O la la!! - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Sep 16th, 2004, 08:42 PM   #1
country flag LUIS9
Senior Member

LUIS9's Avatar

LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future
O la la!!

Mon dieu mon diue, c'est incroible, je ne le peut pas croire quand je le a lu, quelque minutes avant la radaction de c'est "thread". Madmoiselle Clijsters se va marie avec son fiance Hewitt, c'est tellment une grand surprise me pas vraiment, parce-que nous sommes les espectators de c'est jolie relation amoureux. Je suis tres confiant que c'est marriage sera un marriage pour tous sont vie. Bravo Clijsters et Hewitt, sa sera tres interessant quand on lu sont nom dans les stadium Madame Clijsters Hewitt, ah la amour c'est formidable!!!!!!
LUIS9 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Sep 16th, 2004, 08:45 PM   #2
country flag Mercredi
Senior Member

Mercredi's Avatar

Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold
Quote:
Originally Posted by LUIS9
Mon dieu mon diue, c'est incroible, je ne le peut pas croire quand je le a lu, quelque minutes avant la radaction de c'est "thread". Madmoiselle Clijsters se va marie avec son fiance Hewitt, c'est tellment une grand surprise me pas vraiment, parce-que nous sommes les espectators de c'est jolie relation amoureux. Je suis tres confiant que c'est marriage sera un marriage pour tous sont vie. Bravo Clijsters et Hewitt, sa sera tres interessant quand on lu sont nom dans les stadium Madame Clijsters Hewitt, ah la amour c'est formidable!!!!!!
Il est bien évident, de par ton français, que tu n'es pas francophone!
Tu es de quel origine?
Aussi, je suis bien content d'entendre que Kim va bientôt épouser son beau.
Mercredi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 16th, 2004, 08:48 PM   #3
country flag hablo
Senior Member

hablo's Avatar

hablo has a reputation beyond repute hablo has a reputation beyond repute hablo has a reputation beyond repute hablo has a reputation beyond repute hablo has a reputation beyond repute hablo has a reputation beyond repute hablo has a reputation beyond repute hablo has a reputation beyond repute hablo has a reputation beyond repute hablo has a reputation beyond repute hablo has a reputation beyond repute
Mais, au moins, LUIS9 fait des efforts
hablo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 16th, 2004, 08:49 PM   #4
country flag alfajeffster
Senior Member

alfajeffster's Avatar

alfajeffster has a reputation beyond repute alfajeffster has a reputation beyond repute alfajeffster has a reputation beyond repute alfajeffster has a reputation beyond repute alfajeffster has a reputation beyond repute alfajeffster has a reputation beyond repute alfajeffster has a reputation beyond repute alfajeffster has a reputation beyond repute alfajeffster has a reputation beyond repute alfajeffster has a reputation beyond repute alfajeffster has a reputation beyond repute
I start my French lessons in October. I've spent too long on this earth without enjoying the most beautiful tongue on the planet. C'est Magnifique!
Old Sep 16th, 2004, 08:51 PM   #5
country flag LUIS9
Senior Member

LUIS9's Avatar

LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future LUIS9 has a brilliant future
Je me vais excuse, ma grammaire c'est horrible, mais oui je ne suis pas francophone. Mais j'adore le langue, de temps en temps je le vais practique. Je suis Dominicaine d'origine, mais je habite a New York, mais c'est evident je suis hispanique! Je suis desole si j' inquiete ou ennuye les francophone avec mon faux essayer de le francais.
Old Sep 17th, 2004, 08:27 PM   #6
country flag Darop.
Senior Member

Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute Darop. has a reputation beyond repute
Moi je parle français.

Darop. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 17th, 2004, 08:49 PM   #7
country flag XaDavK_Kapri
Senior Member

XaDavK_Kapri's Avatar

XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute XaDavK_Kapri has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by hablovah19
Mais, au moins, LUIS9 fait des efforts
Avoir su que tu parlais français, je t'aurais pas envoyé 3-4 PM en anglais
XaDavK_Kapri is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 17th, 2004, 09:29 PM   #8
country flag Mercredi
Senior Member

Mercredi's Avatar

Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold Mercredi is a splendid one to behold
Quote:
Originally Posted by LUIS9
Je me vais excuse, ma grammaire c'est horrible, mais oui je ne suis pas francophone. Mais j'adore le langue, de temps en temps je le vais practique. Je suis Dominicaine d'origine, mais je habite a New York, mais c'est evident je suis hispanique! Je suis desole si j' inquiete ou ennuye les francophone avec mon faux essayer de le francais.

Non tu n'ennuies personne, du moins pas moi.
Et bien continue à faire des efforts, tu vas finir par le parler parfaitement ;-).
Mercredi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 17th, 2004, 09:36 PM   #9
country flag MinnyGophers
Senior Member

MinnyGophers's Avatar

MinnyGophers has a reputation beyond repute MinnyGophers has a reputation beyond repute MinnyGophers has a reputation beyond repute MinnyGophers has a reputation beyond repute MinnyGophers has a reputation beyond repute MinnyGophers has a reputation beyond repute MinnyGophers has a reputation beyond repute MinnyGophers has a reputation beyond repute MinnyGophers has a reputation beyond repute MinnyGophers has a reputation beyond repute MinnyGophers has a reputation beyond repute
qui savait qu'il y avait autant de francophone ici
C'est bien ca.
MARIA SHARAPOVA: "Amélie, you know it doesn't really matter at this point. I mean, I'd love to, I mean, Amélie is No. 1 in the world. She's playing great tennis. You know, I love that challenge of going out there and competing against the best in the world."
You'd love to what, Maria?

Quote:
Originally Posted by prowler
This Amelie bashing gets more ludicrous by the day! What do you want her to do, crawl back to the chair???? For heavens sake who gives a toss how she gets back to the chair!
Quote:
Originally Posted by Dawn Marie

Amelie FINALLY won two slams I mean let the woman RUN to her fucking chair.
MinnyGophers is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 17th, 2004, 09:45 PM   #10
country flag JackFrost
Senior Member

JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute
Can you say that in english? Sonst fang ich an, meine Beiträge in deutsch zu schreiben.
JackFrost is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 17th, 2004, 09:49 PM   #11
KV
Senior Member

KV's Avatar

KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by JackFrost
Can you say that in english? Sonst fang ich an, meine Beiträge in deutsch zu schreiben.
Tue das nur. Es gibt hier genug die deutch sprechen/verstehen/übersetzen können
KV is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 17th, 2004, 09:53 PM   #12
country flag JackFrost
Senior Member

JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute JackFrost has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by KV
Tue das nur. Es gibt hier genug die deutch sprechen/verstehen/übersetzen können
Klar. Ich wollte es nur nicht, aus Respekt vor den nichtdeutschsprachigen Mitgliedern hier. In amerikanischen Boards schreibt man normalerweise auch englisch.
Old Sep 17th, 2004, 09:56 PM   #13
KV
Senior Member

KV's Avatar

KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute KV has a reputation beyond repute
Agree. This thread is about Kim's marriage and the french language. There's nothing negative said about somebody.
KV is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 17th, 2004, 10:00 PM   #14
country flag LUIS9
Senior Member

LUIS9's Avatar

Ich studiere Deutsch von zwei semester, but, oder Deutsche est sehr swierig, ich vergessen alles, i hate the Dativ, akusativ was ok, the perfekt was ok but once we got to Dativ and changing those direct objects it was no good for me.
by the way those who spreche Deutsche wo komst du?
Old Sep 17th, 2004, 10:01 PM   #15
country flag JackFrost
Senior Member

Quote:
Originally Posted by KV
Agree. This thread is about Kim's marriage and the french language. There's nothing negative said about somebody.
Oh...I see. Nothing important then.
Reply

Thread Tools

Posting Rules