Mary Schedule after the USO??? - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Aug 27th, 2004, 05:09 PM   #1
country flag NicoMary
Senior Member

NicoMary's Avatar

NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold
Mary Schedule after the USO???

Does any one know where and when is Mary suppose to play, after the US open????

I can't find her name in any commitment list
NicoMary is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Aug 27th, 2004, 05:16 PM   #2
country flag christo
Senior Member

christo's Avatar

christo is just really nice christo is just really nice christo is just really nice christo is just really nice christo is just really nice christo is just really nice christo is just really nice christo is just really nice christo is just really nice christo is just really nice christo is just really nice
Filderstadt,Moscow,Zürich and Luxembourg
I know that from an email from Octagon.
christo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 28th, 2004, 08:11 AM   #3
country flag NicoMary
Senior Member

NicoMary's Avatar

NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold NicoMary is a splendid one to behold
Quote:
Originally Posted by christo
Filderstadt,Moscow,Zürich and Luxembourg
I know that from an email from Octagon.
It means that between the 12 of september (finger crossed) and the 4th of October Mary won't even play a single match
Old Aug 28th, 2004, 12:44 PM   #4
country flag saby
Team WTAworld
Senior Member

saby's Avatar

saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future
Mary will problably decide during this time if David and her will work together for the rest of her career.

Doesn't she usually go to Leipzig before Filderstadt

saby is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 28th, 2004, 02:30 PM   #5
Wizzy Maryfan
Senior Member

Wizzy Maryfan's Avatar

Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold
Quote:
Originally Posted by nicolas cizeron
It means that between the 12 of september (finger crossed) and the 4th of October Mary won't even play a single match
En même temps Mary va pas aller se crever dans les tournois sous-dotés de Chine ...
Le seul tournoi qu'elle aurait pu faire, c'est L'open gaz de france Star ! Je l'aurai bien vu prendre une revanche en finale sur Kim, comme à l'open gaz de france parisien

Ceci dit, cette période de repos est nécessaire pour ensuite enchainer Filderstadt, Moscou, Zurich ... ce sont des tournois énormes et le calendrier de la WTA les enchaîne sans répit ! Je pense que beaucoup de "stars" ne vont pas jouer entre l'Us Open et Filderstadt. La tournée chinoise ne propose de toutes façons que des tournois "sous-dotés", et sans véritable intérêt.
"I felt very strongly that it was not the right time for me to retire, and there were still some great things for me to accomplish in tennis. So once that really clicked inside of me and I realised that, I just started to work very hard, and to try to be the best that I could possibly be."

Mary Pierce

On the road since 1989

=> MaryPierce WebSite <=

- 'Cause Mary -
Wizzy Maryfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 28th, 2004, 04:03 PM   #6
country flag NicoMary
Senior Member

NicoMary's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wizzy Maryfan
En même temps Mary va pas aller se crever dans les tournois sous-dotés de Chine ...
Le seul tournoi qu'elle aurait pu faire, c'est L'open gaz de france Star ! Je l'aurai bien vu prendre une revanche en finale sur Kim, comme à l'open gaz de france parisien

Ceci dit, cette période de repos est nécessaire pour ensuite enchainer Filderstadt, Moscou, Zurich ... ce sont des tournois énormes et le calendrier de la WTA les enchaîne sans répit ! Je pense que beaucoup de "stars" ne vont pas jouer entre l'Us Open et Filderstadt. La tournée chinoise ne propose de toutes façons que des tournois "sous-dotés", et sans véritable intérêt.
Je me disais la même chose que toi concernant le tournoi en belgique, ce serait une bonne petite mise en jambes pour Mary et ce a quelques Kilomètres de la où elle est sensé vivre: Paris...

Il est clair et je suis bien d'accord avec toi, mary ne va pas aller jouer à Pékin ou dans je ne sais quel autre tournoi à perpette les oies..mais il faut savoir que si (je ne lui souhaite pas) Mary faisait un mauvais parcours à l'US open elle ne rejouerai pas avant un mois... mary joue bien maintenant donc elle doit jouer..et peut être réduire ensuite d'un tournoi son programme pré hivernale si elle réussie bien sa saison en salle...

En parlant d'US open j'ai trop hate de voir sa tenue!...j'adorerais un short (qu'elle portait souvent en 97, 98, 99) et un haut un peu moulant noir, ou une belle robe un peu flashy
Old Aug 28th, 2004, 05:00 PM   #7
country flag MissTennisFan
Senior Member

MissTennisFan's Avatar

MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all
Personnellement je ne suis pas très étonnée de ce choix car il est vrai que Mary joue souvent la fin de la saison (indoors) de cette manière... peut-être que je pourrais aller la voir à Zurich... mais je ne suis pas sure.
MissTennisFan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 28th, 2004, 10:42 PM   #8
Wizzy Maryfan
Senior Member

Wizzy Maryfan's Avatar

Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold Wizzy Maryfan is a splendid one to behold
Quote:
Originally Posted by nicolas cizeron
En parlant d'US open j'ai trop hate de voir sa tenue!...j'adorerais un short (qu'elle portait souvent en 97, 98, 99) et un haut un peu moulant noir, ou une belle robe un peu flashy
Hmm à l'Us Open, Mary a souvent eu de superbes tenues.
Moi le short, non merci, enfin ca dépend du short, des fois on dirait que c'est une jupe ! lol

Non moi je veux soit une robe flashy, soit une jupe serrée avec un super débardeur, comme elle avait a l'Us Open en 2000 en fait
"I felt very strongly that it was not the right time for me to retire, and there were still some great things for me to accomplish in tennis. So once that really clicked inside of me and I realised that, I just started to work very hard, and to try to be the best that I could possibly be."

Mary Pierce

On the road since 1989

=> MaryPierce WebSite <=

- 'Cause Mary -
Wizzy Maryfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules