Anouk Tigu - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jul 19th, 2004, 06:52 PM   #1
country flag dododo
Senior Member

dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice
Anouk Tigu

Ik wilde eens een nieuwe naam in dit forum gooien! Anouk Tigu heeft een jaar lang op de 1e plek t/m 12 gestaan en is nooit geinviteerd om bij jong oranje te komen. Dit jaar komt het waarschijnlijk wel zo ver en ze is dan ook een harde werkster. Ze bezit nog niet veel kracht, maar wel een super balgevoel en ze bezit de kracht om een wedstrijd helemaal om te zetten. Vorige week heeft ze bij de itf in hillegom de halve finale enkel en finale dubbel bereikt. Ze is gelijkwaardig met steffie weterings, maar eerlijk gezegd zie ik haar tot meer in staat dan steffie. Heeft iemand een mening over Anouk of iets te melden, zou het graag willen lezen en het is ook leuk om iemand te bespreken die nog niet zo veel onder het licht staat (like herz or misa)! Ik ben iig dubbel positief!
dododo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jul 19th, 2004, 07:46 PM   #2
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Ja, kan je ook bij de juniores plaatsen...
Old Jul 19th, 2004, 09:18 PM   #3
country flag SilK
Senior Member

SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by wokkeltje
Ja, kan je ook bij de juniores plaatsen...
SilK is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 19th, 2004, 09:22 PM   #4
country flag dododo
Senior Member

dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice dododo is just really nice
Is dat grappig? waarom zou ik alles in 1 proppen.. dit is leuker en krijgt meer aandacht! Is wokkeltje hier de keizer?
Old Jul 19th, 2004, 09:45 PM   #5
country flag AndriesWijma
Senior Member

AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice
Ja ik zou niet weten waarom Anouk niet een nieuw onderwerp verdient. Het is ook wel zo overzichtelijk en houdt de aandacht langer vast.
AndriesWijma is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 19th, 2004, 09:49 PM   #6
country flag dododo
Senior Member

Bedankt voor je steun Ze heeft nooit echt de kans gehad om zich echt te laten zien en ik heb wat filmpjes gekregen over haar en het ziet er technisch gezien echt super uit! Qua voetenwerk kan misa er ook nog wat van leren Alhoewel die 2 natuurlijk totaal niet vergelijkbaar zijn!
Old Jul 20th, 2004, 05:24 AM   #7
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Wow.. Chill ff.. Zo bot had ik het nou ook weer niet bedoeld.. Het misschien gewoon leuker als alles in de juniorpost gemeld kan worden.. Ik kan dan gewoon de titel aanpassen en het is gewoon leuk als alles in 1 topic staat.. Maar dat is mijn mening...
Old Jul 26th, 2004, 06:25 PM   #8
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
wokkel...verschillende threads is volgens mij zelfs nog overzichtelijker, hoef je niet al die pagina's door

Zamboni is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 27th, 2004, 04:00 PM   #9
country flag dododo
Senior Member

Maar nu voegt niemand iets inhoudelijks toe aan dit onderwerp! Wat vinden/denken jullie?
Old Jul 28th, 2004, 07:35 AM   #10
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Inhoudelijk hoef je van mij wat tennis betreft weinig te verwachten.....volg het allemaal niet meer zo.
Zamboni is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules