La casa de Khristal - Page 89 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Apr 10th, 2013, 11:01 AM   #1321
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute
Re: La casa de Khristal

mother of god solo un vistazo a la primera pagina y tela

Slava Shvedova- Bel Bencic- Alize Lim
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Apr 10th, 2013, 11:09 AM   #1322
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

juas, yo podría haber aportado bastante a esa página, la de barbaridades que he leído. Y bueno, tengo un amigo que directamente se queda con todo el mundo XD
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2013, 12:28 PM   #1323
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute

Qué risa la página

Qué pena no haberle hecho captura a uno que se me presentó un día con una foto de Jordi Hurtado y me preguntó que si quería jugar a "Saber y follar"
mi mascota es tan grande que necesita un trailer para desayunar
Sonf@ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2013, 12:32 PM   #1324
country flag Alwaysfan
Senior Member

Alwaysfan's Avatar

Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future

A mi marido lo conoci en Bender..y hasta ahora.
No perdais la esperanza.
Alwaysfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2013, 12:34 PM   #1325
country flag Sarmiento
Senior Member

Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light

Quote:
Originally Posted by Alwaysfan View Post
A mi marido lo conoci en Bender..y hasta ahora.
No perdais la esperanza.
Ya te casaste? que rapidez. Oye, no saldrás en las bodas de Sálvame no?
Sarmiento is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2013, 01:12 PM   #1326
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by sonfo View Post
Qué risa la página

Qué pena no haberle hecho captura a uno que se me presentó un día con una foto de Jordi Hurtado y me preguntó que si quería jugar a "Saber y follar"
too much

Old Apr 10th, 2013, 01:18 PM   #1327
country flag borck
Senior Member

borck's Avatar

borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by Sarmiento View Post
Ya te casaste? que rapidez. Oye, no saldrás en las bodas de Sálvame no?
jajaja no estaría nada mal

FAN DE LA ARMADA FEMENINA ESPAÑOLA DE TENIS
borck is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2013, 01:22 PM   #1328
country flag Sarmiento
Senior Member

Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light Sarmiento is a glorious beacon of light

0:24
Sarmiento is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2013, 01:26 PM   #1329
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

que esperpento la segunda (bueno y todas), es que no sabe cantar directamente...si la pilla risto...

Old Apr 10th, 2013, 01:28 PM   #1330
country flag borck
Senior Member

borck's Avatar

borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold borck is a splendid one to behold

Hola? jajajaj Qué coño hace la rubia? XD la única que lo hace bien es la primera.

FAN DE LA ARMADA FEMENINA ESPAÑOLA DE TENIS
borck is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2013, 01:29 PM   #1331
country flag Aaric
Senior Member

Aaric's Avatar

Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by Sombrerero loco View Post
this
de estos que te das el whatsapp para "quedar otro dia y dar una vuelta o tomar algo" y de repente un dia sin decir ni hola antes, te mandan fotos de su culo y polla. true story
THIS.
Que no me quejo pero vamos...tiene tela
Aaric is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2013, 01:31 PM   #1332
country flag Aaric
Senior Member

Aaric's Avatar

Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future Aaric has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by spiceboy View Post
Claro, no llego al nivel de este foro. Será eso. En vez de quejarte de que ningún soltero se quiere ir a tomar un café contigo, pregúntate el por qué.
En serio eh, que pesadin. Yo de cafes me voy con amigos no con gente del grindr, unicamente le estaba dando la razon a Onion hijo
Aaric is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2013, 01:34 PM   #1333
country flag Sonf@
yo soy darks

Sonf@'s Avatar

Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute Sonf@ has a reputation beyond repute

Nunca está de más hacer nuevos amigos
mi mascota es tan grande que necesita un trailer para desayunar
Sonf@ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Apr 10th, 2013, 01:37 PM   #1334
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

es que andres es muy rancio, si no me quiere ni a mi que le adoro

Old Apr 10th, 2013, 01:48 PM   #1335
country flag jjlove
Senior Member

jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future jjlove has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by Aaric View Post
En serio eh, que pesadin. Yo de cafes me voy con amigos no con gente del grindr, unicamente le estaba dando la razon a Onion hijo
Quote:
Originally Posted by Sombrerero loco View Post
es que andres es muy rancio, si no me quiere ni a mi que le adoro
Hombre, pues yo no conozco a Andrés así que no puedo juzgar pero la frase es lo que denota. Me recuerda a esos que ponen ''no busco amigos, ya tengo'' Pues yo sí me voy a tomar cafés con gente del grindr y he conocido gente bien maja.
jjlove is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules