Juniors - Page 51 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Sep 1st, 2004, 05:12 PM   #751
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Ja duuh, ik d8 da je da wel in da ander topic zou posten, dan zou ik het zien de user cp..

Vandaar da ik het nu pas zie..

Friendship is when people know all about you
but like you anyway
Jodie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Sep 1st, 2004, 05:18 PM   #752
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Quote:
Originally Posted by Whatzup
Hmm... moeilijke winst idd voor Misa.. maar k snap zowieso niet wat ze daar nog te zoeken heeft. Ik had gehoopd dat ze zich nu meer ging concentreren op de WTA tournooien... en mssn alleen de US Open bij de junioren nog speelde. Ik vind eigenlijk dat je toch die omschakeling een keer moet kunnen maken! Het werkt niet op de ene week bij de WTA en de andere week bij de junioren te spelen.. zeker niet met Misa's talent. K hoop dat ze na de US Open geen junioren toernooien meer speelt.
Misa mag maar heel weinnig proftoernooien spelen dit jaar.. Ze mag er nog maar 3.. Daarom speelt ze juniorentoernooien om punten te pakken voor de ranglijst en door een hoge eindranking kan ze weer 3 WC's krijgen voor grote challengers. Ze speelt eerst hier in Canada, dan de US-open en dan een $75.000-toernooi in Nieuw-Mexico.. Aan het eind van het jaar speelt ze nog zo'n toernooi. Misa moet blij zijn met WC's voor 10.000-toernooien. Ze heeft gewoon de pech dat ze niet bij IBM zit. Vaidisova en die Sesil krijgen WC's voor Miami, IW enz. enz. Als Misa een beetje goed kan blijven presteren dit jaar en die 3 WC pakt kan het in 2005 heel snel gaan. Het zal mooi zijn als Misa die 3 WC's in het begin van het jaar (dan maar geen Australian Open) inzet.. Misschien kan ze dan wel quallies van Roland Garros spelen. BTW. Als ze een beetje goed presteerd bij die 2 75K-toernooien kan ze zich zelfs plaatsen voor de quallies van de AUSopen, maar dat moet je niet verwachten.
Old Sep 1st, 2004, 05:19 PM   #753
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alice
Ja duuh, ik d8 da je da wel in da ander topic zou posten, dan zou ik het zien de user cp..

Vandaar da ik het nu pas zie..
I'm sooooooo sorry!
Old Sep 1st, 2004, 05:47 PM   #754
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
hmm....inderdaad niet super allemaal

Zamboni is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 1st, 2004, 05:51 PM   #755
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute Jodie has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by wokkeltje
I'm sooooooo sorry!
lol, ach ik had zelf ook op moeten letten eh

ma tis wel cool da Alisa nu weer eens in actie is

but like you anyway
Old Sep 1st, 2004, 08:16 PM   #756
Whatzup
Senior Member

Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold
Ja ok dat weet ik wel.. maar ik vind ook dat Misa niet zown goed schema heeft wat de toernooien betreft. De 2 10k's vond ik eigenlijk pas de eerste goeie zet!.. Nu gaat ze dan wel 2 75k's spelen.. maar daar zal de druk wel weer hoog liggen en heb je kans dat ze niet goed presteert.. daarom vind ik ook dat ze er nog een 10k of beter een 25k toernooi tussendoor moet spelen.. en wat die WC's betreft voor WTA tournooien.. ik denk dat Misa's team daar ook niet genoeg achteraan zit. Ik weet zeker dat ze voor meer toernooien WC's moet kunnen krijgen omdat Octagon iets van 15 toernooien organiseert en andere speelsters van Octagon krijgen wel genoeg WC's.. maar ik hoop dat ze goed presteert in die 75k challengers!

Sexy Girl AnnA KournikovA

Whatzup is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 2nd, 2004, 10:10 AM   #757
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

14-Dubois d. 2-Krajicek 3-6 6-2 6-3

Ik zat er op te wachten.... Jammer, maar volgende week moet het pas gebeuren.. En een kleine troost; Gojneea, Bondarenko en Kleybanova verloren ook.

Last edited by wokkeltje : Sep 2nd, 2004 at 10:20 AM.
grmbl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 2nd, 2004, 08:28 PM   #758
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Coen van Keulen is wel door.. Hij won met 6-7 7-5 6-4 van Chvojka.. Toch nog een Nederlands lichtpuntje daar in Canada...
Old Sep 3rd, 2004, 08:29 PM   #759
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Misa staat iig wel in de dubbelfinale samen met Erakovic! Ze wonnen van de volgende duo's: Beetham/Tetreault, Gojnea/Niculescu, Kleybanova/Peer.. Ze moeten nu tegen Bondarenko en Chan.

Ik heb zo'n gevoel dat Misa een totale off-day heeft gehad tegen Dubois.. Wat wil je als je de hele zomer op het gravel speelt. Je kan het ook zien aan de uitslagen.. Meisjes die de zomer in Europa zijn gebleven, zijn er vrij vroeg uitgevlogen.. En dat tegen Canadese meisjes.
Old Sep 4th, 2004, 08:04 AM   #760
country flag hoekie274
Senior Member

hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road hoekie274 is on a distinguished road
Coen ligt er trouwens uit.......
hoekie274 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 4th, 2004, 08:47 AM   #761
country flag chantie
Senior Member

chantie's Avatar

chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold
Misa, win dan die dubbelfinale maar!!!!!!
chantie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 4th, 2004, 11:29 AM   #762
country flag Jodie
Senior Member

Jodie's Avatar

Doubles Final

2-Erakovic/Krajicek d. 1-Bondarenko/Chan 6-3 3-6 6-2

but like you anyway
Old Sep 4th, 2004, 11:43 AM   #763
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Woohoo.. Netjes Misa en Marina!!
Old Sep 4th, 2004, 11:53 AM   #764
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Gefeliciteerd!

Zamboni is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Sep 4th, 2004, 12:25 PM   #765
country flag chantie
Senior Member

chantie's Avatar

chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold chantie is a splendid one to behold
Congrets, Misa!!!!!!!!
chantie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules