Any news on Michaela Krajicek? - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Feb 15th, 2004, 03:00 PM   #1
Whatzup
Senior Member

Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold
Any news on Michaela Krajicek?

I saw her on tv friday, in "Pulse". She told that she would play a Junior Grade 2 tournament in Germany and the end of february... But she has really to start playing challengers or even WTA Tour Tournament to built up a ranking. She's the only girl in the junior top 10, I believe, who never plays challengers or wta tour tournaments. So is there any news about her, when she will start playing challenger or wta tour events? Somebody said that she will get a WC for Amelia Island.. is this true? I hope so...

Sexy Girl AnnA KournikovA

Whatzup is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Feb 15th, 2004, 05:14 PM   #2
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
Ik vertel het ff in het Nederlands, dan kom ik iets beter uit mijn woorden. Misa zal hoogswaarschijnlijk naar Duitsland gaan om daar een Grade 2 toernooi te spelen als voorbereiding op het NK indoor de week erop. Ze zou eigenlijk deze weken in Amerika hebben gezeten voor enkele ITF-toernooien, maar ze voelde zich nog niet 100%. Ik hoorde ook dat gerucht van Amelia Island, maar het kan best wel eens kloppen. Dat toernooi is van het managementbureau Octagon en daar zit Misa ook bij. Want speelsters die bij IMG zitten (Vaidisova en Karantcheva) krijgen wildcards voor Miami en Indian Wells, die van IMG zijn. Één deze dagen worden de gekozen wild-card toernooien vermeld op de ITF site. Dus die worden ook snel bekend.
grmbl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Feb 16th, 2004, 10:49 PM   #3
country flag *JR*
Senior Member

*JR*'s Avatar

*JR* has a reputation beyond repute *JR* has a reputation beyond repute *JR* has a reputation beyond repute *JR* has a reputation beyond repute *JR* has a reputation beyond repute *JR* has a reputation beyond repute *JR* has a reputation beyond repute *JR* has a reputation beyond repute *JR* has a reputation beyond repute *JR* has a reputation beyond repute *JR* has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by wokkeltje
Ik vertel het ff in het Nederlands, dan kom ik iets beter uit mijn woorden. Misa zal hoogswaarschijnlijk naar Duitsland gaan om daar een Grade 2 toernooi te spelen als voorbereiding op het NK indoor de week erop. Ze zou eigenlijk deze weken in Amerika hebben gezeten voor enkele ITF-toernooien, maar ze voelde zich nog niet 100%. Ik hoorde ook dat gerucht van Amelia Island, maar het kan best wel eens kloppen. Dat toernooi is van het managementbureau Octagon en daar zit Misa ook bij. Want speelsters die bij IMG zitten (Vaidisova en Karantcheva) krijgen wildcards voor Miami en Indian Wells, die van IMG zijn. Één deze dagen worden de gekozen wild-card toernooien vermeld op de ITF site. Dus die worden ook snel bekend.
IMG and Octagon would manipulate WC's for their own players? As the police chief said in Casablanca: "I'm shocked, shocked".
Old Mar 3rd, 2004, 12:46 PM   #4
country flag kim&lleyton
Senior Member

kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough kim&lleyton will become famous soon enough
Does anybody know wich WC she will recieve in 2004???

KIM CLIJSTERS

Kim Please Get Well Soon!!!
We miss you...
The WTA-tour is so boring without you!

Lleyton ( and Kim )Goodluck in 2004!!!

Irene
kim&lleyton is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Mar 3rd, 2004, 02:20 PM   #5
Whatzup
Senior Member

Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold Whatzup is a splendid one to behold
Yes I want too know it too.. she has to play a challerger of WTA tournament soon..

Sexy Girl AnnA KournikovA

Whatzup is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Mar 3rd, 2004, 04:40 PM   #6
country flag grmbl
Senior Member

grmbl's Avatar

grmbl has disabled reputation
she will play some challengers soon. She will play some WTA-events too, like Rosmalen and than mayby Amelia Island!
grmbl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules