Michaella Krajicek - Claudine Schaul - Page 7 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jun 15th, 2004, 09:54 AM   #91
country flag mandy7
Senior Member

mandy7's Avatar

mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute
ik heb liever een gebroken arm dan menstruatiepijn
mandy7 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jun 15th, 2004, 11:38 AM   #92
country flag SilK
Senior Member

SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by adnil
Staccato, volgens mij gebeuren dit soort dingen alleen bij junioren, ze zullen er wel voor gaan zorgen dat Misa er minder last van krijgt (de pil bijvoorbeeld, dan wordt ze er ook niet meer door 'overvallen'). Maar diep respect dat ze uberhaupt heeft kunnen spelen zeg, menstruatiepijn is echt rotpijn zeker als je dan ook nog moet bewegen
Ik ben, als ik dit zo hoor, blij dat ik geen meissie ben! Haha.. Maarre, dit houdt in dat als Misa geen menstruatie pijnen had gehad, dat ze dus gewoon een goede kans had gehad om te winnen. Ik bedoel, ik heb de partij gezien en Misa had ALLES in huis om gewoon met de partij weg te lopen. Ondanks dat het een nare afloop had, is dit wel een positief puntje. Schaul is toch een top50 speelster...
SilK is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 15th, 2004, 11:56 AM   #93
country flag Brαm
Senior Member

Brαm's Avatar

Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute Brαm has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by mandy7
ik heb liever een gebroken arm dan menstruatiepijn
Tennisspeelsters niet
Brαm is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 15th, 2004, 03:30 PM   #94
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by StaccatoSilas
Ik ben, als ik dit zo hoor, blij dat ik geen meissie ben! Haha.. Maarre, dit houdt in dat als Misa geen menstruatie pijnen had gehad, dat ze dus gewoon een goede kans had gehad om te winnen. Ik bedoel, ik heb de partij gezien en Misa had ALLES in huis om gewoon met de partij weg te lopen. Ondanks dat het een nare afloop had, is dit wel een positief puntje. Schaul is toch een top50 speelster...
Ja daar zat ik ook aan te denken. Wij zijn hier al het hele jaar vrij negatief over Misa maar vergelijk haar optreden in Rosmalen van vorig jaar maareens met dat van dit jaar, ik zie duidelijk verbetering

Zamboni is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 15th, 2004, 05:10 PM   #95
country flag SilK
Senior Member

SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by adnil
Ja daar zat ik ook aan te denken. Wij zijn hier al het hele jaar vrij negatief over Misa maar vergelijk haar optreden in Rosmalen van vorig jaar maareens met dat van dit jaar, ik zie duidelijk verbetering
Ik zie ook heel duidelijk verbetering. Ik blijf bij mijn stand punt dat Michaella, zodra ze 16 is, meteen weg moet gaan bij de junioren. Net als meisjes zoals Sharapova en Golovin, meteen de WTA tour op. Ik denk dat ze iedereen zal verrassen. Vorig jaar heeft ze zich bewezen bij de junioren. Tijd voor de volgende stap.

PLUS, ik denk dat ze met haar achternaam genoeg WILD CARDS moet kunnen bemachtigen. So Misa: You Got The Name AND The Game, USE IT!

Old Jun 15th, 2004, 06:09 PM   #96
country flag SilK
Senior Member

Gullickson/Krajicek df. Chladkova/Parra Santonja 63 46 75
Old Jun 15th, 2004, 09:46 PM   #97
Whatzup
Senior Member

Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold
Zo goed gedaan dames!

Sexy Girl AnnA KournikovA

Whatzup is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 15th, 2004, 09:51 PM   #98
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Dat was een leuke match! Die coach/vriend van chladkova is een griezel

Gullickson en Misa werkten goed samen Ze hebben allebei big serves, was leuk om te zien..

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 15th, 2004, 10:55 PM   #99
country flag SilK
Senior Member

Quote:
Originally Posted by DaniëlleDaniela
Dat was een leuke match! Die coach/vriend van chladkova is een griezel
Foto van de griezel? Ik vraag me af hoe hij er uit ziet nu, hahaha!
Old Jun 16th, 2004, 11:01 AM   #100
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Goed zo meiden

Old Jun 16th, 2004, 02:50 PM   #101
country flag SilK
Senior Member

de partij in het dubbel tussen Gullickson/Krajicek vs. McShea/Sequera is op het moment bezig...

McShea/Sequera winnen de eerste set met 6-3. Ze stonden met 5-1 voor. Tweede set is zojuist begonnen!
Old Jun 16th, 2004, 06:56 PM   #102
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Jammer, Misa en Gulli hebben verloren. Maar Misa speelde echt een goede dubbel hoor, alleen Gulli liet het een beetje afweten. Misa speelde heel erg scherp. Ik heb haar vorig jaar voor het laatst zien spelen en ik vind echt dat ze vooruit is gegaan. Vooral haar backhand is veel beter geworden.

Het was lachen geblazen met die twee bij de training.. Ze hebben zoveel lol met elkaar.. Alleen vond Novotna dat niet echt leuk! Haha.. Ze werden een aantal keer bij de les geroepen.

Het was vandaag dus erg vet in Rosmalen en ik heb eindelijk Guillermo gezien.. En ik kon het echt niet laten; ik heb een handtekening gevraagd.. Guille lijkt echt nog een jochie en is vrij klein! Haha.

Ook ging ik even kijken naar het meisje met de mooiste benen; Barbara Schett! Wat is zij mooi zeg en heb m'n verzameling toernooispullen uit kunnen breiden. Naast het racket van Sargsian en de handdoek van Pavel (beide WTT), heb ik nu ook de handdoek van Babsie!

Ik ben 0 keer op het centercourt geweest. Ik ben alleen maar op de buitenbanen geweest. De jongens van jong-oranje kwamen ook nog even trainen en wat is die Haase goed zeg.. Jeetje, het gaat allemaal zooo makkelijk!

Het was echt leuk daar en als Guille vrijdag er nog in zit ga ik zeker weer!
Old Jun 16th, 2004, 07:46 PM   #103
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Leuk verslag

Old Jun 16th, 2004, 09:03 PM   #104
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Pffffffffffffff, misa speelde dus toch wel..

Die heb ik dus gemist...

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 17th, 2004, 01:23 AM   #105
country flag kim&lleyton
Senior Member

kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough
Ben blij dat het niets "ernstigs" was met Mischa!!! Volgend jaar beter!!!
Maar ze gaat idd erg vooruit!!! Ga zo door!

KIM CLIJSTERS

Kim Please Get Well Soon!!!
We miss you...
The WTA-tour is so boring without you!

Lleyton ( and Kim )Goodluck in 2004!!!

Irene
kim&lleyton is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules