V Premios Mi Dedo Vale (mdv) - Page 2 - TennisForum.com
TennisForum.com   Wagerline.com MensTennisForums.com TennisUniverse.com
TennisForum.com is the premier Women's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!
Reply

Old Jan 2nd, 2013, 03:13 PM   #16
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute
Re: V Premios Mi Dedo Vale (mdv)

ay dios, seguro que por algo malo ahora que lo recuerdas, tengo que pasarme a postear en challengers y futures, la offseason me ha dejado oxidado
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old Jan 2nd, 2013, 03:28 PM   #17
country flag Alwaysfan
Senior Member

Alwaysfan's Avatar

Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future Alwaysfan has a brilliant future

¿Oxidado como el pelo de la Cornetto?? jejeje

No hay premios malos, es una gala de agradecimientos
Alwaysfan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 3rd, 2013, 09:13 AM   #18
country flag Jekyll
Senior Member

Jekyll's Avatar

Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of Jekyll has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by Alwaysfan View Post
Sombrys el 9 de Enero pásate por el otro foro que a lo mejor has ganado algún premio de la gala que estoy organizando....no votaste pero te han votado
pon el link, así chafardeamos desde aquí
Jekyll is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 3rd, 2013, 09:32 AM   #19
country flag _poo_
Senior Member

_poo_'s Avatar

_poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by Alwaysfan View Post
¿Oxidado como el pelo de la Cornetto?? jejeje

No hay premios malos, es una gala de agradecimientos
Estos premios suelen ser todo menos de agradecimientos.
_poo_ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 3rd, 2013, 09:45 AM   #20
country flag Nacho
Senior Member

Nacho's Avatar

Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute Nacho has a reputation beyond repute

Q fuerte, organizando galas en la competencia y encima haciendo aqui publicidad de ellas! Que poca vergüenza!!
Nacho is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 3rd, 2013, 06:19 PM   #21
country flag Hercules
Senior Member

Hercules's Avatar

Hercules has much to be proud of Hercules has much to be proud of Hercules has much to be proud of Hercules has much to be proud of Hercules has much to be proud of Hercules has much to be proud of Hercules has much to be proud of Hercules has much to be proud of Hercules has much to be proud of Hercules has much to be proud of Hercules has much to be proud of
Cual es la competencia?

Sent from my iPhone using Verticalsports.com Free App
Old Jan 3rd, 2013, 06:19 PM   #22
country flag Sombrerero loco
Senior Member

Sombrerero loco's Avatar

Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute Sombrerero loco has a reputation beyond repute

pero se van a hacer o no? es 2013 y ni se han empezado a dar...
Sombrerero loco is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old Jan 3rd, 2013, 09:07 PM   #23
country flag _poo_
Senior Member

_poo_'s Avatar

_poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of _poo_ has much to be proud of

Si se va a hacer. ..tranquilidad
_poo_ is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules