No WTA coverage for Argentina in 2005 again right? - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jan 20th, 2005, 07:56 PM   #1
patricio
Senior Member

patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of
No WTA coverage for Argentina in 2005 again right?

Espn told me they didnt have the rights for womens event and that is the reason they only show New Haven in August only.

Salatino said 2 years ago that Fox Sports would start showing wta tourneys and they only showed some 1 week tape delays of the seat Open in Louxembourg.

TyC only shows argies performances, but I dont think we will get anything from them.

All in all, meaning enjoy the AO because we wont get anymore until RG!!! or at least you can watch the highlights in sport center!!

Bye
patricio is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Feb 1st, 2005, 12:18 AM   #2
country flag Fearful Jesuit
Senior Member

Fearful Jesuit's Avatar

Fearful Jesuit has a reputation beyond repute Fearful Jesuit has a reputation beyond repute Fearful Jesuit has a reputation beyond repute Fearful Jesuit has a reputation beyond repute Fearful Jesuit has a reputation beyond repute Fearful Jesuit has a reputation beyond repute Fearful Jesuit has a reputation beyond repute Fearful Jesuit has a reputation beyond repute Fearful Jesuit has a reputation beyond repute Fearful Jesuit has a reputation beyond repute Fearful Jesuit has a reputation beyond repute
do you remember PSN, Patricio? I watched Kremlin Cup in that network, they owned the rights of WTA, but it was so many years ago...
meanwile, wait to french open (sitting, of course )

you're my favourite - how lucky can any man be?

Paola Suárez - Daniela Hantuchova - María Emilia Salerni - Nathalie Dechy

Quote:
Originally Posted by Princess Sarah
me cago en penyarol
Fearful Jesuit is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 1st, 2005, 01:56 AM   #3
country flag LucasArg
Senior Member

LucasArg's Avatar

LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute
PSN was the best coverage we ve ever had

I think we´ll get to see Fed Cup in T y C sports, GSlam matches on ESPN. And that s it...
LucasArg is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 4th, 2005, 05:33 PM   #4
country flag Fostin
Member

Fostin is just really nice Fostin is just really nice Fostin is just really nice Fostin is just really nice Fostin is just really nice Fostin is just really nice Fostin is just really nice Fostin is just really nice Fostin is just really nice Fostin is just really nice Fostin is just really nice
It`s a big shame we dont get anything... all Coria, Gaudio and Nalbandian...
Old Apr 5th, 2005, 06:58 PM   #5
patricio
Senior Member

patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of patricio has much to be proud of
Quote:
Originally Posted by Fostin
It`s a big shame we dont get anything... all Coria, Gaudio and Nalbandian...
Antes de PSN, estaba el canal de Directv que se llama DIRECTV SPORTS, que no lo tiene ni cablevision ni multicanal, que pasaba los torneos de WTA casi igual que PSN. Yo en esa epoca tenia Directv y me acuerdo que pasaban mucho WTA, ahora no se si volvieron a tenerlos. Alguien tiene Directv como para chequear? En el Masters del 99 me acuerdo que pasaron todos los partidos.

Aparte de esto, yo conozco algunos canales de TV que son chinos o tailandeses que pasan WTA online, pero tienen que tener 512 kb para verlos bien sino se traban. No lo quiero difundir porque sino entran 800000 personas y cuelgan todo cada vez que hay un partido. Por ejemplo, ya tengo identificados dos canales que pasan Fed Cup Croacia vs Tailandia y otro de Austria vs Francia. Incluyanme al msn y se los digo p_srichapan@hotmail.com Saludos
Old Apr 5th, 2005, 10:54 PM   #6
country flag FERLKE
Senior Member

FERLKE's Avatar

FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future
Extraño a PSN, pasaban casi todos los torneos importantes de la WTA TIER I y TIER II
No entiendo porque en Latinoamerica ESPN no transmite los torneos de la WTA ya que ESPN Internacional (EE.UU) transmite todos los torneos que se juegan en EE.UU.
Espero que empiezen a transmitir el tour femenino, ya el ATP se puso aburrido debido a que Federer no tiene rival.
Por cierto me enferma como los comentaristas, como Salatino , critican al tenis femenino!!!!

Last edited by FERLKE : Apr 5th, 2005 at 11:00 PM.
FERLKE is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 6th, 2005, 06:16 AM   #7
country flag LucasArg
Senior Member

LucasArg's Avatar

LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute LucasArg has a reputation beyond repute
Yo mando emails a tyc sports, espn y fox bastante seguido para que pasen mas torneos,.

Hagamos todos lo mismo

aca estan los links para las paginas

www.foxsportsla.com

www.espndeportes.com

www.tycsports.com
Old Apr 6th, 2005, 06:17 AM   #8
country flag LucasArg
Senior Member

LucasArg's Avatar

Yo mando emails a tyc sports, espn y fox bastante seguido para que pasen mas torneos.

Hagamos todos lo mismo

www.foxsportsla.com

www.espndeportes.com

www.tycsports.com
Old Apr 6th, 2005, 06:19 AM   #9
country flag LucasArg
Senior Member

LucasArg's Avatar

VAMOS TODOS A PEDIR TENIS!!!
Old Apr 6th, 2005, 03:18 PM   #10
patricio
Senior Member

Quote:
Originally Posted by FERLKE
Extraño a PSN, pasaban casi todos los torneos importantes de la WTA TIER I y TIER II
No entiendo porque en Latinoamerica ESPN no transmite los torneos de la WTA ya que ESPN Internacional (EE.UU) transmite todos los torneos que se juegan en EE.UU.
Espero que empiezen a transmitir el tour femenino, ya el ATP se puso aburrido debido a que Federer no tiene rival.
Por cierto me enferma como los comentaristas, como Salatino , critican al tenis femenino!!!!
En ESPN me dijeron que no tienen los derechos para pasar tenis femenino, por eso no pasan. No se si no tienen los derechos o no los quieren tener jaja
Old Apr 6th, 2005, 03:23 PM   #11
patricio
Senior Member

Como la semana que viene me voy a USA ya saque tickets para Family Circle Cup este domingo voy a la qualy y despues voy el Miercoles y Viernes. Espero que haya algo para hacer ahi en Charleston. Que caro sale, la odio a la yanqui que me atendio, en South Carolina tienen un acento de cuarta! Espero ver a Gigi Dulko
Old Apr 7th, 2005, 12:32 AM   #12
country flag FERLKE
Senior Member

FERLKE's Avatar

FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future FERLKE has a brilliant future
Quote:
Originally Posted by patricio
Como la semana que viene me voy a USA ya saque tickets para Family Circle Cup este domingo voy a la qualy y despues voy el Miercoles y Viernes. Espero que haya algo para hacer ahi en Charleston. Que caro sale, la odio a la yanqui que me atendio, en South Carolina tienen un acento de cuarta! Espero ver a Gigi Dulko
Que suerte que tenes de ir a Charleston , es un torneo espectacular, y vas a ver a jugadoras increibles, pero Gisela no juega ahi , por lo menos no figura en la lista de participantes.
Old Apr 7th, 2005, 12:46 AM   #13
country flag FERLKE
Senior Member

FERLKE's Avatar

Quote:
Originally Posted by LucasArg
Yo mando emails a tyc sports, espn y fox bastante seguido para que pasen mas torneos.

Hagamos todos lo mismo

www.foxsportsla.com

www.espndeportes.com

www.tycsports.com
Lucas quiero enviar un mail a esas direcciones, pero no encuentro donde enviar el mail .Podrias mostrarme en link desde donde se envian los mails
Old Apr 9th, 2005, 09:16 PM   #14
country flag Tripp
Senior Member

Tripp's Avatar

Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute Tripp has a reputation beyond repute
Copado que te vas a Charleston, que la pases bien!!
Me parece que Gisela no juega allá, pero Paola sí. Si no me equivoco es la única, porque ya salió el qualy draw y la Pitu no está ahí, como en años anteriores...

Aaahh...No empiecen a evocar los tiempos de PSN...Lo único que me ponía de los pelos era tener que escucharlo a Clerc, pero que lindo era poder ver partidos de jugadoras que ni siquiera estaban rankeadas tan alto...Me acuerdo de ver un partido de la primera ronda del Canadian Open entre Virginia Ruano Pascual y Vanessa Webb...¡que épocas!
Tripp is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2005, 07:32 AM   #15
patricio
Senior Member

Bueno, gente ya estoy aca, esta muy bueno este lugar, les comento que es asi muy de viejas, onda parquecito, la gente amable, estoy en un hotel que esta cerca del tennis center asi que veremos que pasa maniana que voy a ver la qually. Creo que Paola no juega, maniana vere el draw y les digo.
Besos desde USA!
Reply

Thread Tools

Posting Rules