Jesse || Jesse nog niet hersteld van blessure.. :( - Page 2 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 21st, 2004, 05:47 PM   #16
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Jesse staat nu in de HF!! Hij moet het nu opnemen tegen de nr 443 van de wereld! Cucces!
Advertisement

Old May 21st, 2004, 09:43 PM   #17
country flag Bassie
Junior Member

Bassie is an unknown quantity at this point Bassie is an unknown quantity at this point Bassie is an unknown quantity at this point Bassie is an unknown quantity at this point Bassie is an unknown quantity at this point Bassie is an unknown quantity at this point
Prachtig om te lezen! Heb vroeger op districtskampioenschappen nog wel eens tegen hem gespeeld, maar kon er toen nog niet aan af zien dat hij een kans heeft om het ver te schoppen! Mooi ook om te lezen dat ie al setjes pakt van jongens in de top-300, dat is toch zeker een teken dat ie op de goede weg is!

Also good luck to: Misa, Steph, Elise, Jesse, Igor and Robin

Last edited by Bassie : May 21st, 2004 at 09:53 PM.
Bassie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 22nd, 2004, 02:11 PM   #18
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Heb niet alles gelezen, beetje veel....maar interessant om te zien hoe die trainingen nou gaan enzo
Old May 22nd, 2004, 02:56 PM   #19
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Gister heb ik die hele lap tekst gelezen, zeer interessant!!
Veel succes nog Jesse!! (al lees hij da nie, soit.. )

Welkom Bassie!

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 22nd, 2004, 08:31 PM   #20
country flag Bassie
Junior Member

Bassie is an unknown quantity at this point Bassie is an unknown quantity at this point Bassie is an unknown quantity at this point Bassie is an unknown quantity at this point Bassie is an unknown quantity at this point Bassie is an unknown quantity at this point
Van hutagalung.nl:

hey allemaal

ik ben zojuist thuis gekomen uit lleida. Ik moest vandaag halve finale spelen tegen een Spanjaard Marcel Granollers. Ik heb gewonnen met 7-6 7-5, speelde een wat mindere partij dan gister maar was genoeg om van deze tegenstander te winnen. Ik ben zeer blij want het is mijn eerste finale bij de senioren. Ik hoop dat ik morgen geen last heb van erge zenuwen. Ik speel morgen tegen een Kroaat Peric. Hij serveerd erg goed dus moet weer aan de bak.

zodra ik gespeeld heb horen jullie het nieuws.

groetjes jesse

Kijk eens aan, weer goed nieuws vanuit Spanje!

Old May 22nd, 2004, 10:16 PM   #21
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Goed man Jesse!! Toen ik jou een jaar of 5 geleden zag spelen zag ik gewoon (en zo'n denderende tenniskenner ben ik nou ook weer niet ) dat je het wel eens kon gaan maken! echt kanp van je en vooral een finale halen in spanje is erg knap, omdat ze daar z sterk bezet zijn! Petje af en zet 'm op morgen!
Old May 22nd, 2004, 10:34 PM   #22
country flag AndriesWijma
Senior Member

AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice
Leuk om te lezen en mooi dat hij de finale heeft gehaald. Ik vraag me af hoe het kan dat "zoveel" Nederlandse tennisspelers- en speelsters met goed niveau een (voor een deel) buitenlandse achtergrond hebben.

Zoals Krajicek, Tamala, Huta Galung.
Herz klinkt ook niet erg Nederlands.

Is dit toeval?
AndriesWijma is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 22nd, 2004, 10:57 PM   #23
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Nederland is gewoon een multi-cultureel land! Dat moet het wel zijn! Vergeleken met 'echte Nederlandsers' valt het aantal nog best wel mee volgens mij!

Volgens mij is Herz is Duits, Robin Haase komt ook uit Duitsland, Romano Tatuhey's voorouders waren Indo's. ik vind het opzich wel leuk!
Old May 23rd, 2004, 12:06 AM   #24
Senior Member

AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice AndriesWijma is just really nice
Ja het is wel leuk. Zolang het maar niet zo gaat als bijv. bij het badminton of tafeltennis. Van die Aziaten die even de Nederlandse nationaliteit aannemen. Dan zegt het me niks.

Waarom hoop je meestal dat de spelers uit eigen land het goed doen? Omdat je er gevoelsmatig meer binding mee hebt. En dat valt dan weg. Daarom vind ik betaald voetbal ook niet zo leuk als amateurvoetbal (echt amateurvoetbal). Omdat spelers daar eigenlijk toevallig spelen waarbij geld een hele grote rol speelt. De pre van tennis vind ik dan ook dat het in principe een individuele sport is. Een speler/speelsters moet het uiteindelijk zelf doen en je hoeft niet bang te zijn dat een speler ineens naar een concurrerend team gaat.

Nederlandse sporters wens ik altijd veel succes toe en het mooist is dat er Friezen goed presteren en het liefst dan ook nog een Kollumer (ik woon in Kollum maar helaas heerst hier geen sportmentaliteit).

Hm ik zal niet verder afdwalen. Het is nu wel duidelijk en het spreekt wel voor zich denk ik. Hoe dichter een (top)sporter bij je staat (geboorteplaats, woonplaats, familie) hoe leuker het is om te volgen.
Zolang er een duidelijke connectie met Nederland is ben ik voor vrijwel elke sporter die voor Nederland uitkomt.
Old May 23rd, 2004, 05:40 PM   #25
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Jesse heeft het toernooi gewonnen!! Dat zegt z'n mama op z'n website! Wat geweldig man! SUPER! Die kerel gaat nu gewoon een dtuk of 400 plaatsen stijgen! Petje af!

De aankomende 2 weken gaat hij weer hard trainen op de tennissschool en gaat dan 2 toernooien in Slovenie spelen.
Old May 23rd, 2004, 06:02 PM   #26
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by AndriesWijma
Ja het is wel leuk. Zolang het maar niet zo gaat als bijv. bij het badminton of tafeltennis. Van die Aziaten die even de Nederlandse nationaliteit aannemen. Dan zegt het me niks.

Hm ik zal niet verder afdwalen. Het is nu wel duidelijk en het spreekt wel voor zich denk ik. Hoe dichter een (top)sporter bij je staat (geboorteplaats, woonplaats, familie) hoe leuker het is om te volgen.
Zolang er een duidelijke connectie met Nederland is ben ik voor vrijwel elke sporter die voor Nederland uitkomt.
Je spreekt jezelf tegen he....Mia Audina en Yao Jie (want daar zul je het wel met name over hebben) zijn getrouwd met Nederlanders, "zomaar" een andere nationaliteit aannemen en voor je nieuwe land uitkomen gaat echt niet zo makkelijk hoor. Deze 2 wereldtoppers hebben beiden een connectie met Nederland, Audina spreekt beter Nederlands dan de gemiddelde 1e generatie gastarbeider, dus je zou best voor haar kunnen supporteren (en voor Jie ook)

Ik begrijp wat je bedoelt, maar je stelt het te zwart/wit....

En ja, zoals wokkel zei, het is logisch dat er meer sporters komen met 'buitenlandse' achternamen, aangezien de Nederlandse samenleving multiculti is

Natuurlijk ook nog gefeliciteerd voor Jesse Wat voor toernooi was het eigenlijk?
Old May 23rd, 2004, 06:13 PM   #27
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Future 10k in Lleida, Spanje! En hij wint da als een qualifier!

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 23rd, 2004, 07:57 PM   #28
country flag Bassie
Junior Member

Gefeliciteerd Jesse! Een pareltje voor de toekomst misschien? In ieder geval de eerste stap richting mooie tijden gezet!

Old May 23rd, 2004, 08:11 PM   #29
Senior Member

Hartstikke goed Jesse! Dat schiet lekker op.

Linda, dat van Audina en Jie wist ik niet. Bedankt voor die info. Ik stelde het inderdaad te zwart/wit. En ik sloeg een aantal zijwegen in. Het is wel apart dat Nederland ineens redelijk mee kan doen op badmintongebied en dan niet uit eigen opleiding. Einde van deze zijweg.
Old May 23rd, 2004, 08:30 PM   #30
Senior Member

Mooie timing van Wokkeltje trouwens om deze week een topic over Jesse te openen.
Reply

Thread Tools

Posting Rules