Virginie Razzano Club - Page 97 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 29th, 2013, 09:06 PM   #1441
country flag Bероника
creo en la diosa ♥ Sveta ♥

Bероника's Avatar

Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute
Re: Virginie Razzano Club

Old May 30th, 2013, 02:31 PM   #1442
country flag Bероника
creo en la diosa ♥ Sveta ♥

Bероника's Avatar

Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute Bероника has a reputation beyond repute

Razzano garde le sourire

Virginie Razzano poursuit sa route à Roland-Garros avec un succès sur Zuzana Kucova, issue des qualifications (4-6, 6-2, 6-0 en 2h18'). La voilà au 3e tour.

Un sourire jusqu'aux oreilles une fois la balle de match gagnée. Une cascade de rires en conférence de presse. Virginie Razzano se sent décidément très bien à Roland-Garros. «Pour moi, c'est une grande famille» confie-t-elle. Toute à son bonheur, elle n'en oublie pas pour autant les autres. Jamais. Encore moins quand on lui apprend que Zuzana Kucova, qu'elle vient de battre, range ses raquettes. «Ca me fait quelque chose parce que ce n'est pas un moment très facile. J'imagine qu'elle doit avoir pas mal d'émotions. Je ne lui souhaite que du bonheur». Elle est comme ça, la Nîmoise. Elle ne triche pas. «C'est vrai que je n'ai pas très bien commencé le match, reconnaît-elle. Elle s'est montrée solide en fond de court. Et puis, je me suis relâchée pour être plus incisive, lui faire plus mal, aller chercher les points, monter au filet, et je suis parvenue à prendre le dessus. Je n'ai pas paniqué.»

Lien de cause à effet ou pas, son adversaire, issue des qualifications et tombeuse de Julia Goerges (n°24) au 1er tour, s'est fait strapper le mollet droit entre les deux dernières manches. Le résultat, lui, est bien là, et saute aux yeux de l'actuelle 178e joueuse mondiale : un 3e tour à Paris pour la cinquième fois de sa carrière (après 2000, 2001, 2005 et 2009). Et elle ne compte pas s'arrêter là, même si se dresse sur sa route Ana Ivanovic (n°13). «Je ne prends pas ce match comme du bonus. Je ne joue pas encore mon meilleur tennis, c'est certain. Contre elle, je vais devoir lâcher les chevaux ! C'est un bon match à jouer. Je fais aussi partie des joueuses à battre. Je suis dangereuse.» Mieux dans son tennis, mieux dans sa vie, elle ne doute pas. «Je suis sur une deuxième carrière (elle a 30 ans, ndlr) et je suis sûre que je vais revenir au classement (elle a été 16e à son meilleur, en 2009, ndlr). Et j'ai envie de revenir. Physiquement, je suis prête. Personnellement, je me suis reconstruite petit à petit. Je me sens de mieux en mieux et me pose moins de questions. Je ne me prends pas la tête.» La roue tourne.

http://www.lequipe.fr/Tennis/Actuali...ontinue/374674
Old Jun 21st, 2013, 06:27 AM   #1443
country flag TheJoh
Senior Member

TheJoh's Avatar

TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of

Virginie qualifies for the Main Draw of Wimbledon
[68]Singles (Titles) 100k Contrexeville 14', 50k Burnie 14', 50k Limoges 13'
[69]Doubles (Titles) 100k Contrexeville 14', WTA 's-Hertogenbosch 14', 50k Osprey 14', WTA Auckland 14', 25k Westende-Middelkerke 13', 25k Koksijde 13'(all with Cheda 16.17)
TheJoh is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Jul 18th, 2013, 10:32 PM   #1444
country flag Ceze
Honorary Admin

Ceze's Avatar

Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute

Vivi's doing great in Bastad!
Next against Flavia, come on!
Old Aug 2nd, 2013, 10:05 PM   #1445
country flag Ceze
Honorary Admin

Ceze's Avatar

Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute Ceze has a reputation beyond repute

what a great result for Virginie today Awesome win over Kvitova! 6-7 7-5 7-6!
Old Aug 3rd, 2013, 04:35 AM   #1446
country flag Alizé Molik
Championne de Wimbledon 2013

Alizé Molik's Avatar

Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute

she is back in top 100!!!!! So amazingly proud of her this week. all her hard work is paying off. I think she still might have toqualify for us open though.
Old Aug 3rd, 2013, 10:05 AM   #1447
country flag améliemomo
Senior Member

améliemomo's Avatar

améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute améliemomo has a reputation beyond repute

well done to her really

she will get US open wild card no?

Actual Gourou of the "New French Armada"

my blog about french tennis future with the young french guns cominghttp://sheenatennis.canalblog.com/
améliemomo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 3rd, 2013, 12:35 PM   #1448
country flag Alizé Molik
Championne de Wimbledon 2013

Alizé Molik's Avatar

Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute Alizé Molik has a reputation beyond repute

qui sait? probably yes.
Old Aug 21st, 2013, 08:29 PM   #1449
country flag Ceze
Honorary Admin

Ceze's Avatar

any news about Virginie at the USO? She's not in the Q draws, didn't get any WC, will she be in the main draw?
Old Aug 22nd, 2013, 11:38 AM   #1450
country flag floco
Senior Member

floco has a brilliant future floco has a brilliant future floco has a brilliant future floco has a brilliant future floco has a brilliant future floco has a brilliant future floco has a brilliant future floco has a brilliant future floco has a brilliant future floco has a brilliant future floco has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by Ceze View Post
any news about Virginie at the USO? She's not in the Q draws, didn't get any WC, will she be in the main draw?
Here is what I read on sports.fr

Pauline Parmentier et Stéphanie Foretz ont rejoint Claire Feuerstein au 2e tour des qualifications de l'US Open.

Parmentier, qui avait laissé la wild-card pour le tour principal à Virginie Razzano car elle revient tout juste de blessure, a dominé en trois manches l'Australienne Sacha Jones (5-7, 6-1, 6-1). Foretz a elle vaincu en deux sets la Thaïlandaise Luksika Khumkhum (6-4, 6-4).

C'est en revanche terminé pour Julie Coin, victime de la Chinoise Shuai Zhang (6-3, 6-2).

So I guess she did get the WC!!

Kuznetsova - Rezai - Razzano - Mladenovic - Cornet - Garcia - Larriere - Zheng - Hesse - Sibille
floco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Aug 22nd, 2013, 05:51 PM   #1451
country flag Ceze
Honorary Admin

Ceze's Avatar

oh great news! Thanks!
Old Aug 23rd, 2013, 07:42 AM   #1452
country flag TheJoh
Senior Member

TheJoh's Avatar

TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of TheJoh has much to be proud of

RADWANSKA, Agnieszka POL [3] - SOLER-ESPINOSA, Silvia ESP
TORRO-FLOR, Maria-Teresa ESP - ERAKOVIC, Marina NZL
CABEZA CANDELA, Estrella ESP - BARTY, Ashleigh AUS (W)
RAZZANO, Virginie FRA (W) - PAVLYUCHENKOVA, Anastasia RUS [32]
[69]Doubles (Titles) 100k Contrexeville 14', WTA 's-Hertogenbosch 14', 50k Osprey 14', WTA Auckland 14', 25k Westende-Middelkerke 13', 25k Koksijde 13'(all with Cheda 16.17)
Old Aug 27th, 2013, 06:29 AM   #1453
country flag TheJoh
Senior Member

TheJoh's Avatar

Virginie lost to Pavlyuchenkova 5-7 0-6
Old Sep 28th, 2013, 08:18 AM   #1454
Harry.
Senior Member

Harry.'s Avatar

Harry. has a reputation beyond repute Harry. has a reputation beyond repute Harry. has a reputation beyond repute Harry. has a reputation beyond repute Harry. has a reputation beyond repute Harry. has a reputation beyond repute Harry. has a reputation beyond repute Harry. has a reputation beyond repute Harry. has a reputation beyond repute Harry. has a reputation beyond repute Harry. has a reputation beyond repute

Ana Ivanovic vs. Virginie Razzano 2008 Sydney 2R Highlights

Harry. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 13th, 2014, 04:52 PM   #1455
country flag TheJoh
Senior Member

TheJoh's Avatar

AO Round 1

Virginie Razzano def. Alison Van Uytvanck 76(3) 76(3)
Next Bochard
Reply

Thread Tools

Posting Rules