Australian Open 2013 - Page 5 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jan 10th, 2013, 03:23 PM   #61
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute
Re: Australian Open 2013

Hoffentlich gib es bald Internationals während des Kirmes Cups.
Saraya! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jan 10th, 2013, 03:31 PM   #62
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Der Fed Cup hatte in Tschechien über 10.000 Zuschauer beim Finale. Davon träumen die Asien-Retortenturniere von.
mk27 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 10th, 2013, 03:37 PM   #63
popinjay
Senior Member

popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold

Werden eigentlich alle gesetzten Spieler in der ersten Runde auf Show-Courts angesetzt?

Wie viele Show-Courts gibt es bei den AO? Sorry, habe nicht gegoogelt. Trotzdem vielen Dank im Voraus.
popinjay is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 10th, 2013, 03:38 PM   #64
country flag Saraya!
Senior Member

Saraya!'s Avatar

Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute Saraya! has a reputation beyond repute

Sagt jetzt was aus und interessiert doch kaum.
Saraya! is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 10th, 2013, 03:39 PM   #65
popinjay
Senior Member

popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold popinjay is a splendid one to behold

Werden eigentlich alle gesetzten Spieler in der ersten Runde auf Show-Courts angesetzt?

Wie viele Show-Courts gibt es bei den AO? Sorry, habe nicht gegoogelt. Trotzdem vielen Dank im Voraus.
Old Jan 10th, 2013, 03:54 PM   #66
country flag mk27
Senior Member

mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute mk27 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Saraya00000 View Post
Sagt jetzt was genau?
Was eindeutig populärer ist.
Old Jan 10th, 2013, 03:58 PM   #67
country flag mk27
Senior Member

Quote:
Originally Posted by popinjay View Post
Nein

Quote:
Rod Laver Arena, Hisense Arena, Margaret Court Arena, Court 2, Court 3, Court 6, Court 8

So war es jedenfalls letztes Jahr.
Old Jan 10th, 2013, 04:00 PM   #68
popinjay
Senior Member

Quote:
Originally Posted by mk27 View Post
Nein

Rod Laver Arena, Hisense Arena, Margaret Court Arena, Court 2, Court 3, Court 6, Court 8

So war es jedenfalls letztes Jahr.
Danke Dir.
Old Jan 10th, 2013, 04:20 PM   #69
country flag maturedgirl
Senior Member

maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold maturedgirl is a splendid one to behold

Auslosung genau um Mitternacht .... gruselig irgendwie
maturedgirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 10th, 2013, 04:30 PM   #70
popinjay
Senior Member

Quote:
Originally Posted by boomerangkid View Post
Auslosung genau um Mitternacht .... gruselig irgendwie
Es war Mitternacht, ich ging spazieren
da bemerkte ich
ein Finstermann mit´m großen Hut
verfolgte mich
und dann sprach er mich an
schmatzend und mit knirschenden Zähnen:
Ach, würden sie wohl so freundlich sein
und ihre Blutgruppe mal erwähnen?
Ich dachte mir, das ist´n Vampir
da muß man vorsichtig sein
ich sagte: Moment
ich guck' mal eben in meinen Ausweis rein
0-Rhesus-Negativ, da verzog er sein Gesicht
und meinte: So'n Mist
ausgerechnet diese Sorte vertrag ich nicht!

Old Jan 10th, 2013, 04:42 PM   #71
country flag Dispeker
Senior Member

Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of Dispeker has much to be proud of

Quote:
Es war Mitternacht, ich ging spazieren
da bemerkte ich
ein Finstermann mit´m großen Hut
verfolgte mich
und dann sprach er mich an
schmatzend und mit knirschenden Zähnen:
Ach, würden sie wohl so freundlich sein
und ihre Blutgruppe mal erwähnen?
Ich dachte mir, das ist´n Vampir
da muß man vorsichtig sein
ich sagte: Moment
ich guck' mal eben in meinen Ausweis rein
0-Rhesus-Negativ, da verzog er sein Gesicht
und meinte: So'n Mist
ausgerechnet diese Sorte vertrag ich nicht!

Udo, oder?
Dispeker is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 10th, 2013, 05:03 PM   #72
popinjay
Senior Member

richtisch
Old Jan 10th, 2013, 06:51 PM   #73
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Fury View Post
Lieber mk, sag mir doch bitte, weshalb du dem Fed Cup auf einmal eine so überragende Bedeutung zumisst. Im vorigen Jahr hast du noch geschrieben, wenn es zu einem Auswärtsspiel kommt, würden die Einzelspielerinnen absagen, weil sie sonst ihre Chancen in Stuttgart schmälern würden.

Und sag mir bitte, was vier Einzelspielerinnen nutzen, wenn du nicht weißt, welche von ihnen nicht wieder an ihren schwachen Nerven scheitern wird. Das lässt sich im Training ja nicht feststellen. Und an der Rangliste auch nicht.
Hervorragendes Posting, dass die schwache Argumentation von mk mal wieder schonungslos offenlegt.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
http://crazillo.jimdo.com! Please feel free to make comments!!
crazillo is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 10th, 2013, 06:53 PM   #74
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute crazillo has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Chaosm21 View Post
Nein, weiß ich nicht. Aber nach ein paar Bällen im Training kann man nicht sagen, wie das Match danach wird. Wenn man Tennis spielt kennt man das.
Tut er aber nicht.
"There is a saying that there is no friendship in tennis, but I've proven the opposite. After all of them are here, it means that there is friendship and I want to thank them for being here tonight. I hope the fans are happy too."

My blog about my semester spent in China (bilingual in both German and English):
Old Jan 10th, 2013, 06:53 PM   #75
country flag crazillo
Senior Member

crazillo's Avatar

Quote:
Originally Posted by mk27 View Post
Der Fed Cup hatte in Tschechien über 10.000 Zuschauer beim Finale. Davon träumen die Asien-Retortenturniere von.
Tschechien hat kein einziges Tour-Event, obwohl das Land insgesamt gesehen eine der stärksten Tennisnationen in der Geschichte des Sports ist.

Reply

Thread Tools

Posting Rules