Tennis Forum banner

Het Pong Café (voor al degenen die wat Nederlands kunnen) vol II

33K views 425 replies 29 participants last post by  Borisz 
#1 ·
I just hate that game!!!!

You can play it at the site of the ordina-open. It's a disaster! It's way too difficult to handle that white thing and the serve sometimes go so fast you don't have the time to react!
You play aginst the comp and it's first to 15.
2 times I went to 14-14 after which a too difficult serve spoiled my chances! grrrrrrrrrrr :mad: :mad: :mad:
 
#199 ·
Geachte tennishebbers,

Mijn naam is Walter en studeer Communicatie aan de Haagse Hogeschool. Ben 34 jaar, woon midden in de Randstad en ben momenteel verloofd, bruiloft staat al gepland. Ben zelf geen actieve sporter, al mag ik graag op de fiets stappen, maar mag ook graag naar sport kijken. Vooral de sfeer langs het veld of in de zaal spreekt mij altijd aan.

In het dagelijks leven hou ik me met marketing en communicatie bezig en struin ik diverse autofora af. Ik heb me hier aangemeld omdat ik bezig ben met een onderzoek voor mijn scriptie. Voor dit onderzoek heb ik respondenten nodig maar hopelijk is het hier zo gezellig dat ik langer blijf hangen .

In het kader van mijn afstudeerscriptie voor mijn studie Communicatie ben ik bezig met een onderzoek naar het verband tussen de sportvoorkeur en de merkvoorkeur voor een auto. Voor dat onderzoek ben ik benieuwd naar uw sportvoorkeuren en de rol die sponsors van een vereniging kunnen hebben.

Vandaar dat ik op zoek ben naar sporters uit de regio zoals weergegeven op onderstaand kaartje die mij willen helpen met dit onderzoek.



Door hier te klikken komt u bij een online enquête die ongeveer 10 minuten van uw tijd in beslag zal nemen. Vanzelfsprekend kunt u deze enquête volledig anoniem invullen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite!
groeten,

Walter
Student Haagse Hogeschool
 
#207 ·
Hoi Mark. Hoe gaat het? Ik ben Australische dus niet lachen over mn NL ;). Ik denk dat je mag een signature hebben. Als je naar "UserCP" gaan dan op het links is er een lijst met "edit signature" boven. Maar mssn moet je een aantal posts op het forum voordat je een signature mag hebben(ben niet zeker maar ik herinner me zo'n regel).
 
#211 ·
Hmm dus ik denk dat je idd een aantal posts moet hebben. En bedankt zolangs als mensen begrijp wat ik bedoel dan ik denk dat het geen probleem is - ik weet dat mn grammatika niet zo goed is - ik schrijf Nederlands maar met "Engelse" grammatika. :lol: Maar het is meestal zelf geleerd. Ik mis NL. Hopelijk heb ik wat tijd volgende jaar om terug te gaan (voor vakantie).
 
#209 ·
Hoi, Mark, ik denk dat van zodra je 50 posts hebt, mag je jouw signature wijzigen.
 
#213 · (Edited)
hallo, ik ben er zeker van dat jullie weten waar ik de resultaten van het AFAS kan terugvinden. Ik heb eventjes hun site doorgelezen, zie wie de winnar is enz.... maar mssn is er zoiets van de lijst met alle results? bij voorbaat dank en sorry voor mijn crooked Nederlands :)
 
#214 ·
Group A
Lendl – Leconte 7-6(0), 6-3
Edberg – Leconte 6-3, 7-5
Edberg – Lendl 6-3, 7-5

Group B
Haarhuis – Muster 6-1, 7-6(4)
Krajicek – Muster 5-7, 6-4, 10-8
Haarhuis – Krajicek 6-7(5), 6-4 10-8

3/4th
Krajicek – Lendl 4-6, 6-4, 10-4

Final
Haarhuis – Edberg 6-3, 6-3
 
#215 ·
Andiyan, vriendelijk bedankt :)

en is er mssn ook de score van mixed match waarop papa Krajicek trots moest zijn? :)
 
#221 ·
:wavey:

Topic is weer wakker, hé? (twee paginas in twee jaren...hmm mss niet. Maar is wel een beetje meer activiteit onder de Nederlanders als Aran & Misa beter doet op WTA, dus maak ik een gok. :p )

Ik wil erg graag mijn Nederlands oefenen, en dit kan wel een goede plek voor dat zijn :) Is wel gezellig om te chatten. En non-tennis is voor mij een beetje te vaag. :p

Ik ben Håkon; ik ben 24 jaar oud en komt uit Noorwegen. Ik ben echt sportgek, kan wel over schaatsen, voetbal, atletiek, tennis, wielrennen praten - ik doe niet zo veel sport zelf maar ik ben elke keer aan het schaatsen of het skien in het winter. Voor een jar leerde ik een Nederlandse meisje te kennen, en zij was verliefd van Noorwegen, en nu ook gelukkig van mij ;) (dus waarom kan ik niet Nederlands met haar oefenen? want zij Noors en Engels wil leren en dus spreken wij ook in die twee talen, niet zo veel tijd over om het Nederlands te spreken)

En ik hou van de Nederlandse tennisters, want de Noorse zijn echt zo slecht dat er geen echte zin is in zij te aanmoedigen... :p

Als ik niet sport kijken (niet erg vaak) dan lees ik wiskunde op de universiteit. Oh en ik nutten al té veel haakjes. :p

Wordt mooi om jullie te leren kennen :)
 
#228 ·
Hoi :wavey:

Ik ben ook Nederlands maar post eigenlijk noot hier, omdat Nederlandse spelers niet zo goed zijn :lol:

Verder ben ik wel fan van Michaella Krajicek en hoop zeker dat ze het weer wat beter gaat doen.


Ik kan iedereen hier prima begrijpen dus zo slecht is jullie Nederlands niet :p
 
#231 ·
Hehe erg gewoonlijke vlag-kleuren...

Ik moet eigenlijk vandaag wiskunde doen :yawn: En er regent en is echt koud, dus wil ik niet fietsen. Saai maandag :yawn:
 
#236 ·
Hehe goed om te weten :p Nu wet ik wie ik een boos brief kan sturen over dat de Drentse lucht zo van mest stinkt :p
 
#241 ·
Kan ik wel begrijpen, mensen die engels als moedertaal hebben en dan Nederlands spreken zijn erg makkelijk te herkennen. (Zeker Amerikanen) Mijn broer maakt daar constant grappen over, dan gaat hij Nederlands praten met een heel overdreven Amerikaans accent :haha:
 
#244 ·
Heh, ik wel heb gehoord van Australiërs die zijn Engels tegen Amerikanen spreken en horen dat zij Briten moet zijn... :p
 
#247 ·
Soms begrijpen ze ons helemaal niet met ons accent. :lol: Een vriendin van mij bent naar Texas op vakantie geweest en ze wilde een glasje water met haar diner en ze moet het drie keer vragen voor de vrouw haar begrijpt. :lol:
 
#248 ·
Iemand aan het WTA-kampioenschappen kijken? Vond wel enkele wedstrijden mooi, maar Kvitová is toch beter als alle hier...26-1 op gras en in hal door de hele jaar. Beetje saai, ik vind de chaos mooier :p

Ook vandaag: EK-kwalificatie voetbal voor vrouwen tussen Nederland en Engeland. 10 000 toeschouwers in Zwolle. Hup Holland :)
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top