Rosmalen - Page 3 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jun 6th, 2004, 09:14 PM   #31
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Quote:
Originally Posted by DaniëlleDaniela
loeliepoeple, gewoon erheen gaan

Ja wokkel, mss kan je da wel aan em vragen, den organisator, vergeet zijn naam altijd..
Wah?
Advertisement

Old Jun 6th, 2004, 09:17 PM   #32
loeliepoelie
Junior Member

loeliepoelie is an unknown quantity at this point
Sorry dat ik erover doordram, maar gewoon om een uurtje of 11 op zaterdag en zondag er gewoon heengaan?
loeliepoelie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 6th, 2004, 09:21 PM   #33
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Marcel Hunze, de toernooiorganisator, em moe je es vragen waarom er geen kwalificaties zijn voor de vrouwen

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 6th, 2004, 09:23 PM   #34
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by loeliepoelie
Sorry dat ik erover doordram, maar gewoon om een uurtje of 11 op zaterdag en zondag er gewoon heengaan?
Geeft niet, je kunt altijd nog naar: Telefoon: +31 43 367 24 24, bellen voor info..

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 7th, 2004, 09:02 AM   #35
country flag mandy7
Senior Member

mandy7's Avatar

mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute
ik ga woensdag en zaterdag
mandy7 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 7th, 2004, 09:59 PM   #36
kart_veteran
Senior Member

kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice
Bedankt voor jullie antwoorden! Dat is nuttige informatie.
Als ik het goed begrijp is er op zich wel genoeg plaats, maar is het ook weer niet zo rustig dat je zo maar halverwege een wedstrijd de ene baan kan verlaten om bij de andere baan weer een nieuw plaatsje te vinden.
Ik denk dat ik op woensdag ga (nog wel een beetje afhankelijk van het wedstrijdprogramma dat dan wordt aangekondigd). Dan zijn er veel verschillende wedstrijden, en komen er waarschijnlijk ook toppers in actie. Woensdag is ook kids day he? Ik hoop dat het daardoor niet extra druk wordt...
kart_veteran is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 8th, 2004, 06:20 AM   #37
country flag mandy7
Senior Member

mandy7's Avatar

mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute mandy7 has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by kart_veteran
Woensdag is ook kids day he? Ik hoop dat het daardoor niet extra druk wordt...
ik ga gewoon met mijn grote tennisbal in mijn handen langs de tennisbaan zitten
op m'n knieen natuurlijk, moet wel geloofwaardig blijven
mandy7 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules