Misa Krajicek||Dinan: Michaella verliest van Obziler: 5-7 7-6 2-6 - Page 2 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Feb 2nd, 2004, 09:39 AM   #16
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Erg zonde, ze lijkt me ook al erg blessuregevoelig, nu al
Maar hopelijk kan ze later dit jaar nog een heleboel goede resultaten wegzetten!
Sponsored Links
Advertisement

Old Feb 2nd, 2004, 11:44 AM   #17
country flag arn
Senior Member

arn's Avatar

arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by adnil
Erg zonde, ze lijkt me ook al erg blessuregevoelig, nu al
Maar hopelijk kan ze later dit jaar nog een heleboel goede resultaten wegzetten!
Dat zie je wel veel bij jonge speelsters door het harde trainen, Justine was rond haar 14-15 een jaar out, en daarna nog eens voor een paar maanden
arn is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 2nd, 2004, 12:23 PM   #18
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by arn
Dat zie je wel veel bij jonge speelsters door het harde trainen, Justine was rond haar 14-15 een jaar out, en daarna nog eens voor een paar maanden
jawel, maar Krajicek+knieblessure=niet goed
Old Feb 4th, 2004, 07:21 AM   #19
country flag DutchieGirl
On tour

DutchieGirl's Avatar

DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute DutchieGirl has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by adnil
jawel, maar Krajicek+knieblessure=niet goed
hmm echt?

She & Him @ Melkweg "The Max", Amsterdam 6th May 2010
DutchieGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 5th, 2004, 05:31 PM   #20
country flag kim&lleyton
Senior Member

kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough
In de Sportweek van deze week stond het volgende:

Bellen met... MichaŰlla Krajicek

Begin deze maand je vanwege een knieblessure niet naar AustraliŰ. Wat was er precies aan de hand?
Het ging om de buitenkant van de meniscus. Het probleem is dar mijn knieŰn wat groter zijn dan normaal. Ik kon er wel op staan, maar ik heb twee tot drie weken kunnen tennissen.

Hoe gaat het nu?
Goed. In het begin voelde ik het een beetje. Maar dat kwam misschien doordat ik eraan liep te denken. Dat doe ik nu niet meer.

Hoe ziet je programma eruit?
Deze week speel ik een jeugdtoernooi in TsjechiŰ. Zijn er geen problemen, dan speel ik de komende weken 50.000 dollar toernooien van de ITF in Amerika. Daarna sraar het programma nog niet vast, al weet ik redelijk zeker dat ik meedie aan de juniorentoernooien van de Grand Slams.

KIM CLIJSTERS

Kim Please Get Well Soon!!!
We miss you...
The WTA-tour is so boring without you!

Lleyton ( and Kim )Goodluck in 2004!!!

Irene
kim&lleyton is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 5th, 2004, 08:46 PM   #21
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Quote:
Originally Posted by kim&lleyton
In de Sportweek van deze week stond het volgende:

Bellen met... MichaŰlla Krajicek

Begin deze maand je vanwege een knieblessure niet naar AustraliŰ. Wat was er precies aan de hand?
Het ging om de buitenkant van de meniscus. Het probleem is dar mijn knieŰn wat groter zijn dan normaal. Ik kon er wel op staan, maar ik heb twee tot drie weken kunnen tennissen.

Hoe gaat het nu?
Goed. In het begin voelde ik het een beetje. Maar dat kwam misschien doordat ik eraan liep te denken. Dat doe ik nu niet meer.

Hoe ziet je programma eruit?
Deze week speel ik een jeugdtoernooi in TsjechiŰ. Zijn er geen problemen, dan speel ik de komende weken 50.000 dollar toernooien van de ITF in Amerika. Daarna sraar het programma nog niet vast, al weet ik redelijk zeker dat ik meedie aan de juniorentoernooien van de Grand Slams.
heb ik overheen gekeken, van dat eerste deel kan ik me in ieder geval niets herinneren
Old Feb 12th, 2004, 05:27 PM   #22
country flag daanharmsen
Senior Member

daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light daanharmsen is a glorious beacon of light
Ik heb vandaag de antwoorden op een e-mail interview voor de schoolkrant van Michaella binnengekregen. Het hele interview zal ik hier zeker een keer posten, maar nu even wat stukjes die misschien interessant zijn voor jullie.

Hoe ziet het programma voor de komende maanden eruit?
Ik ga eind deze maand een itf 2 toernooi spelen in Duitsland,daarna de Nationale Overdekte Jeugd Kampioenschappen tot 18jaar in Nederland en verder weet ik nog niet zo veel van mijn schema maar ik weet zeker dat ik alle jeugd Grand Slam toernooien ga spelen

Hoe gaat het met de blessure?
Het is nu al over.Ik had een paar weken rust moeten nemen maar nu voel ik niks meer van mijn knie.
daanharmsen is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 13th, 2004, 02:37 PM   #23
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Merci
Old Feb 27th, 2004, 03:19 PM   #24
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Michaella Krajicek had veel moeite in de eerste twee rondes om haar oude spel te vinden. Nu lijkt ze terug van weggeweest en won ze makkelijk van de 15-jarige Magda Rybarikova (6-4 6-2). Ze speelt nu tegen de Zwiterse Timea Bacsinszky. Daar speelde ze al 3 keer tegen:

- 2002 25th Int. Casablanca Tennis Junior Cup M.KRAJICEK 6-4 6-0
- 2003 17th Yucatan Cup M.KRAJICEK 6-4 5-7 6-2
- 2003 39th Coffee Bowl M.KRAJICEK 6-1 6-3

De ITF heeft trouwens de wild-cards bekend gemaakt die Krajicek vorig jaar verdiende:

Michaella KRAJICEK 09.10.89 NED
2 x $75,000 1 x $50,000
$50,000+H FRA - 5 April
$75,000 USA - 20 September
$75,000+H UAE - 22 November Event TBC
grmbl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 27th, 2004, 04:16 PM   #25
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Bedankt voor de info
Old Feb 28th, 2004, 02:28 PM   #26
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

Michaella Krajicek - Timea Bacsinszky 6-3 6-3!!

Ze treft nu in de finale de als 2e geplaatste Szavay! Misa kan morgen trouwens haar 10e titel binnen halen!
Old Feb 28th, 2004, 07:02 PM   #27
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Goed gedaan zeg

Succes morgen!!!
Old Feb 29th, 2004, 01:44 PM   #28
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

1 Michaela Krajicek def. 2 Agnes Szavay 6-3 6-3!
Old Feb 29th, 2004, 01:57 PM   #29
country flag arn
Senior Member

arn's Avatar

arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute arn has a reputation beyond repute
wow! Doe zo verder Michaella!!!
arn is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 29th, 2004, 03:20 PM   #30
country flag ▀coene
Senior Member

▀coene's Avatar

▀coene has a brilliant future ▀coene has a brilliant future ▀coene has a brilliant future ▀coene has a brilliant future ▀coene has a brilliant future ▀coene has a brilliant future ▀coene has a brilliant future ▀coene has a brilliant future ▀coene has a brilliant future ▀coene has a brilliant future ▀coene has a brilliant future
BelgiŰ heeft veel geluk met zo'n twee topspeelsters. Ik gun Nederland ook wel een topspeelster. Go Michaella.

'K ken haar absoluut nog niet voldoende om te weten of ik haar een leuke speelster vind, maar da komt wel.
▀coene is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules