Prognose: Deutsche Damen Ende 2013 - Page 8 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Nov 3rd, 2013, 01:18 PM   #106
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute
Re: Prognose: Deutsche Damen Ende 2013

Quote:
Originally Posted by SeMany View Post
mist ich habe jetzt erst gemerkt, dass ich keine Prognose abgegeben habe,da ich immer ein Fazit zum Saisonende geschrieben habe...

naja nächstes Jahr dann...gibt es eine inoffizielle Einigung,bis zu welchen Platzierungen wir schätzen? Top 200?
Kann man eigentlich machen, wie man möchte.
mk27 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Nov 3rd, 2013, 01:21 PM   #107
country flag Jimmie48
In The Lap Of The Gods

Jimmie48's Avatar

Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute Jimmie48 has a reputation beyond repute

Bei Kerber und Dinah lag ich fast bis auf die genaue Position richtig, bei Sabine stimmte die Tendenz auch.

Was mich komplett reingeritten hat waren Julia und Mona, da war ich einfach viel zu optimistisch.

My Tennis Photo Website

Twitter
Jimmie48 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 3rd, 2013, 01:21 PM   #108
country flag Fury
Senior Member

Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of Fury has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by SeMany View Post
mist ich habe jetzt erst gemerkt, dass ich keine Prognose abgegeben habe,da ich immer ein Fazit zum Saisonende geschrieben habe...

naja nächstes Jahr dann...gibt es eine inoffizielle Einigung,bis zu welchen Platzierungen wir schätzen? Top 200?
Kann ich nicht - ich habe Friedsam und Witthöft noch nie spielen sehen.

Dinah Pfizenmaier * Angie Kerber * Annika Beck * Julia Goerges * Sam Stosur * Li Na * Simona Halep * Svetlana Kuznetsova * Venus Williams * Vika Azarenka * Ashleigh Barty
Fury is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 3rd, 2013, 01:22 PM   #109
country flag Chaosm21
Senior Member

Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of Chaosm21 has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by KatjaS View Post
Passt mit dem Ranking von nächstem Montag.

Hier also die inoffizielle TF-Prognose-Rangliste:

Code:
Rang  Name            Abweichung

1.   joy_division     68
 2.   Carsten          77
 3.   rucolo           82
 4.   Tecumseh         90
 5.   Michael          92 
 6.   Saraya           93
 7.   mk27             95
 8.   traxillo         98
 9.   KatjaS          103
10.   Poldo           104
11.   Dispeker        109
12.   crazillo        118
13.   Patrick345      121
14.   Jimmie48        123
15.   Fury            129
16.   Chaosm21        131
17.   Bodensee        132
18.   tennisfreak13   163
Rohdaten

Beschwerden über das eigene Ergebnis bitte schriftlich an Safarijule@iforgothowtotennis.com oder BadBoy70@sonnenbrillenshop.de

Disclaimer: Höchstwahrscheinlich habe ich alles falsch gemacht.

Vielen Dank , Katja

Quote:
Originally Posted by phantomplayer89 View Post
She's been a top 10 player for 2 years now. We're way past the "beginning". She's never going to be inside the top 5. Getting to #5 was as close as she'll ever get.
Chaosm21 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 3rd, 2013, 08:07 PM   #110
country flag Tecumseh
Senior Member

Tecumseh's Avatar

Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future Tecumseh has a brilliant future

joy_division

Du bist halt ein echter Frauenversteher.
Old Nov 4th, 2013, 04:56 AM   #111
country flag Dispeker
Senior Member

Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by crazy~gonzo View Post
Haha, danke, dass du das hervorgekramt hast. Prognosen sind wirklich sehr schwer und man verhaut sich natürlich auch mal gründlich, gerade bei so einer Wundertüte wie Jule. Wie du es damals aber formuliert hast, lässt mich gerade echt sehr schmunzeln.

Mit den anderen lagst du ja schon ziemlich gut.
stimmt, bei den anderen lag ich gar nicht so schlecht wobei frau görges meine vorhersage-bilanz natürlich extrem runterzieht.

Quote:
Originally Posted by KatjaS View Post
Passt mit dem Ranking von nächstem Montag.

Hier also die inoffizielle TF-Prognose-Rangliste:

Code:
Rang  Name            Abweichung

1.   joy_division     68
 2.   Carsten          77
 3.   rucolo           82
 4.   Tecumseh         90
 5.   Michael          92 
 6.   Saraya           93
 7.   mk27             95
 8.   traxillo         98
 9.   KatjaS          103
10.   Poldo           104
11.   Dispeker        109
12.   crazillo        118
13.   Patrick345      121
14.   Jimmie48        123
15.   Fury            129
16.   Chaosm21        131
17.   Bodensee        132
18.   tennisfreak13   163
Rohdaten

Beschwerden über das eigene Ergebnis bitte schriftlich an Safarijule@iforgothowtotennis.com oder BadBoy70@sonnenbrillenshop.de

Disclaimer: Höchstwahrscheinlich habe ich alles falsch gemacht.
ich erkenne aber auch neidlos joy divisions seherische fähigkeiten an. in der tat ein wahrer frauenversteher.
Dispeker is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 4th, 2013, 09:39 AM   #112
country flag WimbleBine
Senior Member

WimbleBine's Avatar

WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of WimbleBine has much to be proud of

wann kommt das für 2014??

Annika Beck - Nastasja Burnett - Sorana Cirstea - Julia Görges - Ana Ivanovic - Madison Keys
Mandy Minella - Monica Puig - Caroline Wozniacki - Carina Witthöft
WimbleBine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 4th, 2013, 09:58 AM   #113
country flag tim83
Senior Member

tim83's Avatar

tim83 has a brilliant future tim83 has a brilliant future tim83 has a brilliant future tim83 has a brilliant future tim83 has a brilliant future tim83 has a brilliant future tim83 has a brilliant future tim83 has a brilliant future tim83 has a brilliant future tim83 has a brilliant future tim83 has a brilliant future

Du kannst einen Thread dafür eröffnen wann du möchtest..
tim83 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 4th, 2013, 10:02 AM   #114
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Ich würde zumindest noch diese Woche mit dem WTA-Turnier in Taipeh abwarten.
mk27 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 4th, 2013, 07:37 PM   #115
country flag Bino
Senior Member

Bino's Avatar

Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of
Wie wird denn die Abweichung bei einer Angabe von "20-80" berechnet?

Sent from Verticalsports.com Free App
Bino is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 4th, 2013, 08:05 PM   #116
country flag crazy~gonzo
Senior Member

crazy~gonzo's Avatar

crazy~gonzo is a glorious beacon of light crazy~gonzo is a glorious beacon of light crazy~gonzo is a glorious beacon of light crazy~gonzo is a glorious beacon of light crazy~gonzo is a glorious beacon of light crazy~gonzo is a glorious beacon of light crazy~gonzo is a glorious beacon of light crazy~gonzo is a glorious beacon of light crazy~gonzo is a glorious beacon of light crazy~gonzo is a glorious beacon of light crazy~gonzo is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by Bino View Post
Wie wird denn die Abweichung bei einer Angabe von "20-80" berechnet?

Wird wohl als Pos 50 gewertet. Also Mittelwert.
crazy~gonzo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 4th, 2013, 08:44 PM   #117
country flag Bino
Senior Member

Bino's Avatar

Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of Bino has much to be proud of
Ok Danke. Dann bringt es ja nix, Bereiche anzugeben, außer dass es etwas expertiger aussieht.

Bino is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 5th, 2013, 06:45 AM   #118
country flag Bodensee
Senior Member

Bodensee's Avatar

Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of Bodensee has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by Bino View Post
Ok Danke. Dann bringt es ja nix, Bereiche anzugeben, außer dass es etwas expertiger aussieht.

So ein Tipp "Wenns gut läuft dann kommt sie auf Platz 20 und wen nicht auf Platz 80" sagt aber auch nicht viel aus. Ich finds aussagekräftiger und mutiger wenn einer sagt: "Sie wird eine schwache Saison spielen und landet auf Platz 80."
Bodensee is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 5th, 2013, 12:02 PM   #119
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Ich wäre für das nächste Jahr auch für exakte Rankingangaben.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Nov 5th, 2013, 02:54 PM   #120
country flag tennisfreak13
Senior Member

tennisfreak13's Avatar

tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of tennisfreak13 has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by crazillo View Post
Ich wäre für das nächste Jahr auch für exakte Rankingangaben.
Ja wäre wohl besser. Meine Bereicht die ich so angegeben haben, haben ja teilweise gestimmt, aber die Bereiche waren dann doch so groß, dass es nach hinten los ging.
Dazu wäre dann noch mal ganz nett zu wissen welche Spielerinnen dabei sein müssen. Da ich Beck kein Ranking gegeben hab, hatte das gleich mal ne Abweichung von 58 Plätzen zur Folge.

Aber mit Lisicki hab ich richtig gelegen. Wenn auch nicht so ganz beim Ranking doch mit "Wimbledon gut, sonst mal sehen".
tennisfreak13 is online now View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules