Live scores dinsdag - Page 2 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jun 29th, 2004, 01:55 PM   #16
country flag AndriesWijma
Senior Member

AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice
Grote klasse Michaella en Remko.
AndriesWijma is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jun 29th, 2004, 02:38 PM   #17
Whatzup
Senior Member

Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold
Gefeliciteerd Misa!

Sexy Girl AnnA KournikovA

Whatzup is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 29th, 2004, 03:03 PM   #18
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Gefeliciteerd beiden
Ik vroeg me af....hoe goed is Nicole eigenlijk? Bijvoorbeeld in vergelijking met Agnes Szavay of anderen de Misa hier tegenkomt.
Old Jun 29th, 2004, 03:09 PM   #19
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Quote:
Originally Posted by adnil
Gefeliciteerd beiden
Ik vroeg me af....hoe goed is Nicole eigenlijk? Bijvoorbeeld in vergelijking met Agnes Szavay of anderen de Misa hier tegenkomt.
Nicole is onwijs vooruit gegaan dit jaar. Nicole is goed en zit lichtelijk op 't niveau van Szavay. Szavay is misschien iets beter, maar het verschil is volgens mij nog geen eens zo groot. Maar Misa is volgens mij echt verschikkelijk in vorm dat ze iedereen tot de halve finale verpletterd.
Old Jun 29th, 2004, 03:11 PM   #20
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Nicole is goed, wel iets minder dan Szavay..
Maar Misa heeft ze allebei gewoon weggevoerd of het niks is

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 29th, 2004, 03:12 PM   #21
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Idd Wokkel

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 29th, 2004, 03:18 PM   #22
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Merci
Old Jun 29th, 2004, 03:24 PM   #23
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Als je de eerste ronde wedstijden van vorig jaar vergelijkt met dit jaar, dan zie echt al een dikke verbetering en zie je gewoon dat Misa veel sterker is geworden op gras.

64 W Kristina CZAFIKOVA (SVK) 6-4 3-6 6-1
32 W Lucie SAFAROVA (CZE) 4-6 6-3 6-4
16 L Anna CHAKVETADZE (RUS) 6-1 4-6 6-8
Old Jun 29th, 2004, 03:58 PM   #24
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

En dat terwijl wij al het hele seizoen roepen dat ze uit vorm is
Reply

Thread Tools

Posting Rules