Roma 2013 - Page 2 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old May 11th, 2013, 01:17 PM   #16
country flag Mark_LLMGP
Senior Member

Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all
Re: Roma 2013

Chavales, al final me quedé con ganas de conoceros en el Mutua Madrileña. Al final sólo fui el sábado de la qualy. Creo que la mayoría no estábais. Aunque vi a un tío que pensé "éste puede ser Sombrerero", xD
Advertisement

Old May 11th, 2013, 01:20 PM   #17
country flag mijitito
Junior Member

mijitito is an unknown quantity at this point

perdonadme me equivoqué, de hecho pierde el segundo set
mijitito is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 11th, 2013, 03:36 PM   #18
country flag borck
Senior Member

borck's Avatar

borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold

Anabel pierde el primero por 6-4 y va ganando el segundo por 1-0, llegó ayer a Roma y sin tiempo de aclimatarse a la pista, es normal que le esté costando el partido.

FAN DE LA ARMADA FEMENINA ESPAÑOLA DE TENIS
borck is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 11th, 2013, 03:39 PM   #19
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute

Hombre, es Alexia Virgili, no Schiavone
mi mascota es tan grande que necesita un trailer para desayunar
Sonf@ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 11th, 2013, 03:46 PM   #20
country flag Alwaysfan
Senior Member

Alwaysfan's Avatar

Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future

60 A la numero 1, luegi 46 ante la 9999...
This is a Bubosa`s world jajaja
Alwaysfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 11th, 2013, 03:47 PM   #21
country flag mijitito
Junior Member

Quote:
Originally Posted by Alwaysfan View Post
60 A la numero 1, luegi 46 ante la 9999...
This is a Bubosa`s world jajaja
por qué llamais bubosa a anabel?

me parece una falta de respeto insulatar a las jugadoras españolas que probablemente lean este foro
Old May 11th, 2013, 04:10 PM   #22
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute

Say goodbye Queenpova
mi mascota es tan grande que necesita un trailer para desayunar
Sonf@ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 11th, 2013, 04:27 PM   #23
country flag mijitito
Junior Member

Quote:
Originally Posted by sonfo View Post
Say goodbye Queenpova
Old May 11th, 2013, 04:38 PM   #24
country flag Mark_LLMGP
Senior Member

Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all Mark_LLMGP is a name known to all

Silvia 64 60. Ha tenido el mismo tiempo de adaptación que Anabel.

Muguruza-Soler. Las dos pupilas de Mancisidor a por el puesto en el MD.

Suerte Espinosa!
Old May 11th, 2013, 05:11 PM   #25
country flag luistf
Senior Member

luistf's Avatar

luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold luistf is a splendid one to behold

Han ganado a parte de Garbi, Lourdes, Anabel y Silvia

Tita está jugando ahora mismo y gana 76 4-2 a Voegele

Encaminados al pleno...
luistf is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 11th, 2013, 05:38 PM   #26
country flag mijitito
Junior Member

Tita gana :cheers:
Old May 11th, 2013, 06:14 PM   #27
country flag borck
Senior Member

borck's Avatar

borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold

Anabel ha ganado pero me da a mi que contra Putaseva no tiene nada que hacer ...

FAN DE LA ARMADA FEMENINA ESPAÑOLA DE TENIS
borck is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 11th, 2013, 10:29 PM   #28
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

quien coño es la virgilia esa? la bubosa sigue con sus bubucuadros, veras tu como ha ganado la tatishvili o algo

por cierto, no tiene que ver pero se ha retirado sevastova lo ha anunciado hoy, lastima...

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old May 11th, 2013, 10:29 PM   #29
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Mark_LLMGP View Post
Chavales, al final me quedé con ganas de conoceros en el Mutua Madrileña. Al final sólo fui el sábado de la qualy. Creo que la mayoría no estábais. Aunque vi a un tío que pensé "éste puede ser Sombrerero", xD
pues no era yo, porque el sabado no estuve en el torneo

Old May 11th, 2013, 10:31 PM   #30
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nacho View Post
cada vez que aparece un nuevo salido de la nada sin presentarse ni nada claramente es queenpova, q ya ni se esfuerza
no! en serio? nadie se habia dado cuenta eh?

Reply

Thread Tools

Posting Rules