Mary on TV ? - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Aug 14th, 2004, 08:42 AM   #1
country flag remyremy
Senior Member

remyremy is a name known to all remyremy is a name known to all remyremy is a name known to all remyremy is a name known to all remyremy is a name known to all remyremy is a name known to all remyremy is a name known to all remyremy is a name known to all remyremy is a name known to all remyremy is a name known to all remyremy is a name known to all
Mary on TV ?

Hi !
Does anyone know if the first rounds of the olypmic games will be televised ?
Je compte aussi sur les français pour des tuyaux sur les chaînes francophones . It seems that it begins only the 19/08 with the 1/4.
Thanks
remyremy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Aug 14th, 2004, 12:13 PM   #2
country flag MissTennisFan
Senior Member

MissTennisFan's Avatar

MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all
Je ne sais pas mais je me demandais aussi si Mary avait participé à la cérémonie d'ouverture, car j'ai vu la délégation française défiler et il ne me semble pas avoir vu Mary...?
MissTennisFan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 14th, 2004, 12:51 PM   #3
country flag Tylane
Senior Member

Tylane's Avatar

Tylane has much to be proud of Tylane has much to be proud of Tylane has much to be proud of Tylane has much to be proud of Tylane has much to be proud of Tylane has much to be proud of Tylane has much to be proud of Tylane has much to be proud of Tylane has much to be proud of Tylane has much to be proud of Tylane has much to be proud of
Je l'ai vu, tout devant et à l'extrme droite.
Tylane is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 14th, 2004, 07:40 PM   #4
country flag MissTennisFan
Senior Member

MissTennisFan's Avatar

MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all MissTennisFan is a name known to all
Dommage, j'ai tout loupé alors...
MissTennisFan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 15th, 2004, 01:27 PM   #5
country flag saby
Team WTAworld
Senior Member

saby's Avatar

saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future saby has a brilliant future
J'ai vu Mary aussi, je ne sais si quelqu'un a remarqué mais quand la délégation de Porto Rico est passée, Mary était de l'autre côté en train de rejoindre la place de l'équipe de Fance en terminant leur tour du stade.

saby is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules