Crazy about Séverine Beltrame - Page 72 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Aug 31st, 2008, 04:13 AM   #1066
country flag selyoink
Senior Member

selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute
Re: Crazy about Severine Bremond (ex Beltrame)

Quote:
Originally Posted by Kirill_M View Post
She was so happy after this match! Amazing work!
So, now we will see her against Serena
I wish I could've seen it. USA didn't even acknowledge that the match was taking place or had finished.
Riding the 3AM Rollercoaster
selyoink is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Aug 31st, 2008, 07:21 AM   #1067
country flag Kirill_M
Senior Member

Kirill_M's Avatar

Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of

Agnes Szavay Tatiana Golovin
Karolina Sprem Casey Dellacqua Virginie Razzano Flavia Pennetta
Kirill_M is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 31st, 2008, 07:22 AM   #1068
country flag .:sk:.
Fightiana!!! <3

.:sk:.'s Avatar

.:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute

Great fight!!!

Cibulkova | Ivanovic | Kirilenko | Azarenka | Lisicki | Malek | Grönefeld | Hercog | Pivovarova

My Stuttgart 2009 pics & vids !!! [thread]
My blog - My YouTube channel
.:sk:. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 31st, 2008, 09:39 AM   #1069
country flag Bероника
creo en la diosa ♥ Sveta ♥

Bероника's Avatar

Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute

Séverine you are fantastic

do your best vs Williams
Old Aug 31st, 2008, 09:40 AM   #1070
country flag Bероника
creo en la diosa ♥ Sveta ♥

Bероника's Avatar

Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute

Brémond comme dans un rêve

Eurosport - dim, 31 août 11:26:00 2008

Séverine Brémond continue son superbe parcours à l'US Open. Après Nicole Vaidisova, c'est Tathiana Garbin qui a cédé au 3e tour (7-5, 3-6, 6-4). Pour ses premiers 1/8 de finale à New York, l'Aixoise retrouvera Serena Williams. Un magnifique retour au premier plan après bien des galères...

Séverine Brémond (FRA/WC) bat Tathiana Garbin (ITA) 7-5, 3-6, 6-4
Prochaine adversaire: S.Williams
Ces émotions étaient sans doute enfouies dans un petit coin de sa tête et de son coeur. Depuis un certain Wimbledon en 2006. Et Dieu sait qu'elle s'est accrochée pour les revivre, ces grands moments. Même plongée dans les profondeurs du classement (148e en avril dernier), Séverine Brémond a continué de travailler. Avec Eric, son mari et entraîneur. Avec Bruno Clément, le frère d'Arnaud. Et depuis peu avec Jean-Bernard Fabre, docteur en physiologie. Et elle peut maintenant pousser un grand ouf de soulagement et de bonheur. Invitée par les orgnaisateurs de l'US Open, "Sève" sera présente en deuxième semaine face à Serena Williams après ses victoires successives contre Nicole Vaidisova (N.20) et Tathiana Garbin, samedi.
"C'est le pied intégral car cette joueuse était ma bête noire, je ne l'avais jamais battue (en deux rencontres NDLR), a indiqué la Tricolore. J'étais motivée pour que ça change et cette fois je suis arrivée avec un état d'esprit différent, avec des bons matches derrière moi (...) "Je savais que je gagnerais le match au filet", a souligné Séverine, qui a effectué 66 montées dont 45 gagnantes. Des chiffres remarquables qui lui font dire en souriant: "C'est beaucoup, je m'impressionne... C'est ma plus belle victoire depuis Wimbledon en 2006. Cela faisait longtemps que j'attendais de revivre des moments comme ça, ce n'est que du bonheur. C'est la preuve de mon retour".
Lundi, pour ses premiers huitièmes de finale à Flushing Meadows, la Française - assurée de réintégrer le Top 100 grâce à sa performance - retrouvera donc Serena Williams, tête de série numéro 4, qu'elle n'a encore jamais affrontée. "Ça ressemble un peu à mon défi face à Justine Henin en quart de finale de Wimbledon en 2006 (défaite 6-4, 6-4 NDLR), a-t-elle annoncé. J'espère de tout mon coeur que ce sera en night session car j'adore jouer la nuit. Serena est impressionnante mais je me sens armée pour l'embêter. Et puis, Julie Coin a montré l'exemple en battant la numéro un mondiale", a-t-elle glissé malicieusement.
Old Aug 31st, 2008, 02:52 PM   #1071
country flag Natash.
:(

Natash.'s Avatar

Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute Natash. has a reputation beyond repute

So proud of you, Sev. Give it your all against Serena.
Natash. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 1st, 2008, 08:12 PM   #1072
country flag Dav.
nothing else compares

Dav.'s Avatar

Dav. has a reputation beyond repute Dav. has a reputation beyond repute Dav. has a reputation beyond repute Dav. has a reputation beyond repute Dav. has a reputation beyond repute Dav. has a reputation beyond repute Dav. has a reputation beyond repute Dav. has a reputation beyond repute Dav. has a reputation beyond repute Dav. has a reputation beyond repute Dav. has a reputation beyond repute

What a great tourney this has been for Sev.

It's really nice to see her have a great run after slumping so much since Wimbledon '06.

Give it your all against Serena, Sev!
Old Sep 2nd, 2008, 01:44 AM   #1073
country flag LegionArgentina
Senior Member

LegionArgentina's Avatar

LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute LegionArgentina has a reputation beyond repute

Severine lost today

*Peng*Tanasurgarn*SuarezNavarro*Duarte*Martic*Ryba rikova*
*Irigoyen*Botto*Ormaechea*Pella*Lucero*Pereira*Tow nsend*

*Kurata*Gamiz*Perez*SaiSai Zheng*Errani*Ce*ForetzGacon*
.Podoroska.Bonardi.HaddadMaia.PerezRojas.Gonzalez.
*Furlanetto*Goncalves*Pigossi*AlvarezTeran*DuqueMa rino*
LegionArgentina is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 2nd, 2008, 04:08 AM   #1074
country flag selyoink
Senior Member

selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute selyoink has a reputation beyond repute

Thank you for this tournament Severine. I didn't think it could happen again. And I got to see her on tv
Riding the 3AM Rollercoaster
selyoink is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 2nd, 2008, 06:30 AM   #1075
country flag Kirill_M
Senior Member

Kirill_M's Avatar

Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of Kirill_M has much to be proud of

Sev!
Now pls back to top-50
Old Sep 2nd, 2008, 06:33 AM   #1076
country flag Kirill_M
Senior Member

Kirill_M's Avatar

Old Sep 2nd, 2008, 12:23 PM   #1077
country flag nouf
Senior Member

nouf's Avatar

nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute nouf has a reputation beyond repute

Usopen 2008 serena williams vs severine bremond
Quality HD 768x576 wmv (megaupload)
http://wtatour.fr/showthread.php?p=8797#post8797
Old Sep 2nd, 2008, 01:51 PM   #1078
country flag iheartjelenaj
Senior Member

iheartjelenaj's Avatar

iheartjelenaj has a brilliant future iheartjelenaj has a brilliant future iheartjelenaj has a brilliant future iheartjelenaj has a brilliant future iheartjelenaj has a brilliant future iheartjelenaj has a brilliant future iheartjelenaj has a brilliant future iheartjelenaj has a brilliant future iheartjelenaj has a brilliant future iheartjelenaj has a brilliant future iheartjelenaj has a brilliant future

After last night's match against Serena, I became a fan of Bremond. I never knew she was so beautiful; her SE profile pic doesn't do her justice. Can't believe she's 29! Dang, wish I became a fan sooner.

Good run at USO 2008, Severine!

"My water comes straight from the tap and those bottles are all just for show."
iheartjelenaj is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 2nd, 2008, 04:22 PM   #1079
country flag .:sk:.
Fightiana!!! <3

.:sk:.'s Avatar

.:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute .:sk:. has a reputation beyond repute

Poor Sev, but great tournament

Cibulkova | Ivanovic | Kirilenko | Azarenka | Lisicki | Malek | Grönefeld | Hercog | Pivovarova

My Stuttgart 2009 pics & vids !!! [thread]
My blog - My YouTube channel
.:sk:. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 2nd, 2008, 05:36 PM   #1080
country flag Kirill_M
Senior Member

Kirill_M's Avatar

hello, iheartjelenaj
Glad to see you here!
Reply

Thread Tools

Posting Rules