Wimbledon 2013 - Page 55 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jul 8th, 2013, 05:33 PM   #811
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute
Re: Wimbledon 2013

Quote:
Originally Posted by sonfo View Post
Fueron ambas Always, creo. Y creo que respondí a ambas en plan loba rabiosa

El spam sobre Vesnina ya está borrado

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jul 8th, 2013, 07:37 PM   #812
jesusito
Senior Member

jesusito is a glorious beacon of light jesusito is a glorious beacon of light jesusito is a glorious beacon of light jesusito is a glorious beacon of light jesusito is a glorious beacon of light jesusito is a glorious beacon of light jesusito is a glorious beacon of light jesusito is a glorious beacon of light jesusito is a glorious beacon of light jesusito is a glorious beacon of light jesusito is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by jj74 View Post
Vale, la tía mide 1'77, me parecía más alta, la verdad. Aun así, altura más que suficiente, para pegarle un poquito más a la bola.

Y sí, yo soy canijo. Mido metro sesenta y ocho
pues si yo estoy de acuerdo, a mi me gusta el pasabolismo tipo jankovic, pero es que el juego de caro no lo acabo de entender, porque realmente la danesa no es rapida y por su fisico podria pegarle mas fuerte y tampoco tiene un tenis talentoso tipo radwanska, su juego es ni chicha ni limona .
por cierto yo mido mas o menos lo mismo
jesusito is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 8th, 2013, 07:45 PM   #813
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute

Y de polla cómo andáis?
mi mascota es tan grande que necesita un trailer para desayunar
Sonf@ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 8th, 2013, 08:03 PM   #814
country flag Nacho
Senior Member

Nacho's Avatar

Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute

Señor moderador adjunto, haga el favor de moderarse
Old Jul 8th, 2013, 08:05 PM   #815
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute

Es que si no esto se muere, señor moderador mayor
Old Jul 8th, 2013, 09:27 PM   #816
propi
Senior Member

propi's Avatar

propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute propi has a reputation beyond repute

Es ley de vida, sonfo, este hilo ha de morir ya y dejar paso al de Palermo
Du temps
"

propi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 8th, 2013, 09:28 PM   #817
country flag Javi.
Senior Member

Javi.'s Avatar

Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute

De q iba lo de Vesnina?
No lo he podido ver pero al haberlo borrado me pica la curiosidad
Javi. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 8th, 2013, 09:35 PM   #818
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Quote:
Originally Posted by propi View Post
Es ley de vida, sonfo, este hilo ha de morir ya y dejar paso al de Palermo
Bueno, también es por cotillear un poco
Old Jul 8th, 2013, 09:50 PM   #819
country flag Javi.
Senior Member

Javi.'s Avatar

Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute Javi. has a reputation beyond repute

Qué random
Gracias Sonfo, ya puedes borrarlo
Old Jul 8th, 2013, 10:05 PM   #820
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Sir, yes, sir!
Old Jul 9th, 2013, 08:26 AM   #821
country flag oliverbecken
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Javi. View Post
De q iba lo de Vesnina?
No lo he podido ver pero al haberlo borrado me pica la curiosidad
Yo ni lo llegue a leer, pero un troll pedía que votaramos a Vesnina como atleta del mes!

Por cierto que tenista es el de tu foto, Javi?

.
MARIAJO/VENUS\CLIJSTERS/SCHIAVONE\WOZNIACKI/BARTOLI\CARLA
oliverbecken is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 9th, 2013, 08:59 AM   #822
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

yo creo que es el, tenista ninguno

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 9th, 2013, 09:23 AM   #823
country flag oliverbecken
Senior Member

oliverbecken's Avatar

oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute oliverbecken has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Sombrerero loco View Post
lol, y yo que pensaba que era Andujar que se había rapado el pelo...

.
MARIAJO/VENUS\CLIJSTERS/SCHIAVONE\WOZNIACKI/BARTOLI\CARLA
oliverbecken is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 9th, 2013, 11:33 AM   #824
country flag Javi.
Senior Member

Javi.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by oliverbecken View Post
Yo ni lo llegue a leer, pero un troll pedía que votaramos a Vesnina como atleta del mes!

Por cierto que tenista es el de tu foto, Javi?
Quote:
Originally Posted by Sombrerero loco View Post
Jaja, No soy yo. Ya m gustaría xD
Es Justice Joslin, un modelo guaperrímo, ya posteé en su día fotos suyas en el thread picaruelo
Reply

Thread Tools

Posting Rules