Jesse || Jesse nog niet hersteld van blessure.. :( - Page 6 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Sep 14th, 2004, 03:31 PM   #76
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Dit stond op zijn website:

hey allemaal,

ik heb een zeer belangrijke mededeling:

Ik ga vanaf aanstaande woensdag werken met een andere coach. Ik ga werken met Nick Carr ( coach van Martin Verkerk ) tot dat Martin weer fit is. Ik denk dat ik veel van Nick kan leren. Hij gaat tevens met mij mee naar toernooien. We gaan op woensdag een nieuw toernooi programma opstellen. De bedoeling is eerst 2 weken te trainen en daarna gaan reizen. Mensen zullen nu wel denken en wat gebeurd er met Spanje? ik ga naar Spanje terug als Nick Carr weer gaat werken met Martin. Dus als Martin weer fit is om te spelen. Het is dus een mooi avontuur een kans die je niet snel krijgt.

Zodra ik meer informatie heb over toernooien laat ik het jullie zo gauw mogelijk weten.

groetjes jesse
Advertisement

Old Sep 14th, 2004, 03:40 PM   #77
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 14th, 2004, 05:14 PM   #78
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Hartstikke goed, vooral van Carr (kweet t die man moet ook zn brood verdienen maar toch )

Zamboni is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 20th, 2004, 02:18 PM   #79
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Dit stond op zn website:

hey allemaal,

ik heb helaas slecht nieuws. Ik ben nog steeds niet hersteld van mijn pols blessure. Ik heb dinsdag proberen te trainen maar de pijn was dusdanig dat ik niet verder kon tennissen. Ik ben woensdag meteen naar een topsport arts geweest ( Peter Vergauwen ). Hij wist niet precies wat het was maar er moest zo snel mogelijk een MRI scan gemaakt worden. Ik ga morgen weer naar het ziekenhuis voor de MRI scan. De verwachting is dat ik zeker nog 3 weken uitgeschakeld ben. Het is nu erg belangrijk goed te herstellen en weer fit te worden. Ik kan wel conditie training doen met Miguel Janssen, ben namelijk niet geblesseerd aan mijn benen, schouder, rug en buik.

zodra ik meer nieuws heb laat ik het jullie weten.\

groetjes jesse
Old Sep 20th, 2004, 03:12 PM   #80
country flag Aapje
Junior Member

Aapje is an unknown quantity at this point Aapje is an unknown quantity at this point Aapje is an unknown quantity at this point Aapje is an unknown quantity at this point Aapje is an unknown quantity at this point Aapje is an unknown quantity at this point Aapje is an unknown quantity at this point Aapje is an unknown quantity at this point Aapje is an unknown quantity at this point Aapje is an unknown quantity at this point Aapje is an unknown quantity at this point
Jammer, net nu hij met Nick Carr zou kunnen trainen heeft hij ook al last van een vervelende blessure. Hopen dat het snel weer over gaat!
Aapje is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules