange gekämpft, aber leider hat sie mich und meine Familie am Mittwoch für immer verlassen.
Ich konnte daher auch nicht am Bundesligaspiel gegen Bocholt teilnehmen. An dieser Stelle ein grosser Dank an mein ganzes Team von der Waldau, die mir aus der Ferne sehr geholfen haben.
Ich weiss noch nicht ganz genau wie ich nun weitermach. Werds aber hier bekannt geben, wenn ich weiss wo ich wieder aufschlagen werde.
Old Jun 3rd, 2011, 09:54 AM   #1931
country flag LightsOut!
Senior Member

LightsOut!'s Avatar

Oh nein
Mein herzlichstes Beileid, Kristina
JaJa / TaTo

LaraM / Cucumber / B
acs / Kennel

Old Jun 3rd, 2011, 10:29 AM   #1932
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Das tut mir wirklich leid für die ganze Familie Barrois...
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 3rd, 2011, 03:38 PM   #1933
country flag shrOOf
YOO-li-ah shroof

shrOOf's Avatar

shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute shrOOf has a reputation beyond repute

Schrecklich.
shrOOf is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 3rd, 2011, 05:41 PM   #1934
country flag Carsten
Andy!

Carsten's Avatar

Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute Carsten has a reputation beyond repute

Ohje Alles Gute an sie und ihre Familie
Carsten is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 11th, 2011, 01:10 PM   #1935
country flag mk27
Senior Member

$220,000 s'Hertogenbosch

[5] D Cibulkova (SVK) vs. S Halep (ROU)
B Zahlavova Strycova (CZE) vs. K Barrois (GER)
[WC] K Bertens (NED) vs. S Errani (ITA)
Qualifier vs. [2] S Kuznetsova (RUS)
Reply

Thread Tools

Posting Rules