Rosmalen - Page 2 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jun 1st, 2004, 11:19 PM   #16
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by adnil
wanneer ben je in Breda dan?
lol, ik ga op zondag denk ik heen, of zaterdag,, en dan op maandag, dinsdag en woensdag naar Rosmalen (ga je mee dan? ) En dan ga ik op donderdagmorgen terug naar huis, omdat ik smiddags moet rijden (ivn rijexamen de week daarop)

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jun 2nd, 2004, 08:15 AM   #17
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by DaniëlleDaniela
lol, ik ga op zondag denk ik heen, of zaterdag,, en dan op maandag, dinsdag en woensdag naar Rosmalen (ga je mee dan? ) En dan ga ik op donderdagmorgen terug naar huis, omdat ik smiddags moet rijden (ivn rijexamen de week daarop)
Ik weet nog niet of ik naar Rosmalen ga maar Breda is wel erg dichtbij, mssn kunnen we een keer afspreken?
Old Jun 2nd, 2004, 07:58 PM   #18
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Da zou top zijn

but like you anyway
Old Jun 2nd, 2004, 10:41 PM   #19
country flag Frau Antje
Senior Member

Frau Antje is a glorious beacon of light Frau Antje is a glorious beacon of light Frau Antje is a glorious beacon of light Frau Antje is a glorious beacon of light Frau Antje is a glorious beacon of light Frau Antje is a glorious beacon of light Frau Antje is a glorious beacon of light Frau Antje is a glorious beacon of light Frau Antje is a glorious beacon of light Frau Antje is a glorious beacon of light Frau Antje is a glorious beacon of light
looking forward to see you guys
WTA-Tennisvideos

Frau Antje is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 3rd, 2004, 02:52 PM   #20
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Welke data zijn dat Danielle?
Old Jun 3rd, 2004, 03:23 PM   #21
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Op zaterdag is het dan 12 juni, dus 12, 13, 14, 15 en woensdag 16 juni...

but like you anyway
Old Jun 4th, 2004, 08:06 AM   #22
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

ah ok dan moet ik wel een keertje tijd hebben, ben dan waarschijnlijk toch klaar met school
Old Jun 6th, 2004, 09:33 AM   #23
kart_veteran
Senior Member

kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice
Hey, ik ben ook van plan voor het eerst het toernooi van Rosmalen te bezoeken. Maar ik zou graag wat praktische dingen willen weten voordat ik erheen ga. Ik ben tot nu toe alleen bij het ABN-AMRO toernooi geweest.

Als er mensen zijn die eerder bij het toernooi geweest zijn, zouden jullie dan deze vragen kunnen beantwoorden:

- Is het nodig om kaartjes vantevoren te bestellen? Of kun je zonder probleem ook kaartjes kopen op de dag zelf aan de kassa? Als je ze op de dag zelf makkelijk kunt kopen (geen risico dat ze uitverkocht zijn), wil ik gewoon de avond vantevoren kijken of er een interessant programma is, en dan besluiten er heen te gaan of niet.
- Kun je makkelijk heen en weer lopen tussen de verschillende banen waarop gespeeld wordt?
- Hoe druk is het in het algemeen op de 1e vier speeldagen (qua publiek en zitplaatsen)?
- Op hoeveel verschillende banen worden meestal enkelspel wedstrijden gespeeld op de 1e dagen?
- Zit je met een kaartje vast aan een vaste zitplek op het centre court? En zo ja, wordt daar streng op gecontroleerd, of kun je als je ergens anders veel lege plekken ziet ook wel daar gaan zitten (zoals in het ABN-AMRO)?
- Tot hoelaat wordt er meestal gespeeld?
kart_veteran is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 6th, 2004, 09:48 AM   #24
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Ik kan een paar vragen beantwoorden:
je kunt heel makkelijk heen en weer lopen, de 1e dagen zijn redelijk druk maar niet uitverkocht volgens mij, je hebt een kaartje voor een bepaald vak en in da vak kun je gaan zitten waar je wilt.
Old Jun 6th, 2004, 01:49 PM   #25
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Linda heeft er al paar geantwoord, ikke alleen ma bijvullen
Ik ben er daar 3x geweest..

Als er mensen zijn die eerder bij het toernooi geweest zijn, zouden jullie dan deze vragen kunnen beantwoorden:

- Is het nodig om kaartjes vantevoren te bestellen? Of kun je zonder probleem ook kaartjes kopen op de dag zelf aan de kassa? Als je ze op de dag zelf makkelijk kunt kopen (geen risico dat ze uitverkocht zijn), wil ik gewoon de avond vantevoren kijken of er een interessant programma is, en dan besluiten er heen te gaan of niet. Voor eerste 3 dagen, dus maandag, dinsdag en woensdag is dat niet nodig, maar voor donderdag, en de rest van de week, kun je maar voor zekerheid beter gaan reserveren/bestellen..
- Kun je makkelijk heen en weer lopen tussen de verschillende banen waarop gespeeld wordt? Tussen trainingsbanen en baan 3, 4, 5, 6<-trainingsbaan. kun je makkelijk heen en weer lopen.. Voor Centre Court hangt van af naar welk vak je moet, A, B, C of D.. (Tip, neem vak A).. Voor baan 1 en 2 moet je aardig endje lopen, want die zitten aan de andere kant van het terrein
- Hoe druk is het in het algemeen op de 1e vier speeldagen (qua publiek en zitplaatsen)? Op baan 1 en 2 zijn er zat zitplaatsen, op banen 3, 4 en 5 is het altijd dringen als er een leuke match op programma staat, dus wees er optijd bij, maakt niet uit op welke dag dat is.. Op Centre Court is het altijd vol, wees er daar ruim voor het match, dan kan je een leuke plek opzoeken.. En zodat er bv niet een hele lange vent voor je kan gaan zitten
- Op hoeveel verschillende banen worden meestal enkelspel wedstrijden gespeeld op de 1e dagen? Maandag: Op 5 banen, Dinsdag: Op 6 banen, Woensdag: Op 5 banen, Donderdag: Op 3 banen...
- Zit je met een kaartje vast aan een vaste zitplek op het centre court? En zo ja, wordt daar streng op gecontroleerd, of kun je als je ergens anders veel lege plekken ziet ook wel daar gaan zitten (zoals in het ABN-AMRO)? Op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag zijn er geen vaste plaatsen, maar wel vaste vakken, zoals ik al eerder heb gezegd, vak A, B, C of D.. In die vak mag je zelf weten waar je gaat zitten..
- Tot hoelaat wordt er meestal gespeeld? Half zeven, half acht of half negen, dat is me vorig jaar overkomen..Dus je weet meer nooit..

but like you anyway
Old Jun 6th, 2004, 09:57 PM   #26
loeliepoelie
Junior Member

loeliepoelie is an unknown quantity at this point
Worden er ook kwalificaties gespeeld, en zo ja mag daar publiek bij zijn?
loeliepoelie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 6th, 2004, 10:04 PM   #27
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Ja, alleen de mannen spelen de kwalificaties, vrouwen niet..
En natuurlijk mag er daar publiek bij zijn..

but like you anyway
Old Jun 6th, 2004, 10:06 PM   #28
loeliepoelie
Junior Member

loeliepoelie is an unknown quantity at this point
Maar heo duur zijn kaartjes dan? En wanneer begint het? Echt heel vaag dat er niks over op de site staat!
loeliepoelie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jun 6th, 2004, 10:06 PM   #29
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Ik vind het toch nog een beetje vreemd dat er geen quallies voor de vrouwen zijn.. want dan had je nog wat interessante spelers kunnen zien die net niet hoog genoeg staan en ze hadden nog wat talenten kunnen laten spelen.
Old Jun 6th, 2004, 10:13 PM   #30
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

loeliepoeple, gewoon erheen gaan

Ja wokkel, mss kan je da wel aan em vragen, den organisator, vergeet zijn naam altijd..

but like you anyway
Reply

Thread Tools

Posting Rules