Misa Krajicek||Dinan: Michaella verliest van Obziler: 5-7 7-6 2-6 - Page 6 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 9th, 2004, 09:47 AM   #76
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by Akyra
Over competitie van Misa

Als Misa op Hilvereid gaat spelen dan klopt dat toch niet want tijdens de eredivisie begin onderandere ook Roland Garros.
Hoe gaat dat dan in zijn werk?
Dat staat al uitgelegd in het artikel

Zamboni is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old May 10th, 2004, 10:06 AM   #77
kart_veteran
Senior Member

kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice kart_veteran is just really nice
Ok, dus als Serna, Dulko, Sfar, Sucha en Kloesel er allemaal niet zijn, en de coach de voorkeur geeft aan Micha boven Oremans, Hopmans en Svenson, dan kan ze spelen.
Ben bang dat we Micha dan alleen in een dubbelspelletje aan het werk kunnen zien of zo... Ik vind het nogal een overkill om zoveel spelers te hebben.
kart_veteran is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 10th, 2004, 10:12 AM   #78
country flag Zamboni
Vamorza!

Zamboni's Avatar

Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute Zamboni has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by kart_veteran
Ok, dus als Serna, Dulko, Sfar, Sucha en Kloesel er allemaal niet zijn, en de coach de voorkeur geeft aan Micha boven Oremans, Hopmans en Svenson, dan kan ze spelen.
Ben bang dat we Micha dan alleen in een dubbelspelletje aan het werk kunnen zien of zo... Ik vind het nogal een overkill om zoveel spelers te hebben.
tja, ze zullen wel flink gaan rouleren met spelers (t lijkt wel het moderne voetbal ), ik hoop dat Misa nog wel wat wedstrijden mee kan pikken

Zamboni is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 10th, 2004, 11:39 AM   #79
country flag kim&lleyton
Senior Member

kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough
Ik hoop echt dat ze veel wedstrijden kan gaan spelen.... En veel ervaring kan opdoen!
Ik ga denk ik wel een keertje kijken!

KIM CLIJSTERS

Kim Please Get Well Soon!!!
We miss you...
The WTA-tour is so boring without you!

Lleyton ( and Kim )Goodluck in 2004!!!

Irene
kim&lleyton is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules