sveta article - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Dec 8th, 2004, 01:59 AM   #1
country flag Gowza
Senior Member

Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of
sveta article

Svetlana Kuznetsova s'impose

Agence France-Presse

Nusa Dua, Indonésie

La Russe Svetlana Kuznetsova, lauréate des Internationaux des États-Unis il y a une semaine, a remporté dans la foulée son cinquième tournoi WTA en battant l'Allemande Marlene Weingartner 6-1, 6-4, en finale à Bali.

Le jeune fille de Saint-Pétersbourg avait déjà remporté ce tournoi en 2002. Kuznetsova, une semaine après Flushing Meadows, est invaincue depuis 11 matchs.

«Je savais que je pouvais le faire. Quand vous gagnez l'US Open, vous n'êtes plus surpris par quoi que ce soit. J'étais plutôt confiante car le tirage était favorable. En finale, j'ai tout mis dans le premier set. Marlene n'a rien pu faire».

Son adversaire, néanmoins, a su réagir dans la seconde manche, mais Kuznetsova a pris le service de Weingartner au 7e jeu avant de servir pour la victoire finale.

«C'était ma première finale et je ne savais pas trop qu'attendre de Svetlana. J'ai eu ma chance dans le premier set, mais je n'ai pas su la saisir», a déclaré l'Allemande.

Kuznetsova, qui compte dix titres en double, devait aussi disputer la finale du double à Bali avec l'Espagnole Arantxa Sanchez Vicario, contre la paire russo-japonaise Anastasia Myskina-Ai Sugiyama.

i personally cant read it but its about her win in bali for anyone who can read it but hasnt. here is the link:

http://www.cyberpresse.ca/sports/art...2C795433.shtml

also good luck to: azarenka, lucic, sprem, vakulenko, vaidisova, safarova, ivanovic, groenefeld, mirza, krajicek, kvitkova, larcher de brito, lisicki.
Gowza is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Dec 9th, 2004, 09:12 PM   #2
country flag PointBlank
Team WTAworld
Senior Member

PointBlank's Avatar

PointBlank has a reputation beyond repute PointBlank has a reputation beyond repute PointBlank has a reputation beyond repute PointBlank has a reputation beyond repute PointBlank has a reputation beyond repute PointBlank has a reputation beyond repute PointBlank has a reputation beyond repute PointBlank has a reputation beyond repute PointBlank has a reputation beyond repute PointBlank has a reputation beyond repute PointBlank has a reputation beyond repute
It says Russian Svetlana Kuznetsov winner of USOpen defeated Marlenne Weingartner 6-1,6-4 in the final. Shes from St.Pete and won this in 2002. 11 straight match wins. Kuznetsova has won 10 doubles titles and was in doubles final with Arantxa vs. Myskina-Sugiyama

thats not exactly it but a summary
Old Dec 10th, 2004, 12:13 AM   #3
country flag Gowza
Senior Member

Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of Gowza has much to be proud of
thanx for the translation.

also good luck to: azarenka, lucic, sprem, vakulenko, vaidisova, safarova, ivanovic, groenefeld, mirza, krajicek, kvitkova, larcher de brito, lisicki.
Gowza is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Dec 10th, 2004, 07:52 AM   #4
country flag Daniel
Senior Member

Daniel's Avatar

Daniel has a reputation beyond repute Daniel has a reputation beyond repute Daniel has a reputation beyond repute Daniel has a reputation beyond repute Daniel has a reputation beyond repute Daniel has a reputation beyond repute Daniel has a reputation beyond repute Daniel has a reputation beyond repute Daniel has a reputation beyond repute Daniel has a reputation beyond repute Daniel has a reputation beyond repute
thanks Gowza and LS

GO MARTINA HINGIS!!!!!!!!
Myskina, kirilenko, chakvetadze. Douchevina, Petrova, Clijsters, Zvonareva, Dementieva, Vaidiosava, Voskoboeva, !!!!!

Daniel is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules