Michaella Krajicek - Claudine Schaul - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jun 13th, 2004, 02:32 PM   #1
country flag hoekie274
Senior Member

hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road
Michaella Krajicek - Claudine Schaul

De eerste tegenstandster van Michaella bij de Ordina Open is de Luxemburgse Claudine Schaul, 20 jaar en de nummer 42 van de wereld. Zij heeft in haar carriere o.a. gewonnen van Smashnova-Pistolesi, Bovina, Sugiyama, Loit en Davenport. Een paar weken terug won zij haar eerste WTA-toernooi (in de finale versloeg ze Davenport). Voor de rest niet echt bijzondere resultaten neergezet. Op gras heeft Schaul nog weinig tot niets gewonnen (in haar profcarriere). Bij de junioren in 2000 kwartfinaliste op Wimbledon, finaliste jeugdtoernooi Roehampton 2001.

Gaat Micha haar tegenstandster over de knie leggen? Vorig flink op de broek gehad van Cervanova. Kan Micha eindelijk laten zien wat ze in haar mars heeft of wordt het een dikke nederlaag?
hoekie274 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jun 13th, 2004, 02:47 PM   #2
kart_veteran
Senior Member

kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice
Ik vrees voor een dikke nederlaag eerlijk gezegd. Vorig jaar was micha haast onklopbaar bij de junioren. Nu wordt ze bij ieder toenooi dat ze speelt verslagen door junioren die lager dan haar op de ranglijst staan. Als ik de verhalen mag geloven, zou komen doordat haar conditie en voetenwerk nu tijdelijk slechter geworden zijn na haar blessure.
Als dat nog steeds zo is, zal ze er dik af gaan tegen Schaul.
Maar ik blijf op een wondertje hopen...
kart_veteran is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 13th, 2004, 04:07 PM   #3
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Michaella speelt ook in het dubbelspel

Krajicek/Gullickson (WC) - Chladkova/Parra Santonja

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 13th, 2004, 04:11 PM   #4
country flag SilK
Senior Member

SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute
Eerlijk gezegd denk ik dat Michaella kan stunten! Ik heb zo'n stom vermoeden dat ze gaat winnen... Kan natuurlijk aan mij liggen en het feit dat ik toch wel vertrouwen heb in haar potentie. Ik vind dat we allemaal moeten stoppen met kijken naar vorig jaar. Michaella is niet slechter geworden volgens mij, de andere meisjes zijn gewoon OOK beter gaan spelen... Anyway

Over die eerste ronde! Ik denk wel dat ze een kans maakt. Mocht ze verliezen, doet ze dat in drie sets. Denk overigens dat deze partij winnen voor Krajicek een hele grote POWER BOOST kan zijn, zeker na het winnen van de dubbel titel op RG! We zullen zien...

Ooooh, en die dubbel winnen ze! Hahaha... Ik vraag me trouwens af waarom iemand als Tamaela geen WC krijgt voor Rosmalen? Heeft iemand hier in antwoord op?
SilK is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 13th, 2004, 04:17 PM   #5
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Ja, Elise speelt het kwalificaties voor Wimbledon

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 13th, 2004, 04:40 PM   #6
country flag chantie
Senior Member

chantie's Avatar

chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold
Good luck to Misa!!!!
chantie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 13th, 2004, 05:01 PM   #7
country flag SilK
Senior Member

SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute SilK has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by DaniëlleDaniela
Ja, Elise speelt het kwalificaties voor Wimbledon
Woehahaha, dat is wel een goede reden inderdaad! Ze staat natuurlijk hoog genoeg op de wereldranglijst om aan de qualies mee te doen... stom van mij! Dank voor het antwoord
Old Jun 13th, 2004, 09:40 PM   #8
Whatzup
Senior Member

Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold
K weet het echt niet.. k hoop natuurlijk dat Michaela gaat winnen.. maar k denk dat het een dikke nederlaag voor Misa wordt.. al kijk k ook niet raar op als ze wint! C'mon Misa!

Sexy Girl AnnA KournikovA

Whatzup is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 13th, 2004, 09:41 PM   #9
country flag Peer101
Senior Member

Peer101's Avatar

Peer101 is just really nice Peer101 is just really nice Peer101 is just really nice Peer101 is just really nice Peer101 is just really nice Peer101 is just really nice Peer101 is just really nice Peer101 is just really nice Peer101 is just really nice Peer101 is just really nice Peer101 is just really nice
FIGHT MICHAELA

SHAHAR PEER

Maria Fernanda Alvarez Terran [bolivia]
Iri Tulyaganova is Back!
Peer101 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 14th, 2004, 07:11 AM   #10
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Ik denk dat ze gaat verliezen helaas....
ik hoop natuurlijk het tegendeel
Old Jun 14th, 2004, 07:27 AM   #11
country flag mandy7
Senior Member

mandy7's Avatar

mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute
ik heb standaard vertrouwen in haar
mandy7 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 14th, 2004, 12:02 PM   #12
country flag SilK
Senior Member

Quote:
Originally Posted by mandy7
ik heb standaard vertrouwen in haar
Ik sluit mij hier volkomen bij aan!
Old Jun 14th, 2004, 12:33 PM   #13
country flag SilK
Senior Member

ik weet niet of er iemand is op dit moment, maar voor degene die thuis zitten. de partij kan via de site van de ordinaopen LIVE worden bekeken. mooie videobeelden, goede kwaliteit...

Het staat nu overigens 2-0 voor Mischa
Old Jun 14th, 2004, 12:37 PM   #14
country flag SilK
Senior Member

en ze werkt op 15-40 twee break punten weg, om een voorsprong van 3-0 te nemen!
Old Jun 14th, 2004, 12:43 PM   #15
country flag SilK
Senior Member

Mischa had weer break kansen op de game van Schaul. Dit maal benut zij ze niet... 3-1
Reply

Thread Tools

Posting Rules